2021-05-04, 19:00
Medlem
Hade Emelie varit smart nu så hade hon valt ett objekt som en eller fler har tagit o bara hittat på massa skit om varför hon tror att det är rätt svar.. typ cykeln eller kaffemaskinen! Vet ej om hon är trött eller vad problemet är..trodde hon skulle sköta detta mycket bättre! Men håller tummarna att hon lyckas!
2021-05-04, 19:00
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Vet inte vart du vill komma mer än att spamma och bryta sönder tråden, tråkigt. Ja han lär nog inte pinka där.

Tycker du är okej att pissa i kylskåp i BB huset
2021-05-04, 19:01
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
När någon droppat att han liknar Stefan Löfven var det ganska svårt att släppa.

HAHA det stämmer ju... samma tomma blick också
2021-05-04, 19:02
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
När någon droppat att han liknar Stefan Löfven var det ganska svårt att släppa.
Stefan var kanske en hunk i 30års åldern.
Jag har inget emot Löfven å andra sidan.
2021-05-04, 19:03
Medlem
Kommentar jag fick syn på under nyhetsartikel om att PH stoppas. Skrattade till samtidigt som jag fick en liten stroke. Håll i er:

”Det är bara sexiga och välsvarvade ungdomar med. Varför ska vi kämpa mot kroppsideal när tv motarbetar. Gör som Big Brother och ta in blandade människor så skulle det nog inte hända sånt.

2021-05-04, 19:05
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Kommentar jag fick syn på under nyhetsartikel om att PH stoppas. Skrattade till samtidigt som jag fick en liten stroke. Håll i er:

”Det är bara sexiga och välsvarvade ungdomar med. Varför ska vi kämpa mot kroppsideal när tv motarbetar. Gör som Big Brother och ta in blandade människor så skulle det nog inte hända sånt.

Luis var ju välsvarvad så jag fattar inte riktigt
2021-05-04, 19:06
Medlem
Både på instagram och här ser man att det här är rätt hopplöst för Emelie. Det spelar ingen roll hur bra hon utför uppdragen, hon kommer inte klara en omröstning om hon klarat uppdragen eller inte ändå. Det är för många som bestämt sig för att de hatar henne. Och nu när Nardos-drönarna klickat på Nardos utan att läsa i röstningen för nästa uppdrag så kommer hatet mot henne bli ännu mer extremt om hon lyckas trolla bort Nardos grejer.
2021-05-04, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon

Katti och Luis i PH hade varit något
2021-05-04, 19:07
Medlem
Det måste ju bli en omröstning om Adrian har lyckats med sin diskuppgift, så vi kan sätta honom nominerad.

Bedrövligt att se de andra gå och tömma diskmaskinen åt honom.
2021-05-04, 19:09
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Både på instagram och här ser man att det här är rätt hopplöst för Emelie. Det spelar ingen roll hur bra hon utför uppdragen, hon kommer inte klara en omröstning om hon klarat uppdragen eller inte ändå. Det är för många som bestämt sig för att de hatar henne. Och nu när Nardos-drönarna klickat på Nardos utan att läsa i röstningen för nästa uppdrag så kommer hatet mot henne bli ännu mer extremt om hon lyckas trolla bort Nardos grejer.

Det är ju knappast så att man blivit tvingad att ogilla någon.
Emelie är helt enkelt jobbig att kolla och framför allt lyssna på.
2021-05-04, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja tyvärr har det ju tappat konceptet helt
100% 😴😴😴
2021-05-04, 19:11
Medlem
Nu framgick det i utegården att Emelie inte alls viskat eller fuskat eftersom Madde sa att hon fortfarande tror att det kan vara jacuzzi men att hon tyckte att Emelies förklaring var rimligt så df hon la sin gissning på strykjärnet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in