2021-05-04, 12:57
Medlem
Är det inte konstigt att enda gången Adrian går igång på något med Madde är när Simon är i närheten av henne och driver om att Madde är hans?
2021-05-04, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Måndag gissar jag på Madde Adrian och nardos och blir det en fjärde så Tanja

Emelie 100%
2021-05-04, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Han kommer ju alltid undan med allt så lär väl bli samma visa den här veckan
Jag vet jag vet! Jag utgår från att det är så han har det i verkliga livet. Annars hade han ju skämts när folk säger åt honom. Nu argumenterar han ju alltid mot eller till och med låtsas som att han inte hör.

Kan inte Pedros hålla käften? Det är väl ingen som tycker han är rolig när han gör röster.

Hoppas övriga helt skiter i disken, möjligtvis diskar en sked för att jävlas med Mössan. Om ingen annan fixar det kommer de till slut inte kunna laga mat i köket och då kanske det blir så mycket bråk att fittMössan måste ta tag i disken.
2021-05-04, 12:59
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Emelie 100%

Om inte hon blir immun
2021-05-04, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Har AD inte blivit uppfostrad att hjälpa till hemma eller fått lära sig hur man sköter hushållsuppgifter?

Barn som små är ju väldigt vetgiriga och vill ofta vara med i köket eller hjälpa till, visst det kan bli kladd och annat stök men man låter dom vara med ändå för genom lek lär de sig. En del föräldrar kanske säger, "Nej, nej gå och lek på ditt rum istället"! Det kanske inte har tålamodet eller tiden att låta barnet fylla diskmaskinen för det tar för lång tid e.tc men det är aldrig försent att lära sig och hade AD velat så hade han nu haft chansen att utvecklas men utnyttjar han den? Nej! Han vill ha mat serverad, äta sig mätt, vinna tävlingar och dricka cider och säga "assså WAAOW"!
Nej, han syster hade väl sagt att han inte har tid för sånt för han umgås med kompisar eller är på gymmet. Eller något liknande. Ungefär som en tioåring som blir inropad från gården när middagen är klar och direkt maten är uppäten springer från bordet utan att ens säga tack eller ta bort sin tallrik. EXAKT så beter sig horMössan, fast han har passerat 30 år.
2021-05-04, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vägrar AD att diska då är det fan det sjukaste jag sett!
Hoppas alla andra vägrar då också. Möjligen diskar någon liten grej för att förstöra för honom. Hatar honom så mycket!!!
2021-05-04, 13:03
Medlem
Det är verkligen tydligt att Adrian har problem med Simon. Nu blev han lite svartis så han var tvungen att säga något om honom och Madde alltid när någon annan ger henne uppmärksamhet och speciellt Simon ska han vara där och pinka nått jävla revir. Låt kvinnan va om du inte vill ha henne din tönt
2021-05-04, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag vet jag vet! Jag utgår från att det är så han har det i verkliga livet. Annars hade han ju skämts när folk säger åt honom. Nu argumenterar han ju alltid mot eller till och med låtsas som att han inte hör.

Kan inte Pedros hålla käften? Det är väl ingen som tycker han är rolig när han gör röster.

Hoppas övriga helt skiter i disken, möjligtvis diskar en sked för att jävlas med Mössan. Om ingen annan fixar det kommer de till slut inte kunna laga mat i köket och då kanske det blir så mycket bråk att fittMössan måste ta tag i disken.
Hans syster kommer hem till honom och tvättar, lagar mat, diskar och sköter alla hushållssysslor dagligen. Sedan har han sex med henne på golvet som belöning. Innan hans syster kom med i bilden som sexkamrat och älskare så var det hans mamma som belönade sin lille gubbe med en avsugning till glassen efter maten hemma.
2021-05-04, 13:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Om inte hon blir immun

Hon kanske kommer bli black magic, om dom inte avslöjar henne så blir hon immun 🤷🏻‍♂️
2021-05-04, 13:05
Bannlyst
Vad har Adrians uppdrag med lyx och dollar att göra 🤷🏻‍♂️
2021-05-04, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Är det inte konstigt att enda gången Adrian går igång på något med Madde är när Simon är i närheten av henne och driver om att Madde är hans?
Japp. Det är därför han attackerar Simon hela tiden. Allt som kan stoppa hans manipulation av Madde måste bekämpas
2021-05-04, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

Hahaha men fattar du seriöst inte att han inte är seriös. Adrian gillar inte Madde hur svårt kan det vara att förstå??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in