Citat:
Ursprungligen postat av
Hurtbullen10
Jag förstår att det är svårt för dig att se det som dyrkar Adrian, men vi är många andra som ser exakt vad Adrian gör mot Simon. Du vaknar säkert också en dag och har öppnat ögonen

Ja vi ser och det värsta är att Simon verkligen gillar AD och vad får han tillbaka, hånfulla kommentarer, fulspel och knapptryckande på hans ömma punkt. Hatar sånt här och jag är glad att Simon klarade efterverkningarna av tävlingen idag. Att AD sitter och provocerar fram något genom att använda sig av Nardos som han "VET" kan få Simon att tappa humöret är så vidrigt beteende men vi har sett detta förut.
Situationen under Militärveckan när han lockade in Nardos i logementet,trots att det var AD:s diskussion med henne så flydde han in där Simon befann sig. Han visste att Simon skulle lacka på Nardos då bråket från tidigare inte ens hade läkt ut än. Han fick ju som han ville också och det är detta som är så störande med AD, han tänker bara på sitt och skiter i om hans nära vän Nardos blir kallad det ena och det andra. Han skiter också i att Simon snart har max antal varningar så AD väntar och längtar nu tills han är ute ur leken!
Detta är AD och vi har haft rätt hela tiden och jag hoppas verkligen att folk ser detta och att vi inte röstar fram en falsk fulspelare som vinnare av BB!