2021-05-04, 19:11
Medlem
klapp-mongot borde bli auto då han inte sköter sitt uppdrag
2021-05-04, 19:12
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Både på instagram och här ser man att det här är rätt hopplöst för Emelie. Det spelar ingen roll hur bra hon utför uppdragen, hon kommer inte klara en omröstning om hon klarat uppdragen eller inte ändå. Det är för många som bestämt sig för att de hatar henne. Och nu när Nardos-drönarna klickat på Nardos utan att läsa i röstningen för nästa uppdrag så kommer hatet mot henne bli ännu mer extremt om hon lyckas trolla bort Nardos grejer.

Det låter rätt bekant... fast på det sociala mediat gör Adrian alltid fel....
2021-05-04, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Luis var ju välsvarvad så jag fattar inte riktigt

För vi alla vet ju att sexuella övergrepp och våldtäkt enbart drabbar de som är objektivt snygga. Eller ”sexiga och välsvarvade”, om du så vill.

Duh.
2021-05-04, 19:14
Medlem
Ghandis avatar
In med brev nu om att dom missköter sina magiska krafter. Det går inte att ligga i sängen i sovrummet o öppna 2 dörrar ute till utegården... och allt annat dom missköter. Straffa dom nu o förklara att hårda straff väntar med direkt autonominering och att dom får starta med 40% mer röster på sig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Det är ju knappast så att man blivit tvingad att ogilla någon.
Emelie är helt enkelt jobbig att kolla och framför allt lyssna på.
Du håller alltså med mig i att det inte spelar någon som helst roll vad hon gör i uppdraget. Om uppdragen och vad som sker i huset inte är det som avgör hur man röstar ser jag inte varför man tittar. Om det är hur jobbiga deltagarna är att lyssna på som avgör så kan programmet kortas ner till en vecka, eller så lyssnar man på radio istället...
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
För vi alla vet ju att sexuella övergrepp och våldtäkt enbart drabbar de som är objektivt snygga. Eller ”sexiga och välsvarvade”, om du så vill.

Duh.

Fasen nu dribblade du bort mig. Kan du elaborera lite.
2021-05-04, 19:15
Medlem
SphincterAnis avatar
Nu har de knäckt att det är jacuzzin och kommer lägga på den om de får en sista chans. Hoppas!
2021-05-04, 19:16
Medlem
Ska bli intressant och se Maddes reaktion när hon får reda på att Emelie har lyckats manipulera henne och att hon själv med största sannolikhet kommer sitta nominerad i veckan.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Tanja klänger på Adrian nu, ofräscht när hon vet att mmmmm Madde gillar honom.
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Du håller alltså med mig i att det inte spelar någon som helst roll vad hon gör i uppdraget. Om uppdragen och vad som sker i huset inte är det som avgör hur man röstar ser jag inte varför man tittar. Om det är hur jobbiga deltagarna är att lyssna på som avgör så kan programmet kortas ner till en vecka, eller så lyssnar man på radio istället...

Ja men man vill ju också se MER av de som är roliga att följa.
Annars hade jag bara kunnat stänga TV:n.
2021-05-04, 19:17
Medlem
Lokhacks avatar
Nu är det kört för Emelie. Hur fan ska man lyckas förstöra ett uppdrag och uppmana 7 pers att välja något annat än jacuzzi om rätt svar står i boken 😂 värdelöst.
2021-05-04, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Fasen nu dribblade du bort mig. Kan du elaborera lite.

Jag satte den rakt i högra krysset. Lämnar dig gråtandes framför mål.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in