2021-05-03, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Fina krokodiltårar Empa
Hon grät mer när Joel lämnade . Säger mycke det 😂
2021-05-03, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Men, men HELA Flashback med 109 röster lade på Dennis
https://strawpoll.com/az17jeued/r

Och så går Adrian och vinner

Jag har sagt det hela tiden , det är de allmänna tittarna som avgör och Adrian hade mer stöd helt enkelt.😉
Medlem
Visst fan har ni röstat på Emelie nu? Annars har vi Adrian i finalveckan.
Medlem
hittanemoos avatar
Stackars Simon. Alla han gillar åker ut typ. Adrian är ju elak mot honom, Dompa hade han iallafall skoj med.

Han behöver ha in Ponne, Katti-Mamma och Luis nu. Några som piggar upp honom. Inte steph pga deras ambivalenta relation. Eller kanske för att de ska sluta i fin kärlek.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Röstar självklart på Emelie. Hon är mycket smartare än Adrian så kommer vara bättre på att sabotera. Dessutom så är hon min favorit och hon kommer bli nominerad iaf så hon kan lika gärna få en chans till att bli immun.

Lite så jag tänkte också! Men tror inte det gör så mycket om Mössan ”vinner” omröstningen. Tror att det kommer bli en svår uppgift för honom att sabotera för andra o att han förhoppningsvis misslyckas o sitter nominerad o denna gång så åker han!
2021-05-03, 22:23
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Exaakt!
De kunde lika gärna skickat miljonen till Nardos direkt och gett fan i att spela in det här pekoralet, det hade varit det bästa för alla, inte minst oss grundlurade tittare.
Aldrig mer att jag kollar på en fyranproduktion öht.

MVH/Gnomegirl.

Ja och grejen är att de inte ens försöker dölja det eftersom DC följer henne till 90% om dagarna..

Till och med scenariot första veckan tror jag var ytterst välplanerat av produktionen.. När Emelie, Nardos och (vem fan var det mer?) satt i soffan och Nardos då fick reda på att hon hade åkt OM någon hade åkt den veckan men alla fick stanna. Då fick hon "underdog"-stämpel som hon sedan kunde spela på och som gav henne fördelar för att tittarna tyckte synd om henne. Sedan har allt bara fortsatt. Hon har vunnit alla omröstningar förutom några i början som Tanja vann (för syns skull antar jag).

Nej nu får det vara bra.. Big BLM Brother kunde som sagt bara gett henne miljonen rakt av för deltagarna har definitivt INTE fått samma förutsättningar från start. Hon har fått allt serverat på silverfat.
2021-05-03, 22:23
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Nej dom andra är inte nominerade men det blir Emelie om hon inte klarar uppdraget.
Emelie har inget att förlora. Blir hon inte immun kommer hon garanterat hänga lös. Pedram och Adrian kommer fortsätta nominera henne.
2021-05-03, 22:24
Medlem
SphincterAnis avatar
Har Emelie förnekat för de andra att hon pippade i förrigår?
Medlem
Mouchinos avatar
Är det någon som skulle kunna lyckas med detta så är det väl Emelie och om det ingår att hålla masken eller något annat hemligt så är hon den som har pokerfejset!
Medlem
Men vem faan ska man rösta på nu då??? Verkligen som någon skrev, pest eller kolera
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Hur fan kan mössbögen stanna längre än Dompa? Och varför är dramatiska Peddot kvar såhär långt? För helvete
Det trodde jag aldrig vad fan är detta 😠
2021-05-03, 22:25
Medlem
låt tanja sitta med emelie och köra ut emelie för gott

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in