2021-05-03, 15:30
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Annie Lööf är ju helt av banan alltså. Hon ger mig riktigt obehagliga vibbar alltså.

Japp, en riktigt vidrig kvinna. Hennes stirrande hemska blick och det där ständiga överlägsna hånflinet. Fattar inte hur någon ens kan rösta på denna psykopat!
Citera
2021-05-03, 15:38
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlphSvenson
Vilken jävla vänster skulle det vara? Var är din mittpunkt i så fall, typ alla som inte är lika höger som Ekerot eller Hitler?

Sossarna är ju mongohöger sen länge, vänster var Palme, Carlsson och numera Sjöstedt.

Du konsumerar uppenbarligen bara svensk MSM. I en internationell jämförelse är samtliga riksdagspartier extremvänster som aldrig tar ansvar för sina egna liv.

Lyssna istället på Nomad capitalist, hans ledord är go where your treated best:
https://www.youtube.com/watch?v=PKm_Cu534ao

Det är de ledorden jag nu följer och därför gör exit från detta vansinniga land. Jag låter er idioter rösta fram den bidragspolitik ni vill ha men jag tar inte den notan, jag röstar istället med fötterna.
Citera
2021-05-03, 15:41
Medlem
Smegmas avatar
På det stora hela så har jag så svårt att förstå hur Gristrynet (C) och Landsförrädaren (S) kan se sig själva i spegeln och TOTALT förneka att hitskeppningen av Skäggisar och annat MENA-skräp INTE har något med att det begås skjutningar, assistansbedrägerier, mord, våldtäkter, terrorism i Sverige etc. OCH att övriga grannländer har Sverige som ett skräckexempel.

Förnekelsen är ju total. Om en ynka liten stavelse från dessa förnekelseavarter kunna medges att Kamelfösningen till Sverige kaaanske har en del i det. Men inte.

Skrämmande och obegripligt.
Citera
2021-05-03, 15:42
Medlem
Den här debatten förklarade rätt bra varför män är överrepresenterade i företagsledningar.
Känslostyrda hela bunten och man orkade inte lyssna mer än 20s efter Jimmies första pik.
Citera
2021-05-03, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlphSvenson
Vilken jävla vänster skulle det vara? Var är din mittpunkt i så fall, typ alla som inte är lika höger som Ekerot eller Hitler?

Sossarna är ju mongohöger sen länge, vänster var Palme, Carlsson och numera Sjöstedt.

Att du jämställer (den självutnämnda) sionisten Ekeroth, med Hitler, säger mer om dig än någon annan skribent.

Mittpunkten i svensk politik just nu är SD.
Citera
2021-05-03, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Blir ju också så där rasande som hon skulle misshandla Åkesson igår när han bara sa sanningen om att det är faktiskt mest icke-svenskar som klår sina kvinnor. Hon kanske känner igen sig i de här som blir så arga att de slår?

Är ju så oerhört uppenbart att Lööf hade förberett att "bli jätteupprörd" på något Åkesson skulle säga, i syfte att få till en "snackis" och hamna i fokus för efterdebatten och analyserna.

Det sjuka är att så många köper detta billiga taskspeleri och tror att den ena partens upprördhet betyder att den andra parten verkligen gjort något upprörande.

"Just because you're offended doesn't mean you're right", som Ricky Gervais säger.
Citera
2021-05-03, 15:58
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Fan, Nooshi är rätt snygg ändå.
Fet kort och rund invandrare som vill ta dina pengar? Ookej...
Citera
2021-05-03, 15:59
Medlem
Jag iddes inte titta / lyssna på "debatten". Det jag hört de senaste två åren får mig att må illa inte bara psykiskt utan även rent fysiskt. Jag är inte masochist nog att lyssna på en samling idioter med alldeles för mycket makt som de inte vet vad de skall göra med. Jag vet ändå väldigt väl vilka jag kan tänka mig att rösta på och vilka jag hoppas åker ur riksdagen.

Faktum är att jag helt lagt av att titta på SVT. Vill jag höra PK-svammel ransonerar jag det till radions P1. I övrigt litar jag mer på utländska media.
Citera
2021-05-03, 16:00
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Ingen i debatten är så extrem som Lööf och Centern, inte ens MP. Centern måste bekämpas!
Citera
2021-05-03, 16:00
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Japp, en riktigt vidrig kvinna. Hennes stirrande hemska blick och det där ständiga överlägsna hånflinet. Fattar inte hur någon ens kan rösta på denna psykopat!
Hennes utstrålning kommer att slå tillbaka maximalt i form av minskat antal röster på C när alla tagit till sig hennes "nya" stil. För i princip alla svenskar hatar aggressivitet, upprördhet, hets. Motsatsen är lugn, sansad, argumenterande. Gissa vem jag tänker på.

Lööf gör faktiskt en MP här, ett parti som många tidigare kunde tänka sig rösta på, allmänt trevliga, för positiva saker. Tills alla nu insett vad de verkligen ville göra med sin makt. Detta känner jag om C och Lööf numera. En kuliss från fornstora dagar, men det tar lång tid innan väljarna börjar inse sanningen och flyr.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2021-05-03 kl. 16:05.
Citera
2021-05-03, 16:06
Medlem
Smegmas avatar
Lööf är en sensationslysten rubrikmakerska gentemot den verklighetsförankrade Åkesson. Är det någon gång hon skjiker ut så är det i total förnekelse och för att få det importerade valboskapet att runka bäver i blindo.

Jag hoppas att avskrädet drabbas av det hon säger inte existerar. Hemska tvåbenta människa.
Citera
2021-05-03, 16:18
Medlem
nordicwraths avatar
När jag läste upp gymnasiet på en folkhögskola hade vänsterpartiet och F! egen majoritet efter skolvalet. Dock velade många tjejer om de skulle rösta på Vänsterpartiet eller C. Det är deras målgrupp, unga tjejer med vänsterradikala så kallade "woke"-värderingar, men som samtidigt vill ha ett flashigt jobb och lite skattelättnader. Och hon representerar verkligen den gruppen bra när hon var i TV. Många sansade människor ser igenom henne och uppfattar henne som hetsig, aggressiv och smått galen. Men unga vänsterradikala "woke"-kvinnor kan nog lätt identifiera sig med hennes agerande och hätska attityd.

Centerpartiets politik: Rovdjurskapitalism kombinerat med vänsterradikala "woke"-ideal. Den sortens politik ligger verkligen i tiden och backas av i princip varenda existerande stort globalt företag (om inte, nämn ett företag som är uttalat anti-woke). Centern är ett av de få partier som verkligen är relevanta och representerar en stor enad väljargrupp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in