2021-05-05, 16:15
Medlem
Startade nyligen firma:
Citat:
Drysén, Sanna, 880613-XXXX är en enskild firma i Stockholm som registrerades år 2021 och är verksamt inom Litterärt och konstnärligt skapande.
Drysén, Sanna har haft sitt nuvarande firmanamn sedan 2021-02-12.

Kanske för att fakturera Saudi för sin Islamistiska propaganda som hon sprider..?
Citera
2021-05-05, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NukeTheWhales
Ja? Hon informerade arbetsgivaren. Blev då av med arbetet. Jag vet inte om du tycker att det är någon skillnad mot det jag citerade, men jag tycker det är samma sak.

Ditt citat säger inget om hur många dagar eller veckor det förflyter mellan att hon börjar umgås med mannen, "sommaren 2020", till att han erbjuds "möjlighet att bo i [moderns] bostad". Och hon då informerar AG. Det rör sig ju sannolikt om en viss tid. Man lämnar ju inte in en "kompislista" till AG så fort man möter någon, utan hon informerar väl AG när han flyttar in.

Chefen på ekot blev informerad om saken "i mitten av" September. Reportern lämnade SR "i början av" Oktober.

Då pratar vi ca 2-3 veckor. Det låter som en rimlig tid för SR att hantera saken. Det tycker jag håller sig inom tidsramen för att kunna anses ha hanterat direkt.

Känns som att det finns en agenda i tråden från vissa användare att försöka få det till att SR dröjt med att agera. Folk som påstår att SR inte agerat förens idag, när det hände för ett halvår sedan, o.s.v.

Jag tror att problemet är att SR inte varit transperanta i hanteringen. De uttalar sig först efter de blivit avslöjade med en reporter som är våldsbejakande islamist.
Citera
2021-05-05, 16:29
Medlem
Det finns ett pågående ärende hos Stockholms tingsrätt rörande skuldsanering för RAAD Riyad Abdulkarim Al-Duhan.

Ombud: Tomas Petti

Den senare bör ju då vara samme Tomas Petti som är gift med Dryséns mamma. Isf - en tidigare VD för Trygghetsfonden driver alltså ett ärende som syftar till att en person som klassats som ett islamistiskt säkerhetshot ska skuldsaneras.

Den "rörelse" som Dryséns mamma hänvisar till i artikeln i Doku går väl inte att tolka som något annat än Socialdemokratin - kan det även handla om "Socialdemokrater för Tro och Solidaritet"?

Stockholms TR Ä 2701-21
Citera
2021-05-05, 16:31
Medlem
Separatistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
På våningen under henne bor Soran Ismail...

Hata slumpen, som Leif GW brukar säga.
Citera
2021-05-05, 16:32
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afghan-skodare
Det finns ett pågående ärende hos Stockholms tingsrätt rörande skuldsanering för RAAD Riyad Abdulkarim Al-Duhan.

Ombud: Tomas Petti

Den senare bör ju då vara samme Tomas Petti som är gift med Dryséns mamma. Isf - en tidigare VD för Trygghetsfonden driver alltså ett ärende som syftar till att en person som klassats som ett islamistiskt säkerhetshot ska skuldsaneras.

Den "rörelse" som Dryséns mamma hänvisar till i artikeln i Doku går väl inte att tolka som något annat än Socialdemokratin - kan det även handla om "Socialdemokrater för Tro och Solidaritet"?

Stockholms TR Ä 2701-21

Hela jäkla familjen inblandade i en islamistsoppa. Kan bli roligt det här.
Citera
2021-05-05, 16:36
Medlem
Detta är fullständigt häpnadsväckande.

Citat:
Raad Al-Duhan har även registrerat en boxadress i närheten av reporterns bostad. Postboxarna på den och andra adresser har tidigare varit föremål för granskning av media, som rapporterat att de används av kriminella och att det är känt av polisen och Ekobrottsmyndigheten, skriver Doku.

https://www.expressen.se/nyheter/sveriges-radio-agerade-pa-reporters-koppling-till-islamist/
Citera
2021-05-05, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForumApache
Det är en bild på en islamist och hans hora.
Har du källa på att hen är islamist eller att hen säljer sexuella tjänster?

Du ägnar dig åt förtal.
Citera
2021-05-05, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Helt sjukt! Jag slutar aldrig förvånas av hur sjukt samhället har blivit!

Inte jag heller. Hela samhället är ju helt korrupt.
Citera
2021-05-05, 16:38
Medlem
hejiors avatar
Nytt på samma tema, en SD topp som äter middag med pojkvännen. Nån som kan berätta mer? Bakom betalvägg..

https://www.friatider.se/skandalbilderna-har-ater-sr-kvinnans-islamistpojkvan-middag-med-sd-topp
Citera
2021-05-05, 16:39
Medlem
Zaedrewss avatar
Drysén verkat raderat sin Twitter? Alla hennes reportage på SR ligger ju dock kvar! Hur fan är det möjligt?
Citera
2021-05-05, 16:45
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Drysén verkat raderat sin Twitter? Alla hennes reportage på SR ligger ju dock kvar! Hur fan är det möjligt?

För att hon själv styr över sin Twitter men inte över SR?
Citera
2021-05-05, 16:47
Medlem
De är sambos och ett par. bekräftsat av ekots chef. Jag trodde det var en arabisk kvinna men nae en svensk..ja ja. Annars hade de nog inte varit sambos. Suck. pinsamt av henne att hon höll tyst o inte sa upp sig själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in