2021-05-04, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Vad är det för fel på mig???
Varför sitter jag naivt och tänker att "Det här kan ju bli ett rätt kul tema. Det här kan bli ganska roligt om dom sköter sina karaktärer på vettigt sätt"?

Har jag inte lärt mig någonting? :-)

Ännu en dagisvecka. Hoppades på Robinson eller så, men icke
2021-05-04, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Vad är det för fel på mig???
Varför sitter jag naivt och tänker att "Det här kan ju bli ett rätt kul tema. Det här kan bli ganska roligt om dom sköter sina karaktärer på vettigt sätt"?

Har jag inte lärt mig någonting? :-)

Haha. Tänkte detsamma, men...

Nardos kommer inte komma ihåg en regel eller sin trollformel och kommer ej straffas

Adrian kommer vägra göra som är tillsagt som vanligt och säga emot straffen

Övriga har viss potential. Simon har dock redan glömt att buga för Peddot vid tilltal.
2021-05-04, 10:29
Medlem
ovaxadbanans avatar
Haha! Simon med en hårfön är det roligaste som hänt idag.
2021-05-04, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Jag vänder också på steken. Vem är smartare än honom där inne.

Jag skulle säga att ingen av dom är speciellt smarta, ping skolveckan där vise Pedram trodde Atlanten var en världsdel. Pedram är säkert en god vän och ett bra stöd, men han är också väldigt mycket annat som en smart person INTE är.

Så... återigen. Din motivering?
2021-05-04, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Han är definitivt den vise i det gänget. Har du något annat förslag.
skulle nog säga dom flesta där inne
2021-05-04, 10:32
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLaughAlot
Jag skulle säga att ingen av dom är speciellt smarta, ping skolveckan där vise Pedram trodde Atlanten var en världsdel. Pedram är säkert en god vän och ett bra stöd, men han är också väldigt mycket annat som en smart person INTE är.

Min motivering är att han är smartare än de andra i huset som inte ens kan peka ut Danmark.
Det säger inte att han är smart, utan smartare än de andra 7 huset.
2021-05-04, 10:33
Medlem
Försöker produktionen ragga nya tittare på förskolan denna säsongen eller
Medlem
Vad är det som tar sån jävla tid att ge de andra sina roller??????
Medlem
1754s avatar
Har ni märkt hur Simon har förändrats till det sämre? När han klev in var han stark, social, rolig. Nu har han brytits ner, gråter ofta, arg, försöker styra produktionen, klagar på allt.
2021-05-04, 10:34
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Bra jobbat idioter. Valt Peddo till den vise

Eller hur och sen till råga på allt så ska han bugas för, undra hur Pedram hade gillat att få Simons roll?

Pedram är inte vis, han snackar en massa goja om saker han egentligen inte vet och mycket av det han säger är som filmerna han sett. Om han hade varit vis så hade han insett sina egna begränsningar men det gör han inte utan han fortsätter tro att han är Kung Salomo. Är man vis har man omdöme, förnuft, kunskap och insikt och jag tycker inte Pedram visat så mycket av dessa. Det sjuka är att trots att detta nu är tema så tar han detta på fullt allvar och ser sig själv som ett överhuvud, han älskar detta! Nu trivs han men om det skulle bli tal om att gå ner till en "vanlig" trollkarl som Simon, så skulle han gå sönder inombords. Hur fan kan man ge honom en sån här roll då han bara får hybris?

Edit: Einstein var fel att nämna som .
Kung Salomo är bättre jämförelse
Senast redigerad av Mouchino 2021-05-04 kl. 10:39.
2021-05-04, 10:35
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Menar du att det är manipulerat?
Är hennes ord klippta från flera samtal?

"och sen ska jag respektera dina känslor Men då går jag emot mina känslor och då blir det så där fucket".
Är inte detta Maddes egna ord?

Då måste jag vara nyfiken och fråga, har Adrian sagt någon gång att han vill vara med henne / hålla på med henne / mysa med henne i huset?

Han har sagt tidigare att han ville dejta henne utanför det har han sagt några gånger men han vill inte nu i huset.
Man måste respektera varandra.
Madde säger också något om att "hennes kropp vill vara nära honom hela tiden" men Adrian säger inte att han vill samma sak med henne i klippet, säger han det sedan?

Enligt klippen så framstår Madde faktiskt som en jobbig kvinna.
På samma sätt som Alex när han hela tiden gav Emelie komplimanger och hon blev obekväm.
Är detta verkligen så missvisande av situationen?

Han Filip som har domstolen och dom andra i studion tyckte ju också att hon skulle lägga ner och dom har ju följt allting.

Ja det är redigerat material du ser om du ser det du ser i dagliga programmet. Det verkliga samtalet var långt och uppdelat i olika delar. minst 3. På 3 olika platser. Eftersom dom förflyttade sig under tiden. ja detta sade adrian under samtalet att han inte hade problem med att bland annat kramas, skeda, lägga sig bredvid henne o hon la sig bredvid honom, han upplevde inte det som jobbigt utan var för det.
Filip har inte följt allt. flera ggr har han haft fel och det finns inspelat material som bevisar detta.
2021-05-04, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLaughAlot

HEELLOOOOW, det finns endast ett ljushuvud i huset. Emelie Roten-ur-27 Svensson.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in