2021-05-05, 19:09
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Jag suger gärna på hans rotborste. Vill ha den ända ner i truten och vill att han borstar min hals det kliar så in i norden där för fasen
Anything for a dime, huh?
2021-05-05, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Och hur vet du detta? Mopsan är en mullig tjej i mina fantasier, förstör inte det snälla...

Haha, jag vet det men tänker inte outa henne om hur eller varför. Ledsen men hon var vältränad och hade en jävligt snygg röv sist jag såg henne.
2021-05-05, 19:23
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slynan.Britt
Haha, jag vet det men tänker inte outa henne om hur eller varför. Ledsen men hon var vältränad och hade en jävligt snygg röv sist jag såg henne.
Walla, du ljuger bre. Vem du försöker ljuga för län? Hon är petit asf.
2021-05-05, 19:23
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Och hur vet du detta? Mopsan är en mullig tjej i mina fantasier, förstör inte det snälla...
Skulle du gilla om jag hade chipssmulor runt mun när vi satt i soffan och mös. Vad gillar du för filmer?
2021-05-05, 19:24
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Om det är någon som är sexig så är det du, 😘
2021-05-05, 19:25
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Skulle du gilla om jag hade chipssmulor runt mun när vi satt i soffan och mös. Vad gillar du för filmer?
Skulle bara älska dig mer, var det för ärligt? När hade du ditt senaste sköna knull? Kom han i din mun och du slickade du rent kuken på han? Han, han han, måste kommit i vågor. Gud, darling, sluta, du gör mig kåt nu. Är på jobbet nu. Måste runka, vart är toan, skriver snart igen, älskling. Här ska runkas!
Senast redigerad av PussyLiquor 2021-05-05 kl. 19:28.
2021-05-05, 19:27
Medlem
Citat:
Om det är någon som är sexig så är det du, 😘

Så gullig du är fast jag skämtar inte. Jag vet vem du är 😃 Du har hetat Mopsan på forum i i alla fall 10, kanske 15 år och du är ju en lokalkändis ;-)
2021-05-05, 19:28
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Så gullig du är fast jag skämtar inte. Jag vet vem du är 😃 Du har hetat Mopsan på forum i i alla fall 10, kanske 15 år och du är ju en lokalkändis ;-)
Lägg ner, mopsan är min!
2021-05-05, 19:28
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Skulle bara älska dig mer, var det för ärligt? När hade du ditt senaste sköna knull? Kom han i din mun och du slickade rent kuken på han? Han, han han, måste kommit i vågor. Gud, darling, sluta, du gör mig kåt nu. Är på jobbet nu. Måste runka, vart är toan, skriver snart igen, älskling. Här ska runkas!
Slick i rumpan och lova att du tänker på mig. Lova att du gör det?
2021-05-05, 19:30
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Haha. Har vi gemensamma bekanta?
2021-05-05, 19:31
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Slick i rumpan och lova att du tänker på mig. Lova att du gör det?
Tänker på dig jämt, baby, Vad har du på dig nu, vill veta färgen på både trosor och bh.
2021-05-05, 19:33
Medlem
Citat:
Haha. Har vi gemensamma bekanta?

4 gemensamma vänner på Facebook. Men antagligen fler 😅

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in