2021-05-04, 16:43
Medlem
Madde måste ut..helst igår.....
2021-05-04, 16:43
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Det blir bara värre från Adrians familj https://imgur.com/uWgXAoL

Om diskningen är terapi, varför hatar han det? Varför är det roligt?

De verkar ju lika sjuka i huvudet som HAN är. Kommer han från en sekt där bara kvinnorna tar hand om männen eller? Mans-och morsgris.
2021-05-04, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Vad spelar det för roll. På måndag är det två veckor kvar och de kommer ryka i rasande takt. En dag hit eller dit spelar knappast någon roll. Vilka som sitter i final är väl ganska glasklart. Njut av innehållet istället, snart är det över.
Följ nu då ditt eget goda råd och sluta spama tråden bara för provocera och retas. Skriv normalt, fan. Hårda ord ok, men hålla på bara för att??? Vad är grejjen...? Gör om och gör rätt. 🤔👍
2021-05-04, 16:44
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
TUUUR han har dem som älskar honom. Men jag är för demokrati och MAJORITETEN vinner. Fler som INTE accepterar beteenden som han utövar. Vore det min bror, son eller vän så skulle jag avsäga mig all kontakt om inte förändring sker, pronto!!! Och jag skulle skämmas och inte sitta medberoende och ta han till försvar. Den familjen behöver terapi. Seriöst.

100% hel sjuk att dem uppfostrar en sån mansgris i dagens sverige!! fattar dem inte hur skadad han blir
2021-05-04, 16:45
Medlem
julita55s avatar
Citat:
TUUUR han har dem som älskar honom. Men jag är för demokrati och MAJORITETEN vinner. Fler som INTE accepterar beteenden som han utövar. Vore det min bror, son eller vän så skulle jag avsäga mig all kontakt om inte förändring sker, pronto!!! Och jag skulle skämmas och inte sitta medberoende och ta han till försvar. Den familjen behöver terapi. Seriöst.

100% hel sjuk att dem uppfostrar en sån mansgris i dagens sverige!! fattar dem inte hur skadad han är
2021-05-04, 16:45
Medlem
Citat:
Vad spelar det för roll. På måndag är det två veckor kvar och de kommer ryka i rasande takt. En dag hit eller dit spelar knappast någon roll. Vilka som sitter i final är väl ganska glasklart. Njut av innehållet istället, snart är det över.
Om man ska njuta av innehållet så vill man ju ha ut personerna man inte njuter av att titta på, Adrian
2021-05-04, 16:46
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Följ nu då ditt eget goda råd och sluta spama tråden bara för provocera och retas. Skriv normalt, fan. Hårda ord ok, men hålla på bara för att??? Vad är grejjen...? Gör om och gör rätt. 🤔👍

Hahaha.
Du är oförbätterlig som jag skrev.
2021-05-04, 16:46
Medlem
Kan Emelie få sitt uppdrag snart. , eller har jag missat det ?

Cmore appen ser man ju inget på , tur man ser live ifall
2021-05-04, 16:47
Medlem
Citat:
Herregud vilken oförbätterlig idiot du är.
Vad har familjer eller vänner med detta att göra. Att du skulle slänga en bror under tåget är ren idioti.
BB är ett spel. En såpa.
DU, där har du så in i helvete fel! Idiotmössa har slängt sig själv under tåget och jag skulle inte hejja på om det vore min släkt/vän. Nej på den. Lååååångt i från.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Om man ska njuta av innehållet så vill man ju ha ut personerna man inte njuter av att titta på, Adrian

Dennis strök med, så visst kan man njuta nu
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
AD vill så gärna att Simon åker ut , är på han hela tiden

Falsk att säga att han är en av grabbarna grus . När han egentligen inte vill att han ska vara med, märks tydligt att han trycker på Simons knappar

Vad gör man inte för stålar, visst det är en tävling såklart men AD:s snack om att vara genuin o.sv är bara bullshit för att försöka slå krokben på sina medtävlande betyder bara att han räknar ut allt. Fan att vi inte fick ut honom igår!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Kan Emelie få sitt uppdrag snart. , eller har jag missat det ?

Cmore appen ser man ju inget på , tur man ser live ifall

Inget uppdrag ännu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in