Behövs inget mastermind inte för att bräcka de här som ond trollkarl.
Igår trodde alla helt plötsligt att sista ledtråden i black magic var svaret. I morse behövde hon bara slänga in ett vedträ så skötte Judith och Nardos den dåliga stämningen helt på egen hand. Och nu dansar Judith återigen hem uppdraget i Emelies famn, som tackar och tar emot.
Höll på att dö! Hur fan tror han att barn kommer ut ur muttisen. Har för mig att han sagt det en gång innan och Tanja undrade hur fan han tror ungar föds. Tror det var Emelie som då sa att de flesta bajsar på sig under förlossningen när de krystar.
Den vanligaste orsaken till att mödrar dör under förlossningen är givetvis blodpropp i hjärnan
Behövs inget mastermind inte för att bräcka de här som ond trollkarl.
Igår trodde alla helt plötsligt att sista ledtråden i black magic var svaret. I morse behövde hon bara slänga in ett vedträ så skötte Judith och Nardos den dåliga stämningen helt på egen hand. Och nu dansar Judith återigen hem uppdraget i Emelies famn, som tackar och tar emot.
Hon behöver ju inte direkt kämpa så hårt.
Om Adrian blivit framröstad hade han aldrig fixat att skapa någon osämja imorse. Emelie förtjänar att bli immun tycker jag
Har inte kollat på hela eftermiddag så jag tänkte om jag hade missat något att hon hade något hemligt uppdrag och skulle sabotera?
Men nej så verkade det inte vara, det såg ut som att det var ett skämt? Hur dålig kan man vara? Är hon jättefull? Hur kan man missa?