2021-05-04, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Min motivering är att han är smartare än de andra i huset som inte ens kan peka ut Danmark.
Det säger inte att han är smart, utan smartare än de andra 7 huset.

SmartARE gör en inte smart, just sayin.
2021-05-04, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Eller hur och sen till råga på allt så ska han bugas för, undra hur Pedram hade gillat att få Simons roll?

Pedram är inte vis, han snackar en massa goja om saker han egentligen inte vet och mycket av det han säger är som filmerna han sett. Om han hade varit vis så hade han insett sina egna begränsningar men det gör han inte utan han fortsätter tro att han är Einstein. Är man vis har man omdöme, förnuft, kunskap och insikt och jag tycker inte Pedram visat så mycket av dessa. Det sjuka är att trots att detta nu är tema så tar han detta på fullt allvar och ser sig själv som ett överhuvud, han älskar detta! Nu trivs han men om det skulle bli tal om att gå ner till en "vanlig" trollkarl som Simon, så skulle han gå sönder inombords. Hur fan kan man ge honom en sån här roll då han bara får hybris?

AMEN!
2021-05-04, 10:37
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Jag lyssnade på hennes tradiga samtal med Adrian under natten. Adrian har hela tiden varit tydlig med att det inte blir nåt i huset. Han säger även till henne att hon kommer att hitta någon som gör henne lycklig. Fattar hon inte då så kommer hon aldrig att fatta

Då såg du också att hon sa det till honom först...o inte som det klippts i dagsavnittet att han sa det till henne. Kanske du till och med noterade hans reaktion...och vad han sa efter hon sagt det...
Det verkar inte så.
2021-05-04, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Eller hur och sen till råga på allt så ska han bugas för, undra hur Pedram hade gillat att få Simons roll?

Pedram är inte vis, han snackar en massa goja om saker han egentligen inte vet och mycket av det han säger är som filmerna han sett. Om han hade varit vis så hade han insett sina egna begränsningar men det gör han inte utan han fortsätter tro att han är Einstein. Är man vis har man omdöme, förnuft, kunskap och insikt och jag tycker inte Pedram visat så mycket av dessa. Det sjuka är att trots att detta nu är tema så tar han detta på fullt allvar och ser sig själv som ett överhuvud, han älskar detta! Nu trivs han men om det skulle bli tal om att gå ner till en "vanlig" trollkarl som Simon, så skulle han gå sönder inombords. Hur fan kan man ge honom en sån här roll då han bara får hybris?
+1 hoppas man får möjlighet att nedgradera han igen
2021-05-04, 10:39
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLaughAlot
SmartARE gör en inte smart, just sayin.

Hehe.
Definitivt inte. Men bra mycket smartare än de skarptänkta inne i huset.
High five!
2021-05-04, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
+1 hoppas man får möjlighet att nedgradera han igen

Jag är på
2021-05-04, 10:40
Medlem
I de blindast rike är den enögde kung.

Skulle dock vara oerhört roande att degradera honom, oavsett om han skulle sköta uppgiften exemplariskt
2021-05-04, 10:40
Medlem
Simon kommer tappa det denna vecka.
2021-05-04, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLaughAlot
Jag är på
Härligt! Bara att hålla tummarna på att vi får möjligheten
Medlem
En ny usel Pedram-röst vi kan hata...
Medlem
Minns inte vem det var som först påtalade det, men det är ju så jävla sant att Pedram low key startat pakter men maskerat det som familjerelationer, t.ex. frun Judith, systern Nardos, brodern Adrian. De har hans rygg och skulle aldrig se det som paktning. Men det är ju exakt vad det är! Tack till dig som först skrev det
2021-05-04, 10:44
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pollina123
Simon kommer tappa det denna vecka.

Kommer han överträffa spotta på Tanja och kalla henne för smuts tror du

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem