2021-05-05, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NukeTheWhales
---
Känns som att det finns en agenda i tråden från vissa användare att försöka få det till att SR dröjt med att agera. Folk som påstår att SR inte agerat förens idag, när det hände för ett halvår sedan, o.s.v.
SR borde ha agerat långt tidigare, dvs redan när hon gjorde snyftreportage om en ökänd islamist som dömts till utvisning. Man ska inte behöva vänta tills journalisten ligger med sin idol.
Citera
2021-05-05, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NukeTheWhales
Ja? Hon informerade arbetsgivaren. Blev då av med arbetet. Jag vet inte om du tycker att det är någon skillnad mot det jag citerade, men jag tycker det är samma sak.

Bla bla bla..

Känns som att det finns en agenda i tråden från vissa användare att försöka få det till att SR dröjt med att agera. Folk som påstår att SR inte agerat förens idag, när det hände för ett halvår sedan, o.s.v.
Helt rimligt att det finns en agenda hos dessa.
De flesta har väl det på FB.
Håller med Dig!!!!
Citera
2021-05-05, 14:48
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Jag håller med om att det är viktigt att hålla en god ton i debatten, och att fula ord inte bör ha en plats här. Hon kan som du skrev i ett annat inlägg bara blivit handlöst förälskad och på detta viset kanske redan försämrat ett redan mindre bra omdöme.

Dock är det väl ändå lite skillnad på att skriva fula ord i affekt på FB och att ge sitt stöd till personer som står för åsikter och handlingar som kan beskrivas som brott mot mänskligheten?
Absolut!

Jag kände bara att det var rätt att markera. Jag är så trött på allt hatande och fulordande. Ta bara den senaste partiledardebatten.

Jag spyr på det (smileyen finns ej mer här).

Så, vad säger Sannas grannar?
Citera
2021-05-05, 14:49
Medlem
Mosbulles avatar
Var arbetar hon nu?
Citera
2021-05-05, 14:49
Medlem
TröttSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIB3l
Absolut!

Jag kände bara att det var rätt att markera. Jag är så trött på allt hatande och fulordande. Ta bara den senaste partiledardebatten.

Jag spyr på det (smileyen finns ej mer här).

Så, vad säger Sannas grannar?

På våningen under henne bor Soran Ismail...
Citera
2021-05-05, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
På våningen under henne bor Soran Ismail...
Och? Vad säger det...?
Ingenting.
Citera
2021-05-05, 14:52
Medlem
Amors avatar
Undrar om inte drevet mot Jörgen Fogelklou är en slags coverup också från etablissemanget. Försök att rikta om fokus. Tanken är att vi ska förfasas över lite näthat i vanlig ordning.
Citera
2021-05-05, 14:55
Bannlyst
Jag har en fråga som jag tror det är On-Topic

En kvinna som säljer sin kropp kallas för hora.

Vad kallas en kvinna som som ger pengar o sitt land för att få en kuk?
Citera
2021-05-05, 14:57
Medlem
TröttSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Kan Sanna och Raad ha gift sig i en islamisk vigsel?
En islamist som Raad kommer inte vilja synas med ogifta kvinnor annat än i jihadism-fall.
Men hon kanske ses som "booty of war"?
Fast å andra sidan verkar Sanna vara allierad med jihadisterna.

För en sann Jihadist är det inga problem att ha sex med en icke muslimsk kvinna.
Det är faktiskt lättare med en icke muslimsk kvinna eftersom hon inte har något värde utan ses som en förströelse eller handelsvara.
Det är faktiskt så att en del, inte alla, pojkar i våra förorter blir uppmanade av sina fäder eller äldre bröder att gå ut och ha sex med icke muslimska flickor för att dels stilla sitt eget behov men också för att förnedra de orena flickorna.
Citera
2021-05-05, 14:58
Medlem
TröttSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jj299792458
Jag har en fråga som jag tror det är On-Topic

En kvinna som säljer sin kropp kallas för hora.

Vad kallas en kvinna som som ger pengar o sitt land för att få en kuk?

Landsförrädare
Citera
2021-05-05, 15:04
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Undrar om inte drevet mot Jörgen Fogelklou är en slags coverup också från etablissemanget. Försök att rikta om fokus. Tanken är att vi ska förfasas över lite näthat i vanlig ordning.
Nej, två idioter som uppmärksammas samtidigt bara.
Citera
2021-05-05, 15:06
Medlem
Gubbmagens avatar
Domar för RAAD Riyad Abdulkarim Al-Duhan:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in