2021-05-05, 13:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Ja... vad ska man tro? Det är svårt att lita på HB. Förjävligt om det är sant. 🤔

Det är lögn som vanligt.
Citera
2021-05-05, 14:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Dom är muppar hela gänget.

Verkligen, självinsikten är verkligen noll.
Citera
2021-05-05, 14:48
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why
Trots att han i princip slog ihjäl alla fyra så har han inte en skråma på knogarna när han dagen efter sitter och pratar med Aftonbladet. Håkan har röjdykarnävar av stål så det är inget konstigt med det.

Det där med att han slog ner alla fyra är garanterat BS , tänkte mer på att han fick en spark i skallen, att det skulle kunna vara sant. Annars kanske Pattknullaren har rätt: (FB) Håkan Bergmark

Citat:
Haha, vilken tomte, han har säkert ramlat på fyllan.

Min första tanke var att nu försöker HB styra bort samtalet ifrån att folk var kritiska mot honom angående hela kajuta-situationen.
Citera
2021-05-05, 15:54
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Suck, vilken dag det måste varit för Håkan, mycket att ta tag i. Lite bakfull har han väl tagit bussen till KFM för att försöka rodda i saker, parallellt med att försöka hitta något annat boende för natten. Den där bunkern kan ju inte vara mysig att komma "hem" till, förstår att han använder alkoholen som kudde...
Citera
2021-05-05, 16:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Suck, vilken dag det måste varit för Håkan, mycket att ta tag i. Lite bakfull har han väl tagit bussen till KFM för att försöka rodda i saker, parallellt med att försöka hitta något annat boende för natten. Den där bunkern kan ju inte vara mysig att komma "hem" till, förstår att han använder alkoholen som kudde...

Alkoholen dövar både smärtan i själen och i kroppen från då han föll på fyllan i bunkern och slog sig. Många hårda kanter där. Skrapmärket kan komma från han gled ner efter ojämn betong. Alkoholen tar tyvärr också bort det sista av hans omdöme.
Senast redigerad av AwakeAsFuck 2021-05-05 kl. 16:30.
Citera
2021-05-05, 16:31
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Svart-öga nu...
Tvärbanan till Bromma flyplats
https://www.youtube.com/watch?v=JopnWVbG3rs
Citera
2021-05-05, 16:36
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Aj aj aj. Hårda dagar för Håkan.
Men håller med andra här som påpekat att man inte skall önska hemlöshet åt någon. Det är ett hårt öde som totalt förgör en människa. Spriten kan bli avgörande hur det går här, ödestigert misstag att hänge sig helt åt spriten i ett så tungt läge som han står inför.
Citera
2021-05-05, 16:38
Medlem
Pratade med en bekant som arbetar på Kronofogden, frågade just detta med dessa antalet poliser och han blev helt frågande. Ok att dom tar med polisen om dom skall in i mindre mysiga ställen och det är känt att det är någon våldsam, men till en man i en segelbåt finns inte en chans, dessutom att polisen skulle avvara 4 man för att utmäta en segelbåt det finns inte på kartan sa han.

Och som någon skrev... om man nu vet om att man har en skuld varför i h-vete sitter man och visar sina små guldklimpar på en youtube kanal, där självklart myndigheter sitter o tittar, det e ju som att ge öppet mål till en straff skytt i en vm final.... E ju så jävla dömt detta med denna mannen så jag finner inga ord.

Och en annan grej som slog mig med honom, han e oerhört snabb att dokumentera allt. Hade 4 poliser och folk från K-fogden stått vid hans dörr.... VARFÖR filmade han inte detta .... han fick ju behålla sin mobil sa han ju själv
Citera
2021-05-05, 16:42
Medlem
Citat:
Svart-öga nu...

Lite märkligt ändå att ..
allt detta händer på en och samma dag, (den 4:e maj) med kronkalle, aftonbladet
som söker samtal, fajt med invandrare mitt i natten osv ..
Citera
2021-05-05, 17:25
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Svart-öga nu...

Ouch! Ser rejält svullet ut.
Citera
2021-05-05, 18:02
Medlem
Mest troligt ett fyllebråk eller någon som slagit handväskan i skallen på "röjdykaren"
Citera
2021-05-05, 18:32
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Vad han ljuger, jag skäms by proxy: "polisen sa att det är ett alldeles för vanligt brott för att vi ska utreda" (försök till personrån och misshandel av normalgraden). Men, han är såklart helt sönderstressad av den traumatiska dagen, det förstår jag...

Edit: "ett slag" blir mot slutet av klippet "en spark"...

Kommentar:
Jag känner igen formuleringen (fetat). Har han använt den tidigare eller har han lånat den från någon likasinnad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in