2021-05-03, 21:09
Medlem
Mouchinos avatar
T.om Madde bjuder mer på sig själv än AD och hon skulle nog släppa loss ännu mer om han inte var där!
2021-05-03, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja man kokar ju inombords för vafan ser folk som röstar på Adrian i honom och vad tillför han som är roligt, positivt eller något bra!! Fan!! Dompa är underhållande så har kvar han så mkt heller även om jag inte ser han som vinnare men över Adrian är han fan en stor vinnare!! Faaaan

Jag FÖRSTÅR INTE VAD FOLK SER HOS ADRIAN? Han är inte sympatisk, inte rolig, inte hjälpsam, ingen lagspelare.

Nä sån sjukt tråkig och egoistisk människa. Det sjukaste är vän fan ändå att Maddes kontoansvarig på instagram har bett folk rösta kvar Adrian. Är hela hennes vänskapskrets lika trögfattad som hon?

Nä fy fan vilken förlust om/när Dompa åker ikväll.
2021-05-03, 21:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Om ingen lämnar ikväll så blir det väl refund för alla som bettat, så vadå ”samarbetar med spelbolagen”?
Problemet är att det inte funnits någon betting på vem som skall lämna
2021-05-03, 21:11
Medlem
Jävlar vilka långa klipp de har med i programmet ikväll...verkar som de inte har så mycket innehåll..tråkigt!
Medlem
xrlpyts avatar
Snyggt klipp när Pedram och Nardos åt surströmming.. Man kunde tro att de åt ungefär lika mycket, när Pedram åt minst tre hela filéer, Nardos åt kanske tre eller fyra små bitar..

.. och så klipper de förstås in Nardos när hon spyr upp allt medan Simon läser sitt brev.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag FÖRSTÅR INTE VAD FOLK SER HOS ADEIAN? Han är inte sympatisk, inte rolig, inte hjälpsam, ingen lagspelare.

Nä sån sjukt tråkig och egoistisk människa. Det sjukaste är vän fan ändå att Maddes kontoansvarig på instagram har bett folk rösta kvar Adrian. Är hela hennes vänskapskrets lika trögfattad som hon?

Nä fy fan vilken förlust om/när Dompa åker ikväll.
Förstår inte heller, men antar att det blev en grej när han kom in som söt kille som fångade Emelie och Tess. Tyvärr saknade han ju helt personlighet vilket Emelie märkte. Tror småtjejerna ser AD som Nardos bästa vän och därför röstar kvar honom. Madde hade aldrig röstat på AD men är inte säker på att Adrian inte kunnat lägga en poäng där
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Nu är Nardos inte glad ”jag får alltid sitta ytterst” hon vill självklart sitta i mitten + Adrian håller armen om Madelene.
Fy fan vad jag hoppas Adrian åker så hon får en riktig skitkväll/vecka.

Hon är så svartsjuk att hon inte vet var hon ska ta vägen... Blickarna hon kastar på Madde. Humor
2021-05-03, 21:12
Medlem
Hoppas mössknullaren åker idag.
Avstängd
LOL! dom vill ha ut dompa

såg ni klippet i slutet
Medlem
Såklart fick Nardos ett litet eget inslag där. Fast Madde och Judith var med i bild så var det bara favoritflickans namn som nämndes.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Jävlar vilka långa klipp de har med i programmet ikväll...verkar som de inte har så mycket innehåll..tråkigt!
Veckan har ju varit skittråkig, förutom första två dagarna när de ändå lattjade loss lite. Efter Joel har det varit förbannat segt
Medlem
Va det där en uppmaning att rösta på Adrian eller? När dom visar när Madde säger rösta snällt vi behöver det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in