Citat:
Ursprungligen postat av
smoerrebom
Bra att spoten äntligen rör sig med lite större steg.
Har sett två grejer på Youtube
Almighty Rick var på sprotts egen podcast, weekly nånting. Förutom att han pratade rätt mycket mer ekonomlingo och svårare än när han snackar med Doofy så verkar han ha justerat ner sitt jämviktspris från 55 till 50 dollar. Så nu är 50 or the lights will go out alltså.
Sen såg jag Chris vermuelen på kitco. Han snackade korrektion på marknaden, lät lite väl mycket fokus på TA dock. Uran behandlades särskilt där han verkade bombis på att det skulle bli en större korr i uranarna. Vet dock inte riktigt vad det där är för snubbe.
Det är nog viktigt att spoten börjar röra på sig innan sommaren iaf tror jag.
Mailade Rick för att få min portfölj rankad. Fick svar idag där 3 av mina bolag var rankade, och nu kommer jag bli kontaktad av någon som kan Svenska från Sproot.....
Så han läser mailen han får iaf även om jag föredrar att inte bli kontaktad
"Please don't be discouraged if you find my rankings harsh...because they are! I've given out less than a dozen "one" rankings in three decades of analyzing resource stocks. Note too, that these rankings are snapshots in time, subject to rapid change, with new news, different markets, and changing share prices."
Go han är!!!