2021-05-03, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Fan vad äckliga de är därinne... Adrian stoppade ner sin använda slemmiga kniv och grävde med i Bregottpaketet. Hade fan matvägrat därinne.. Usch!

Då skulle du sett Tanja under matlagningen igår till alla. Finns klipp på Facebookgruppen, fy fan... Vuxen kvinna som grisar ner hela jävla köket och har i allt möjligt i grytan, äter ur sleven och kör ner den i grytan igen osv osv. Hade aldrig ätit det där mådde så illa av hela "matlagningen".
2021-05-03, 18:20
Avstängd
Censur rekord senate 2 dagarna och ingen odds på vem som åker FYFAN
2021-05-03, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Håller helt med! Men vill ändå ha ut honom, räcker med observationstid tycker jag.

Undrar om han är kapabel att känna känslor? Förutom kärlek till sig själv då.
Jag är rätt likgiltig inför vem av dem som åker, men vill helst att Adrian och Emelie stannar.

Han är garanterat ingen känslomänniska i alla fall som han försöker måla ut sig som. Madde har ju sagt att "Han är ju så snäll". Hon projicerar nog sin egen personlighet på honom.
2021-05-03, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Endast dom som använder n-ordet behöver ta åt sig 😉
NU ska jag baka negerbollar och göra bulle i bulle! Gammal skånsk tradition har jag lärt mig. Bulle i bulledagen! 🙄. Iaf , man bakar negerbollar och rullar i kokos eller pärlsocker och mosar in i en fralla och: DÖM TILL MIN FÖRVÅNING: Äter! 😳😳😳. Jag går rakt över till min granne som är chokladmänniska och bjuder på Aaaaalting! Han gav som tack en Neger, nej hoppsan, chokladkyss rakt på munnen som tack! Nu ska jag hem och baka finskapinnar, oj nej, österländska kukar.. OJoj. Jävlar vad allt blir fel...//från en du INTE vill gifta dig med!🤣🤣🤣🤣
2021-05-03, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Så sjukt egoistisk människa, har jag aldrig sett maken till.
Han är säkert en sån snubbe som aldrig öppnar sin plånbok ute, varken på restaurang eller när man ska storhandla. Det är tjejen som får betala och stå för allt.
Ändå kräver han att det ska finnas femdubbelt upp med käk hemma, som bara är till för honom.

Nu tog grisen en till ranson mat.

Exakt, jag tror inte han själv beställt in varken hårfärg eller brun utan sol utan han snyltar också det av de andra.
2021-05-03, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Dont be so hard dbabydoll. it is u that is to weak.

having said that.... nu e d CENCUR IGEN ! ! ! ! ! ! !
Always hard. +1
2021-05-03, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Har Judith nominerat Simon ngn gång ?

Nej, det tror jag inte iallafall.
2021-05-03, 18:24
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Då skulle du sett Tanja under matlagningen igår till alla. Finns klipp på Facebookgruppen, fy fan... Vuxen kvinna som grisar ner hela jävla köket och har i allt möjligt i grytan, äter ur sleven och kör ner den i grytan igen osv osv. Hade aldrig ätit det där mådde så illa av hela "matlagningen".

ALLA därinne är vidriga med livsmedelshanteringen..dricker ur förpackningar, använder använda bestick i maten och askar. Stoppar ner skitiga fingrar i philadelphia m.m.
Skulle aldrig klara av att bo därinne mest pga det.. Är hyperpedant när det kommer till hantering av mat.
2021-05-03, 18:24
Medlem
wowverkligens avatar
Fyfan om man skaffar barn och det äter lika mycket som Adrian. Skuldsatt innan barnet ens fyllt 3 år? Hans föräldrar måste vara rika är min enda slutsats.
2021-05-03, 18:25
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Inte att förglömma att hon grävde sig i röven innanför byxorna också 🤮
2021-05-03, 18:25
Bannlyst
Är det för uppenbart att Dennis åker ut ikväll och därför erbjuds inget spel på detta?
2021-05-03, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag har märkt det också! Har hon fattat hur tufft ADHD faktiskt kan vara? Eller så är hon långsint för att han var taskig mot Tanja? Sotis för att Tanja tröstar och gullar med Simon ibland?
Något är annorlunda med Judit sedan några veckor tillbaka. Antingen har hon kommit in med en roll och nu börjar skalet krackelera eller så har något hänt som greppat tag i henne.

Hon kanske har bränt ut sig i en miljö som blir för mycket för henne. Spelet närmar sig miljonen. Stämningen med förändringar som att nominera varandra och folk som åker ut och kanske blir för mycket för henne att hantera.

Hon går hårt åt Simon som är tacksam att attackera eftersom ingen finns där att försvara honom. Hon verkar ha glidit ifrån Pedram och kanske ser saker hos honom som hon inte gillar. Tanja verkar ha roligare med Dennis än henne och hon ser andra (Dompa och Emelie) skapa relationer som hon inte har tillträde till. Svårt att veta men något är det som förändrat hennes mående.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in