2021-05-05, 13:37
Medlem
Emelie Svensson, det här är ett direktmeddelande till dig:

👏🏽LÄR👏🏽DIG👏🏽TA👏🏽ANSVAR👏🏽ÖVER👏🏽DITT👏🏽EGET👏🏽BETEENDE 👏🏽OCH👏🏽DINA👏🏽EGNA👏🏽HANDLINGAR👏🏽

👏🏽SLUTA👏🏽SKYLL👏🏽ALLT👏🏽PÅ👏🏽ALLA👏🏽ANDRA👏🏽
2021-05-05, 13:39
Medlem
Bra Judith som säger till Simon att han uppfattas som obehaglig idiot.
2021-05-05, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså HELT jävla ärligt nu

Hur kan Emelie gång på gång på gång grina över att hon "blir nominerad för sin personlighet", "får höra att hon är bitter och negativ", "blir kritiserad för att hon är sur" osv och ÄNDÅ INTE reflektera över sitt eget beteende? Och ÄNDÅ INTE tänka till att det kanske ÄR någonting i ens beteende/personlighet som folk inte uppskattar?

Hon påstår att andra "sätter in henne i ett fack", när det är HON som FRÅN START har satt in sig själv i det jävla facket. Hon använder sin "ärlighet", "sarkasm" och "grova humor" som största USP, men klarar inte av när folk inte uppskattar det – eftersom det i grund och botten bara handlar om att försvara sin rätt att få vara elak.

Och hon påstår att hon "aldrig blivit kallad bitter eller sur utanför huset" och att hon "inte är sådan egentligen" medan hon FÖR I HELVETE SAGT _FLERA_GÅNGER_ ATT I YEESTA SER ALLA HENNE SOM EN BITCH?!?!

Alltså jag blir GALEN på den här jävla människan. Hur kan man så fatalt sakna både självinsikt, förmåga till självreflektion och vilja utvecklas som person?

Hon behöver inte anpassa sig efter andras åsikter om henne, MEN DÅ HAR HON INGEN JÄVLA RÄTT ATT GNÄLLA NÄR FOLK TAR AVSTÅND HELLER. Hon är 100% ansvarig över hur hon vill att folk ska uppfatta henne, precis som alla vi andra är.
Andas!
Kan inte vara hälsosamt att bli så påverkad och upprörd.
2021-05-05, 13:41
Medlem
embargos avatar
Citat:
Jag orkar inte heller egentligen, knappt kollat och knappt skrivit här senaste dagarna för att jag specifikt är så fucking trött på hennes hypocritical jävla skitpersonlighet. MEN VAD ANNARS ska man lägga sin lunchrast på än att ranta på Flashback över en av de värsta realitykaraktärer nå-gon-sin.

Bra att veta att du kommit ur din psykos i alla fall! Känns stabilt, Pallen.
Tänkte också ranta, men skönt att du gjorde det så kunde jag spara den energin. Håller med vartenda ord

Måste bara säga att det är också sjukt att hon ligger och gråter över att blivit blockad i en immunitetstävling (pga att ”alla hatar hennes personlighet”), där de enda rösterna hon fick för övrigt var från AD som hon själv röstade på och Pedram som hon själv blockat tidigare. Detta TROTS att hon förmodligen ändå kommer bli immun, om hon nu klarar/klarat sina uppdrag.

Detta är Emelie i ett nötskal: ”Jag är trött på att bli stämplad som bitter och negativ. JAG VILL BARA VARA NEGATEEIIIIV”
2021-05-05, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
Andas!
Kan inte vara hälsosamt att bli så påverkad och upprörd.
Fräscht att säga åt någon med allvarlig astma och lungproblem att andas.
2021-05-05, 13:44
Medlem
Citat:
Emelie Svensson, det här är ett direktmeddelande till dig:

👏🏽LÄR👏🏽DIG👏🏽TA👏🏽ANSVAR👏🏽ÖVER👏🏽DITT👏🏽EGET👏🏽BETEENDE 👏🏽OCH👏🏽DINA👏🏽EGNA👏🏽HANDLINGAR👏🏽

👏🏽SLUTA👏🏽SKYLL👏🏽ALLT👏🏽PÅ👏🏽ALLA👏🏽ANDRA👏🏽

Bästa jag läst på länge🙏
2021-05-05, 13:46
Medlem
Zingo2s avatar
Vad är Nardos uppdrag?
2021-05-05, 13:47
Medlem
amiliasharborstes avatar
Om alla skulle hänga löst och vi får rösta UT en deltagare. Vem röstar ni ut?
Medlem
Adrians kränklimanger fortsätter. Du är så ruuulig. Du är så gyllig.
Medlem
Varför måste flertalet alltid fjäska o ställa sig in hos Emelie?!
Låt henne vara, för fan!
Detta är en tävling och det borde ju speciellt Ystad veta som vet allt om BB.

Så trött på henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Nej, det var Mergim som delade liven och han pushar för nardos och Adrian 24/7
Det är BB-fans som tittar, spelar ingen roll vem som är live, blandad publik.
Om nu alla dom som följer ovan nämnda utslagna deltagare så måste ju nardos ha otroligt litet stöd.

FAST du kanske ska komma med hela sanningen här. Det var Steph som först startade liven med bara henne och Tess, sen bjöd de in Mergim. Sen startade Tess om liven och sist Mergim.

Och när jag kollade så hade de tre totalt inte mer än 300 tittare och förmodligen mindre senare på natten. Så få det inte att låta som att dina ”80%” handlar om flera tusen personer.
2021-05-05, 13:48
Medlem
Anonym396s avatar
Vilket skämt detta blev. Varför valde ens denna fattiga produktion detta tema när de visste att de aldrig skulle se till så att deltagarna följde uppgifterna de fick när de blev magiker. Jag antar att TV4 kan klippa det i avsnitten så att det ser ut som att temat är igång.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in