2021-05-05, 17:57
Medlem
Paladins avatar
"Nu är slussen öppen".

Ett paket Antabus till Simpan.

Vore bättre.
2021-05-05, 17:57
Medlem
Släng in alkohol och ett avsnitt med mycket skitsnack som dom kan kolla på.
2021-05-05, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Det vill säga: Madde plockar av, sköljer av, fyller diskmaskinen. Mösstönten trycker på knappen och Madde plockar ur när det är färdigt.
Kan inte reaktionsmonstret, kaninen eller vem fan som helst komma in och slå sönder den där jävla diskmaskinen så ustfjanten får diska för hand istället?
Fast då skulle han väl lyckas slingra sig ur det också. Allt med BB`s goda minne.

MVH/Gnomegirl.
👍👍👍
2021-05-05, 17:59
Medlem
tanjas spritsug går ju inte av för hackor det heller har hon varit med på någon fest där hon inte klappar ihop
2021-05-05, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Blir ju riktigt deppig av att läsa här nu för tiden. Allt alla gör är ju att klaga. Gönder det inget kul i huset längre eller? Varför kolla om man hatar allt liksom...

Blir du inte deppig av att se programmet?

Efter att sjykt nog ha engagerat mig i 2 månader känner jag mig fri att säga vad fan som helst om den här skiten.

Efter ett tag blir man heligt less på att interaktionen med tittarna är så skenhelig och svag.

Pedram Adrian mfl har inget där inne att göra. När Deniz åkte det blev droppen för mig och nog flera andra.

Säger det igen de är ett jävla säckgäng som är kvar där inne.

Nu tänker jag lyssna på dokumentärer om Bibeln

Ha de
Medlem
Ridnes avatar
Tanja Madde Simon på Måndag... Madde åker. Allt enligt planen. Blir förvånad om det inte sker då proddan är lätt att förutspå nuförtiden.
Medlem
Adrian planerar pranks och sen får tjejerna genomföra det. Sicken going han (inte) är.
Medlem
ååhh vad podde padda kommer fnissa och mysa när han har lyckats att lyra emelie sjykt mycket ååhh wow allså sjykt ruligt
2021-05-05, 18:01
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Blir du inte deppig av att se programmet?

Efter att sjykt nog ha engagerat mig i 2 månader känner jag mig fri att säga vad fan som helst om den här skiten.

Efter ett tag blir man heligt less på att interaktionen med tittarna är så skenhelig och svag.

Pedram Adrian mfl har inget där inne att göra. När Deniz åkte det blev droppen för mig och nog flera andra.

Säger det igen de är ett jävla säckgäng som är kvar där inne.

Nu tänker jag lyssna på dokumentärer om Bibeln

Ha de

+1000000

Mössans kvarvarande och DompaLövs utträde var droppen och döden för programmet.
2021-05-05, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Det vill säga: Madde plockar av, sköljer av, fyller diskmaskinen. Mösstönten trycker på knappen och Madde plockar ur när det är färdigt.
Kan inte reaktionsmonstret, kaninen eller vem fan som helst komma in och slå sönder den där jävla diskmaskinen så ustfjanten får diska för hand istället?
Fast då skulle han väl lyckas slingra sig ur det också. Allt med BB`s goda minne.

MVH/Gnomegirl.
Det roligaste av allt är att han vet inte ens att det ska vara en tablett och medel i diskmaskinen. Han trycker bara på 3-timmars knappen och klagar sedan på att det inte är rent.
2021-05-05, 18:02
Medlem
Varför klagar ni på Simons alkoholproblem när Tanja är exakt likadan?!
Låt dom få dricka, det är ju då saker händer! Hade velat dricka hela tiden för att klara av och leva med Ystad och mössan.

Tanja och Simon är verkligen det ända som är underhållande därinne
2021-05-05, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Varför klagar ni på Simons alkoholproblem när Tanja är exakt likadan?!
Låt dom få dricka, det är ju då saker händer! Hade velat dricka hela tiden för att klara av och leva med Ystad och mössan.

Tanja och Simon är verkligen det ända som är underhållande därinne
Tanjas liv är inte i krasch som Simons.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in