2021-05-04, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ni som misstänker att AD kommer att fuska med att sköta disken! Maila bigbrother@meter.se och skriv att de får sluta med alla undantag för honom.

Antingen är man med i BB och deltar i allt eller så åker man hem om det inte passar. Finns väl en exit dörr någonstans. Så här har det varit nästan hela tiden.
Kan skriva här istället då de är inne och läser.

Till kära produktionen:

Adrian kommer undan sina sysslor med disken och ger bortförklaringar när han blir tillsagd. Så här har det varit hela säsongen att han ständigt kommer undan och istället blir belönad trots att han har misslyckats. Ge honom straff och gör något åt saken, han förtjänar inte att få vara med i tävlingen.
2021-05-04, 14:37
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple

Till kära produktionen:

Adrian kommer undan sina sysslor med disken och ger bortförklaringar när han blir tillsagd. Så här har det varit hela säsongen att han ständigt kommer undan och istället blir belönad trots att han har misslyckats. Ge honom straff och gör något åt saken, han förtjänar inte att få vara med i tävlingen.

Men vi vet ju inte än om han blir bestraffad? Vi får se när tävlingen sätter igång... Ska det vara tävling idag?
2021-05-04, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino

Jag har mailat

Samma här, inte bara om det. Utan om hela produktionen. Superi och Bolibompafasoner
2021-05-04, 14:39
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple

Till kära produktionen:

Känns som Produktionen inte tar till sig speciellt mycket från vad vi tittare tycker då de fortsätter med tendenserna med att dalta med vissa (speciellt AD).
2021-05-04, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Jag blir inte klok på Emelie. När hon slappnar av drar hennes mungipor neråt och munnen ser ut som ett upp och nedvänt U. Har ofta tänkt att hon nog inte är så sur som hon ser ut, hon har bara oturen att födas med ett surt utseende. Man ser henne sitta tyst med sin sura min och tänker "jävlar vad sur hon är". Så spricker ansiktet upp i ett leende och jag förstår att hon kan inte ha varit så sur som jag trodde.

Vi har ju olika laddningar, en del är plusladdade och andra minusladdade. Några är optimister och andra är pessimister osv. Vi som är positiva kan tycka att en negativ människa ska uppföra sig mer positivt men eftersom det inte kommer sig naturligt blir det en utmaning som kräver kraft och energi. Ungefär som om man kräver att den högerhänta ska skriva med vänster, det går men det krävs mycket träning och resultatet blir inte lika bra.

Jag vet inte om Emelie är positivt eller negativt laddad i grunden eller om hon har obearbetade negativa erfarenheter som påverkar henne just nu . Hon har ju onekligen nära till suck och stön och negativa kommentarer. Hon är realist och det kan låta ganska surt när hon dissar teorier och kommentarer Men har ofta rätt och optimisterna vill inte höra hennes kommentarer. (Kul -Hon sa precis att hon är pessimist)

Ska bli intressant att se hur hon axlar rollen som positiv
Hon har vad som kallas ett resting bitch face. Jag har exakt samma sak så när jag vara slappnar av och inte har någon som helst reaktion i ansiktet ser jag sjukt arg ut.

Nu har det gått över 40 minuter sedan brevet om att tävlingen börjar om 30 minuter. Hor-produktion!
2021-05-04, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag har tendenser till samma. När jag slappnar av i ansiktet så går mina mungipor lite neråt och jag ser sur ut.
Det har jag dock korrigerat med två stick med botox typ i hakan och det gjorde stor skillnad. Det påverkar inte några rynkor i hakan men fick mina mungipor att bli vanliga och folk slipper tro att jag är sur när jag bara är avslappnad och chill 😂
Fränt, vi får skicka tipset till Emelie. Tänker att man inte blir gladare av att hela tiden få kommentarer om att man ser sur och bitter ut och hon behöver få lite positiva injektioner så att hon ler mer .
Medlem
Madde och Tanja tillsammans är guld!
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Saknar Luis

inte jag, äcklig böggubbe med pedofilvarning
Avstängd
Synd att inte nollan Madde lämnat självmant. Nåväl hon åker förhoppningsvis i veckan.
2021-05-04, 14:43
Medlem
kan inte judda fat but tipsa tanja om ustpastan men ZEST som får bränna fast riktigt härligt i tre fyra kastruller bahahahaahh.....
2021-05-04, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är ju därför jag är så förbannad. Att den där horMössan kommer undan med ALLT!! Han har inte ens börjat att ta hand om disken efter lunch, får han tävla går det helt mot brevet som BB skickade in. Åh, blir så arg! Kommer behöva alkohol senare idag för att jag inte ska sprängas.
Jag var tvungen att hetsäta en kexchoklad för att lugna ned mig en aning
2021-05-04, 14:44
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Intressant. P3 och finska YLE har granskat dokusåpor, bland annat BB. De har fått tag på ett avtal.

"Hundra tusen kronor i böter om du bryter mot sekretessen"

https://sverigesradio.se/artikel/hundra-tusen-kronor-i-boter-om-du-bryter-sekretessen

Fast juristen tror ju inte att det håller i rätten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in