2021-05-05, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
TITTA NUUUUUUUUUUUUUUUU PÅ TANJA ! ! ! ! !

NU passar det att prata men INTE under mötet då va hon feg o satt bara tyst ! !!

INSE nu fakta bevis finns framför er NU ! ! ! ! !

ÖPPNA ÖGONEN ! ! ! !
Det går inte så bra för dig eftersom hon säger precis samma sak som vanligt. När det blir tjafs stänger hon av.
2021-05-05, 11:14
Bannlyst
Citat:

NU passar det att prata men INTE under mötet då va hon feg o satt bara tyst ! !!

ÖPPNA ÖGONEN ! ! ! !

Tanja är ändå en värdig vinnare.
2021-05-05, 11:15
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hon kanske får ge bort immuniteten om hon skulle lyckas vinna tävlingen utöver att ha klarat uppdragen.

Förlåt, det var jag som tänkte fel. Jag tänkte att om hon blir blockad från tävlingen så blir hon automatiskt nominerad. Men så är det ju såklart inte, tankevurpa i mitt huvud.

Men om hon vinner immuniteten så måste hon väl ändå fortsätta med uppdragen för annars blir hon autonominerad ändå? Eller kan hon då skita i uppdragen eftersom hon blev immun i tävlingen (om hon skulle vinna alltså)?
2021-05-05, 11:15
Medlem
Citat:

ÖPPNA ÖGONEN ! ! ! !

Hon pratar med Judith om varför hon valde att inte lägga sig i. Vad vill du åstadkomma? Utöver att försöka "bevisa" att hon skulle vara feg, menar jag?
2021-05-05, 11:17
Medlem
Conny63s avatar
Blockar dom inte Adrian nu så är dom inte friska alltså .
2021-05-05, 11:18
Medlem
heellowww varför är judith sur?
2021-05-05, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Förlåt, det var jag som tänkte fel. Jag tänkte att om hon blir blockad från tävlingen så blir hon automatiskt nominerad. Men så är det ju såklart inte, tankevurpa i mitt huvud.

Men om hon vinner immuniteten så måste hon väl ändå fortsätta med uppdragen för annars blir hon autonominerad ändå? Eller kan hon då skita i uppdragen eftersom hon blev immun i tävlingen (om hon skulle vinna alltså)?

Hmm, bra frågor du ställer. Undrar samma! Det skulle ju kunna vara så att hon får reda på om hon lyckats med uppdragen innan tävlingen, den är ju först i eftermiddag.
2021-05-05, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Emelie fick i uppdrag att skapa dålig stämning på frukosten. Hon triggade Judith genom att klaga på hennes positiva väckning. Judith tog det väldigt hårt, sen spårade Nardos ur för att hon är trött på temat så nu är alla irriterade.
2021-05-05, 11:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ok, något intressant som sades eller ?

Nej, dom fick 1000-tals frågor som dom inte orkade svara på, dom kopplade in lite fans som fick va med under liven, bara efterblivna som följer BB tydligen
En tyckte det borde vara med fler som han i BB, rullstolsburna 😱
Och som jag skrev förut, Mergim sa han är 100% hetro.
Tess var snygg och sexig och hinkade vin.
Medlem
Ska de inte ställa in frukosten för att Nardos inte orkar Katchinga kylskåpet eller vad är problemet? Usten svettas.
Medlem
Paladins avatar
Citat:

ÖPPNA ÖGONEN ! ! ! !
Du verkar ha svårigheter med att inse kontexten i olika situationer?
2021-05-05, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
För att folk inte vill leka med henne hela dagarna? Nä, hon är väl främst sur för att Narcos inte vill utföra sin uppgift och se till att folk kan öppna dörrar/lådor utan Narcos vill ligga och sova hela dagarna utan att bli störd. Folk ska inte ens få gå på toa under hennes tupplur.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in