2021-05-05, 16:50
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Hahaha dummer , vilken panik du fick. Jag blev medlem nyligen (för första gången) men har följt bla dina äckliga kommentarer sedan tråden startades . Du vet att folk kan läsa Flashback utan att vara medlem eller skriva va? Du har framställt dig själv som en riktig looser.

De får jättegärna stänga av mig, fick iallafall dig lite nojig.

Välkommen till flashback käre vän.
Bry dig inte om senilgubben. Har man särskrivningar i sin signatur förtjänar man inte att tas på allvar. Bara att scrolla förbi.

Men allvarligt, jag blir så j-a irriterad på deltagarnas eviga slappande. Lås sovrummen dagtid, fäst soffan i taljor och hissa upp den i taket när det inte är fest eller möte.
Lägger sig någon slapptask på golvet för att sova ska produktionen blåsa på med Herb Alpbert and Tijuana brass på full volym i högtalarna.
De är där för att underhålla tittare och tävla om en mille, inte ligga och sova eller sitta och fisa i en soffa.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-05, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Tack, var väldigt nära hjärtstillestånd men hade inte blivit förvånad.

Fick hög puls och vill börja slåss när hon sa att hon och Emelie har chans till ”lyx” resten av veckan.
2021-05-05, 16:51
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Stackars Madde kommer få psykbryt och vägra åka.
När de väl burit ut henne kommer hon tälta utanför huset med kikare i högsta hugg för att kunna få en skymt av sin käre ustmössa.
Jag kan faktiskt inte låta bli att tycka lite synd om henne.

Får hoppas att jag har fel och att hennes ustpsykos släpper och hon kan återgå till sitt vanliga liv. Men hon lär nog bli utskrattad och pikad för sitt beteende av folk.
Tur för henne att BB knappt har några tittare längre så belackarna lär ju inte vara så jättemånga.

MVH/Gnomegirl.

Nej det är inte märkligt att BB tappar tittare så som de styr och manipulerar showen.
Madde kommer säkert kedja fast sig i Gunnebostaketet utanför med en megafon och bli Adrians ständiga "fågel" <3
2021-05-05, 16:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Judith är den ende som kan laga mat i huset.

Emelie är den som är bäst på att laga mat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Fattade inte det heller. Hittar hon bara på nu? Eller fick hon uppdragen på riktigt?
jag tror det är hittepå man märkte ju igår vad sur hon blev över att adrian lurade henne så hon såg dum ut så hon ska väl försöka släta över det nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Det skulle negern aldrig komma på själv, produktionen har sagt till henne, även om vi aldrig får veta det.

Adrian sa åt henne igår att ”imorgon tar vi en ny”. Pedram var också där och hörde det då.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nej det är inte märkligt att BB tappar tittare så som de styr och manipulerar showen.
Madde kommer säkert kedja fast sig i Gunnebostaketet utanför med en megafon och bli Adrians ständiga "fågel" <3
De som jobbar på TV4/Meter är Madde-kloner. De baserar alla beslut på Instagram/Twitter tyckande trots att det är helt andra grupper som faktiskt betalar pengar för cmore.
2021-05-05, 16:56
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Emelie är den som är bäst på att laga mat.
Ok, då tycker vi olika.👍
Förresten är tubsockor populära igen?
2021-05-05, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja jag hörde hur Nardos pratade med pedram och ad förutom om detta. Tror det var när dom satt i soffan och pratade om att AD gjorde detta mot Nardos igår. Minns ej exakt.

Men med tanke på att Nardos INTE tyckte det var roligt igår när hon blev lurad till detta är det ju märkligt att hon tycker det är ok att göra så själv.

Ja det har du helt rätt i. Hon blev ju inte glad själv igår, men nu ska hon ha andra att göra det.
2021-05-05, 16:58
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian sa åt henne igår att ”imorgon tar vi en ny”. Pedram var också där och hörde det då.

Ja, så var det! Jag trodde det var idag jag hörde det (skrev ett inlägg om det nyss) men nu när du skriver det så var det ju igår jag hörde dom tre prata om det.

Har Nardos sagt att uppdraget är från BB?
2021-05-05, 16:58
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Välkommen till flashback käre vän.
Bry dig inte om senilgubben. Har man särskrivningar i sin signatur förtjänar man inte att tas på allvar. Bara att scrolla förbi.

Men allvarligt, jag blir så j-a irriterad på deltagarnas eviga slappande. Lås sovrummen dagtid, fäst soffan i taljor och hissa upp den i taket när det inte är fest eller möte.
Lägger sig någon slapptask på golvet för att sova ska produktionen blåsa på med Herb Alpbert and Tijuana brass på full volym i högtalarna.
De är där för att underhålla tittare och tävla om en mille, inte ligga och sova eller sitta och fisa i en soffa.

MVH/Gnomegirl.
Å vad är ditt andra nick?😀
2021-05-05, 17:01
Medlem
Lokhacks avatar
Kan inte BB skicka in brevet sedan o berätta Emelie vunnit immunitet då hon lyckats lura alla i huset. Vore magiskt nu när de försöker lura henne 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in