2021-05-03, 22:25
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Men vem faan ska man rösta på nu då??? Verkligen som någon skrev, pest eller kolera
Det är Adrians fel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja och grejen är att de inte ens försöker dölja det eftersom DC följer henne till 90% om dagarna..

Till och med scenariot första veckan tror jag var ytterst välplanerat av produktionen.. När Emelie, Nardos och (vem fan var det mer?) satt i soffan och Nardos då fick reda på att hon hade åkt OM någon hade åkt den veckan men alla fick stanna. Då fick hon "underdog"-stämpel som hon sedan kunde spela på och som gav henne fördelar för att tittarna tyckte synd om henne. Sedan har allt bara fortsatt. Hon har vunnit alla omröstningar förutom några i början som Tanja vann (för syns skull antar jag).

Nej nu får det vara bra.. Big BLM Brother kunde som sagt bara gett henne miljonen rakt av för deltagarna har definitivt INTE fått samma förutsättningar från start. Hon har fått allt serverat på silverfat.

Äsch, hon går hem i stugorna helt enkelt. 😘
Medlem
ollepolle90s avatar
Hoppas verkligen Emelie blir immun, ska bli sååå kul o se hur vissa nominerar
Medlem
hittanemoos avatar
Dompa borde stannat. Men Emelie kanske bli ännu mer drama nu när han är borta.

Det är ändå skoj med drama så är därför inte så ledsen att Emelie är kvar. Någon som sticker ut iallafall.

Vill såklart inte att Emelie ska vinna men man behöver någon därinne som skapar drama och man stör sig på.

Därför jag vill ha kvar NArdos framför Juddan, Pedram, Adrian och Madde med.

Men jag vill ju att Simon eller Tanja ska vinna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Grodan har sagt det sedan dag ett. Försök inte roffa åt dig äran

Ok😉
2021-05-03, 22:26
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Hon grät mer när Joel lämnade . Säger mycke det 😂

Det är ju inte konstigt alls, hon och Joel hade ju en äkta vänskap i huset och som de med all sannolikhet avser fortsätta med utanför huset (om det sen blir så vet väl ingen). Med Dompa är det ju lite mer abstrakt, de har känt varandra i en månad ungefär, det har varit väldigt mycket fram och tillbaka, och ingen vet om det blir något på utsidan. Där är det ju också så att om de inte blir ett par så blir de ingenting, jag tror knappast någon av dem är intresserade av att umgås som kompisar..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Visst fan har ni röstat på Emelie nu? Annars har vi Adrian i finalveckan.
Klart att det blev en röst på Emelie! Mössmesen ska INTE få en chans att få bli immun!!!
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Skall vi mysa lite Rudi. Grodlåren är varma
Officeren är kvar.

Men ingen mysgroda syns till hoppas verkligen det är du. Gnid dom isåfall tätt ihop runt mina lårbenshalsar Det behövs efter denna förlust.

Hahhahha har han gått och blivit titlad som Officeren igen?

Kan en asteroid ramla ner på Simpas kranium nu.
Skönt att DC bytte kamera från Simpas bögsång.
Så kalkylerande och beräknande människa, har jag inte på länge skådat.
Medlem
Nardos uttrycksmaskin i ansiktet hade platsat bättre i The hills eller Kardashians, så jävla trööööött. Hon kan ta med sig sitt chipmunk-skratt dessutom. Synd att bb älskar Nardos och att hon kommer stå i final pga rigg.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Undrar om bildchipet i tvn håller på ge upp?
Nardos ser GUL ut?
2021-05-03, 22:27
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Har Emelie förnekat för de andra att hon pippade i förrigår?
Kom ju precis fram i köket och Nardos är i chock 😅 Hon sa även att det inte var första gången.
2021-05-03, 22:27
Medlem
Flor-Idas avatar
Erkände Emelie nyss att de knullat i huset?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in