2021-05-04, 11:35
Bannlyst
Ge Adrian krafter att aldrig behöva äta, hans kraft är att alltid vara hungrig och servera andra mat och älska att diska och städa.
2021-05-04, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag och flera har varit oroade över Simons andning när han sover och ännu mer vid alkoholintag och det låter inte bra och jag tycker de borde kolla upp det så fort som möjligt. Har han nu dessutom känningar i vänster arm som strålar uppåt så är det väl bra om de kan ta ett blodtryck och ett ekg för säkerhets skull!

Men han får ju inte hjärtinfarkt vid 26 års ålder. Han är hypokondrisk och får nu ångestpåslag som ger kroppsliga känningar. Men ändå bra om de kan kolla upp honom såklart😊
2021-05-04, 11:38
Bannlyst
Det självklara valet av formel är ju självklart ” Galaxer i mina braxer” 🧙🧙🧙🧙🧙
2021-05-04, 11:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Men han får ju inte hjärtinfarkt vid 26 års ålder. Han är hypokondrisk och får nu ångestpåslag som ger kroppsliga känningar. Men ändå bra om de kan kolla upp honom såklart😊

Har dom ingen Pulsoximeter därinne..
2021-05-04, 11:43
Medlem
lillaflippens avatar
Åh herregud vad Nardos kommer SKRIKA sin formel "ZIBBIZIBBIZIBBIRATATATATATATA" hela veckan
2021-05-04, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Det självklara valet av formel är ju självklart ” Galaxer i mina braxer” 🧙🧙🧙🧙🧙
Nardos val av trollformel var kanske inte helt smart..
2021-05-04, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Åh herregud vad Nardos kommer SKRIKA sin formel "ZIBBIZIBBIZIBBIRATATATATATATA" hela veckan
Har kollat med ett halv öra och öga en stund och är redan trött på deras skrik och härjande. Vad fan ska det här vara bra för? Kommer inte att bli en rolig vecka.
2021-05-04, 11:45
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Jag vill också ha det. Har flera gånger funderat på var man kan få tag på sammanställda villkor och regler.

Publicerar om jag får tag på något.

Låter bra. pm:a mig om du får tag i det. big brother avtal skicka pm

Citat:

Dom ska inte kolla upp honom. Jävla tönt. BB kommer aldrig att låt honom kolla upp det. ut med han i så fall för gott så kan han lägga sig i foster ställning och gråta.
2021-05-04, 11:46
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Har du hört hans snarkningar? Dom är ALLT ANNAT än bra. Han har grova andningssvårigheter när han sover. Detta har inget med ångesten eller hypokondri att göra. Om inget annat bör han verkligen kolla upp dessa då det kan leda till mängder med följdsjukdomar.
2021-05-04, 11:48
Bannlyst
Jag är nöjd för Nardos och framför allt Judith kommer få det jobbigt.
Svinkul sa Judith, man ser hur missnöjd hon är 😂😂😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Har du hört hans snarkningar? Dom är ALLT ANNAT än bra. Han har grova andningssvårigheter när han sover. Detta har inget med ångesten eller hypokondri att göra. Om inget annat bör han verkligen kolla upp dessa då det kan leda till mängder med följdsjukdomar.

Japp jag har hört😬 men de är väl bara när han har druckit alkohol vill jag minnas? Dvs ganska många dagar i veckan iof, men inte hört när de somnat nyktra vad jag kan komma ihåg?
Medlem
Längtar tills Adrian blir autonominerad för att han öppnar kylskåpsdörren i tid och otid för att vräka i sig mer mat

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in