Vad är det för fel på mig???
Varför sitter jag naivt och tänker att "Det här kan ju bli ett rätt kul tema. Det här kan bli ganska roligt om dom sköter sina karaktärer på vettigt sätt"?
Menar du att det är manipulerat?
Är hennes ord klippta från flera samtal?
"och sen ska jag respektera dina känslor Men då går jag emot mina känslor och då blir det så där fucket".
Är inte detta Maddes egna ord?
Då måste jag vara nyfiken och fråga, har Adrian sagt någon gång att han vill vara med henne / hålla på med henne / mysa med henne i huset?
Han har sagt tidigare att han ville dejta henne utanför det har han sagt några gånger men han vill inte nu i huset.
Man måste respektera varandra.
Madde säger också något om att "hennes kropp vill vara nära honom hela tiden" men Adrian säger inte att han vill samma sak med henne i klippet, säger han det sedan?
Enligt klippen så framstår Madde faktiskt som en jobbig kvinna.
På samma sätt som Alex när han hela tiden gav Emelie komplimanger och hon blev obekväm.
Är detta verkligen så missvisande av situationen?
Han Filip som har domstolen och dom andra i studion tyckte ju också att hon skulle lägga ner och dom har ju följt allting.
Jag lyssnade på hennes tradiga samtal med Adrian under natten. Adrian har hela tiden varit tydlig med att det inte blir nåt i huset. Han säger även till henne att hon kommer att hitta någon som gör henne lycklig. Fattar hon inte då så kommer hon aldrig att fatta
Jag lyssnade på hennes tradiga samtal med Adrian under natten. Adrian har hela tiden varit tydlig med att det inte blir nåt i huset. Han säger även till henne att hon kommer att hitta någon som gör henne lycklig. Fattar hon inte då så kommer hon aldrig att fatta
Mmmmm Madde tar för sig bra. Det är tönten som är en råtta.