2021-05-04, 00:04
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Ni killar ja! Där ingår inte han
Håller med. Det är töntens problem. Han gillar stock mellan benen.
Jag snackar om mmmmm Madde.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, kanske, sen har vi Judith...

Är ganska säker på att det bidrar till att Simon tappar det lättare, att han känner sig ensam.

Visst är det så.

Bara en tidsfråga innan Judith försöker snacka över Tanja och rösta på Simon. Får en otroligt konstig känsla med henne. Tanja och Simon har sina duster men man märker på deras blickar samt kramar mm att dom gillar varandra otroligt mycket. Om Judith inte hade vart med i bilden tror jag vi hade fått en riktig show med Simpa och Tanjish!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
En jäkla kram till dig!
❤❤
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Relationsexpertern Madde ger råd 😂😂😂😂😂
😂

Är rika orimligt som om:

• Simon skulle hålla kurser om total impulskontroll.

• Pedram gjort en föreläsning om mod och självinsikt.

• Oljudith skulle förstås predika om hur man på ett diskret och lågmält sätt smälter in i omgivningen, och hur viktigt det är att låta alla höras lika mycket som en själv. För att givetvis avsluta med ett tre timmar långt föredrag om det otäcka med sexuella predatorer.

• Emelie håller ett långt föredrag om vikten av positivitet.

• Och till sist Adrian som förklarar hur man på bästa sätt utvecklar en personlighet.
2021-05-04, 00:05
Medlem
Emelie och Madde diskuterar relationer. (herregud! )

Jag har inte hört allt Adrian och Madde har sagt men har han verkligen sagt rakt ut att han vill att de ska dejta på utsidan?
Som jag uppfattat är han rädd för att såra, kanske lite konflikträdd och i det blir han otydlig.
(men som sagt, jag har inte hört allt de sagt )
2021-05-04, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
hon "gjorde ju slut"....missade du det...alla andra såg det här och noterade det i massor...
Och ja det var efter den tekniken som man kunde se han reaktion, och även en gång innan i gymmet, att han blev besviken o rädd att hon inte skulle vilja träffa honom utanför huset...

open your eyes.
Såg du ens de två timmarna de diskuterade i gymmet häromnatten?
2021-05-04, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AstasGranne
Emelie och Madde diskuterar relationer. (herregud! )

Jag har inte hört allt Adrian och Madde har sagt men har han verkligen sagt rakt ut att han vill att de ska dejta på utsidan?
Som jag uppfattat är han rädd för att såra, kanske lite konflikträdd och i det blir han otydlig.
(men som sagt, jag har inte hört allt de sagt )

Nej, det han har inte. Du kan se Filips domstol i appen där du ser lite av deras snack som summerar slutsatsen bra (att han inte vill).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
😂

Är rika orimligt som om:

• Oljudith skulle förstås predika om hur man på ett diskret och lågmält sätt smälter in i omgivningen, och hur viktigt det är att låta alla höras lika mycket som en själv. För att givetvis avsluta med ett tre timmar långt föredrag om det otäcka med sexuella predatorer.

• Och till sist Adrian som förklarar hur man på bästa sätt utvecklar en personlighet.

HAHahahahah irl garv på den 😂
Medlem
Citat:
😂

Är rika orimligt som om:

2021-05-04, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
❤❤

Jag har en livskris och BB hjälper föga. Därför har jag haft en break. Så jäkla tråkigt att det blir så här varje säsong i slutet. Vill typ ha ut alla.
2021-05-04, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
hon "gjorde ju slut"....missade du det...alla andra såg det här och noterade det i massor...
Och ja det var efter den tekniken som man kunde se han reaktion, och även en gång innan i gymmet, att han blev besviken o rädd att hon inte skulle vilja träffa honom utanför huset...

open your eyes.

Jag såg hela den natten hörru, men hon sa aldrig orden att hon ”skiter i det”.
2021-05-04, 00:08
Medlem
Citat:
😂

Är rika orimligt som om:

Haha flera av punkterna fick mig att skratta högt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in