2021-05-02, 23:30
Medlem
1754s avatar
Redan sovdags.

Vad är det som piper i poolrummet?
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Vem fan vill höra turken berätta en film 😂😂😂👎👎👎
Stängde av skiten. kollar hellre på simpsons!! ut med horturken nästnästa måndag
Medlem
Citat:
Produktionen släcker lampan 23:15, fast deltagarna inget har att göra i morgon.
Måste va personalbrist, lr så är dom helt hjärndöda 😡😡😡😡😡
Handlar väl mer om att de inte ska vända på dygnet för mycket? Blev kaos förra året när de flesta sov bort dagarna och hade svårt att leverera fullt ut på aktiviteter och tävlingar. Å andra sidan är det oftast så pass händelsefattigt om dagarna att det kanske är sak samma om de sover dagtid.

Ett problem med BB är att deltagarna aldrig vet hur lång tid de har på sig innan nästa händelse. Då blir det bara att de sitter och väntar dagtid. Medan de om kvällarna har ett större lugn då de vet att inget annat kommer ske.

Jag tror att programmet skulle bli bättre om de hade lite mer hålltider att gå på. Man skulle ju kunna ge dem det utan att avslöja för mycket.

Tror det var därför de trivdes lite extra i denna veckan då den var lite mer förutsägbar.
2021-05-02, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Undra hur stor chans det är att Adrian åker ut. Känns som att Emelie och Dennis kommer splittras imorgon

Finns en grå massa = tv-tittare som bara följer kvällsprogrammet, ingen vet hur stor inverkan dom har på röstningen.
Men tror äldre kvinnor hellre röstar på Dennis än Usten, och dom är rätt många.
Usten leder nog med 55-45% över dompa 🤷🏻‍♂️
Avstängd
Adrian är en skum horunge!! rösta på dompa
Medlem
Adrian kommer inte få sova inatt för Madde kommer klia tills hennes fingrar blöder.
2021-05-02, 23:32
Medlem
Citat:
Finns en grå massa = tv-tittare som bara följer kvällsprogrammet, ingen vet hur stor inverkan dom har på röstningen.
Men tror äldre kvinnor hellre röstar på Dennis än Usten, och dom är rätt många.
Usten leder nog med 55-45% över dompa 🤷🏻‍♂️
Nej!! Leder han så mkt över dompa?? Fan
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Sjukt, helt jävla sinnessjukt!

Är det ens lagligt att fyran håller på såhär?
Det är ju för helvete en tävling om en miljon trots allt!!

Det minsta man kan begära är väl opartiskhet från kanalen som sänder skiten?
Måste ju kännas för jävligt för dom andra deltagarna när dom åker ut och ser hur jävulskt Nardos blivit favoriserad?
Om jag hade varit en förälder/syskon till en av deltagarna så hade jag krävt att få prata med den i bikten och då hade jag informerat den om TV4:s fula taktiker när det kommer till Nardos. Och efter det så får den bestämma sig om man vill vara kvar i en tävling där TV4 myglar fram apflickan till miljonen.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Men... har tänkt på saken och tycker faktiskt att vi borde få rösta fram de 4 som ska hänga löst utan inverkan av produktion, deltagare eller tävlingar. Sen kan dom roa oss med "skojsiga" tävlingar och få några extra öl eller så i vinst. Är så gruvligt less på att känna hur vi blir manipulerad och styrda av produktionen.

Verkligen. Det är ju ett program som ska underhålla oss tittare så det vore bäst om vi fick först, tex under någon dag i veckan, tex torsdag, rösta på den vi vill ha ut ur huset. Dom fyra som fått mest röster hänger löst då och på måndagsfinalen avgörs det igen med en röstning som pågått. Antingen att vi röstar ut då också (gillar egentligen rösta ut mer än rösta kvar) eller att vi får rösta kvar av dom fyra som är minst omtyckta.

Det kan väl vara immunitetstävlingar men isf max en per vecka som kan bli immun. Dom kan tävla om annat. Dessutom tror jag det skulle bli mindre tid då dom bara sover om dom inte kan bli immuna och att vi väljer vilka som ska hänga löst. Dumt att bara sova om man inte vill bli utröstad.
2021-05-02, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Om Dennis har minst röster så hoppas jag att produktionen säger att ingen åker ut med motiveringen att Joel lämnade.

I sådana fall får vi hoppas att Dennis kan ta Pedram eller Adrian i en omröstning nästa vecka.
Hoppas också på det!!
2021-05-02, 23:34
Bannlyst
Pedram är så blåst så han fattar inte att dom vill han ska berätta så dom andra kan pilla på varandra under täcket, samtidigt som dom somnar av hans otroligt tråkiga monotona stämma 😂😂😂😂
2021-05-02, 23:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Adrian är en skum horunge!! rösta på dompa

Har lagt min röst på Dompa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in