2021-05-05, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Då är dom ju dummare en vad dom ser ut, när vann Emelie en tävling senast. Tror hon får reda på det imorgon innan dom ska lägga poäng
Hon är ofta nära vinst men Adrian tar den alltid. Och dom verkar ju inte rösta heller efter vem som vinner mest för då hade ju Adrian självklart blivit bockad varje gång. Adrian tex röstar på Simon för han blir så arg när han förlorar, peddot röstade på Joel en gång för han sa att Joel nog inte skulle bli nominerad
2021-05-05, 09:47
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men FAN ingen immunitetstävling så här nära inpå finalen! Jag blir galen.

Blir 2 immuna då antagligen om inte BB fuskar till det. Emelie lär klara sitt uppdrag om BB som sagt inte fuskar till det med ett 100% omöjligt uppdrag.... så då e hon immun. + sen vinnare av tävlingen idag....

Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Med det nya uppdraget så blir Emelie blockad. Starta bråk vid frukosten precis innan blockeringen. De är inte snälla, bra BB.

D e inte bra av bb, men hon kommer klara sitt uppdrag o bli immun. Om e bb fuskar.
2021-05-05, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Tanja kommer fortsätta blocka nardos med förklaringen att de klickar minst

Tror hon kommer vara konsekvent med det vid nominering så länge inte någon annan ballar ur och beter sig som ett praktarsle. När det kommer till dagens tävling tror jag hon blockerar antingen Nardos eller Adrian, faktiskt. Eller så är det bara önsketänkande från min sida.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Samma här. Har inte comhem.
OKEJ.Då kommer problemen någon annanstans.Har nämligen inte haft några alls problem sedan starten i Feb
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Märkligt min stream buffrar väldigt mycket har comhem,någon som har samma problem?
Samma här. Trodde det var mitt internet. Har dock Telia så lär ju inte vara på grund av det då.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Märkligt min stream buffrar väldigt mycket har comhem,någon som har samma problem?
Jag har Telia men samma problem, fast bara på datorn. på telefonen flyter det på.
2021-05-05, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Mina gissningar för blockeringarna
Simon - Adrian
Emelie - Adrian
Pedram - Emelie
Nardos - Tanja?
Tanja - Nardos
Judith - Madde
Madde - Pedram
Adrian - Emelie

Får vi rösta om det är lika mellan Adrian och Emelie?
Emelie har väl inte klarat alla uppdrag så direkt nominerad till veckofinalen. Annars hade hon blivit immun till veckofinalen. Någon som röstar på henne hela tiden och gör en björntjänst.
2021-05-05, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Idioterna kan ju knappt hitta till toaletten. De kommer säkert inte fatta att de måste blocka horMössan

Vad säger Narcos egentligen? Att hon vägrar vara med på uppdraget och öppna dörrarna? Hon var helt slut igår då hon inte fick sova sex timmar mitt på dagen som hon brukar.

Det var väntat att hon skulle ge upp, det är alltid roligt dom 2 första timmarna
2021-05-05, 09:51
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Med det nya uppdraget så blir Emelie blockad. Starta bråk vid frukosten precis innan blockeringen. De är inte snälla, bra BB.

Men jag hänger inte med nu. Visst är det idag dom ska blocka? Om dom blockar Emelie och hon klarar sina uppdrag, får hon inte bli immun då? Och om hon blir immun pga att hon klarar sitt uppdrag som ond magiker, vad händer då?
2021-05-05, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Hon är ofta nära vinst men Adrian tar den alltid. Och dom verkar ju inte rösta heller efter vem som vinner mest för då hade ju Adrian självklart blivit bockad varje gång. Adrian tex röstar på Simon för han blir så arg när han förlorar, peddot röstade på Joel en gång för han sa att Joel nog inte skulle bli nominerad

Jag kunde förstå att dom stod i valet och kvalet vem dom skulle blocka mellan Adrian och Dennis. För Dennis var också duktig i tävlingar innan han började lägga sig. Men nu är det bara Adrian som är bra på tävlingar (bortsett från igår) då ska det inte vara något snack
2021-05-05, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Men jag hänger inte med nu. Visst är det idag dom ska blocka? Om dom blockar Emelie och hon klarar sina uppdrag, får hon inte bli immun då? Och om hon blir immun pga att hon klarar sitt uppdrag som ond magiker, vad händer då?

Hon kanske får ge bort immuniteten om hon skulle lyckas vinna tävlingen utöver att ha klarat uppdragen.
2021-05-05, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det var väntat att hon skulle ge upp, det är alltid roligt dom 2 första timmarna
Fattar inte varför Emelies inte tvingar Narcos till att öppna massa lådor. Istället säger hon att kaffet kan vänta tills Narcos är där. Hon ska ju skapa ett bråk och det är väl bra att börja irritera upp Narcos så mycket som möjligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in