2021-05-04, 11:27
Medlem
Mouchinos avatar
Hur mycket tjafs det än blir så måste Emelie hålla masken och det tror jag hon klarar alltså. Det är bara 8 pers kvar och som sagt 1 mille är mycket pengar och det krävs test och prövningar nu den sista spurten. Så produktionen vill sätta detta på sin spets nu och röra om kring nomineringar och bryta gamla överenskommelser mellan deltagarna. Behövs ju bara minsta lilla sak som kan räcka som motivering.

Ja jag tror denna vecka kan bjuda på en del överraskningar.
2021-05-04, 11:28
Bannlyst
Judith var inte nöjd med sitt uppdrag 😂😂😂😂👍👍👍👍
2021-05-04, 11:28
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Vilka idioter, varför säger inte produktionen till dom att läsa högt.

Varken Judith eller Nardos är tyvärr knappt läskunniga. BB borde läsa upp det högt så vi fattar.
2021-05-04, 11:30
Bannlyst
Simon hade lite panikångest, ingen hjärtinfarkt i hans ålder.
Medlem
Hade inte Adrian kunnat få all matlagning. Det hade varit slut på mat efter en dag..
Medlem
Stummakorianderss avatar
HAHAHAH älskar att de satte Tanja och Emelie på POTTAN
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Hur mycket tjafs det än blir så måste Emelie hålla masken och det tror jag hon klarar alltså. Det är bara 8 pers kvar och som sagt 1 mille är mycket pengar och det krävs test och prövningar nu den sista spurten. Så produktionen vill sätta detta på sin spets nu och röra om kring nomineringar och bryta gamla överenskommelser mellan deltagarna. Behövs ju bara minsta lilla sak som kan räcka som motivering.

Hoppas du har rätt
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino

Jag tror det kan bli kul om dom verkligen håller på reglerna om att tex nardos måste vara med att öppna allt, kylskåp, dörrar, luckor och vattenkranar 😂
2021-05-04, 11:31
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandskille88
Varför då, har han verkar annorlunda i sömnen?

Jag och flera har varit oroade över Simons andning när han sover och ännu mer vid alkoholintag och det låter inte bra och jag tycker de borde kolla upp det så fort som möjligt. Har han nu dessutom känningar i vänster arm som strålar uppåt så är det väl bra om de kan ta ett blodtryck och ett ekg för säkerhets skull!
2021-05-04, 11:33
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag tror det kan bli kul om dom verkligen håller på reglerna om att tex nardos måste vara med att öppna allt, kylskåp, dörrar, luckor och vattenkranar 😂

Tålamod som prövas och Nardos som är ganska saktfärdig!
2021-05-04, 11:34
Medlem
Adrian börjar bestämma över toalettdörren direkt. Hoppas han både pissar och skiter ner sig i veckan
2021-05-04, 11:35
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian börjar bestämma över toalettdörren direkt. Hoppas han både pissar och skiter ner sig i veckan

Ska bli kul om Nardos tar väldigt lång tid på sig när han vill ha UST från kylen 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in