2021-05-03, 15:04
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jävligt osmakligt att skämta om att deltagare tar livet av sig... Skäms på dig!!!!

Det är du som ser det som ett skämt så skäms på dig dollface.

jag bara förutsåg en framtida löpsedel.

Den som lever får se....
2021-05-03, 15:05
Avstängd
väldigt mycket censurer både idag och igår ...
dom bokstavligen håller i censurknappen 24/7 haha PATETISKT
2021-05-03, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Jag tror kanske att det blir en tvist. Imorse skrev det att en kommer lämna men idag har det inte kommit ut odds och så ställer BB frågan om de tror att din favorit kommer lämna ikväll. Skulle kunna indikera att något är på g. (Önsketänkande)

Hoppas faaaan det. För den som kommer åka blir Dompa och han ska ingenstans.

Från och med nästa vecka får de fan sluta nominera, nu är det dags för oss att få välja på samtliga att rösta kvar eller ut.
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Hon verkar ju fan liverädd för sin familj av hennes egna ord och handlingar att döma. Hon har väl aldrig ens visat röven under alla dessa månader? Luktar hederskultur lång väg, och att sedan hennes farsa är kriminell och samtidigt bor tillsammans med en annan kriminell är inte direkt förvånande. Om man flyttar hemifrån så vill man antagligen inte bo i grannhuset med sina föräldrar, men hon var väl illa tvungen.

Lägger man ihop samtliga indicier så är det inte så konstigt att hon är såpass återhållsam som hon är. Kan ge mig fan på att om jag köper domen så är det något han gjort mot antingen henne eller morsan.

Men nä det handlar nog bara om att han glömde betala för sin kyckling och vattenmelon på den lokala Willys butiken Är ju en fantasi om något att inte tro att det rör sig om något fishy

Kom igen nu, köp domen och dela med dig till oss.
Medlem
Chandler Bings avatar
Emelie, så jäkla bortskämd, o tråkig, o osympatisk, o genomrutten personlighet mm mm mm mm mm mm mm
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckyouasshole22
Du passar inte i Flashback skriv på facebook istället

Jag tycker det finns gränser för vad som är ok... Även på Flashback. Därmed sagt är jag långt ifrån PK men att skämta om att någon ska ta livet av sig när det faktiskt hänt att BB-deltagare gjort det förr pga psykisk ohälsa är lågt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hahahaha nejdu jag är inte ett dugg orolig, däremot om man sneglar på oddsen och hur mkt dom visar nardos i dc så är det väl uppenbart men att hon vinner det har jag svårt att tro!
Syftade på ditt inlägg i fm. Det var skrivet med glimten i ögat. Du fattar. Ärligt skiter jag nästan numer i VEM som vinner, utom IDIOTMÖSSA!!! DÄR GÅR MIN GRÄNS!!! Fast Tanja är 1000% fortfarande den jag helst vill se vinna.🤩🤣🤣🤣
2021-05-03, 15:07
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Update. Ni som kollat Liven under förmiddagen, vad har hänt?

När ska de som hänger löst få svara på tittarfrågor? Eller sitta den där stolen, Big Brother Honesty?

Känns tyvärr som Adrian har stort stöt därute, mer än Dompa Bir säkert han som ryker.

Dom höll ju tal. När dom gör det brukar det inte vara tittarfrågor eller BB Honesty. Det är antingen det ena eller det andra dom gör av dom tre alternativen.
2021-05-03, 15:08
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hoppas faaaan det. För den som kommer åka blir Dompa och han ska ingenstans.

Från och med nästa vecka får de fan sluta nominera, nu är det dags för oss att få välja på samtliga att rösta kvar eller ut.
Håller med. Måndagsfinalerna har varit så tråååkiga. Snart är det slut och jag tycker att alla deltagare ska hänga löst nu så att det blir faktiskt den som är minst populär som åker ut.
2021-05-03, 15:09
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
väldigt mycket censurer både idag och igår ...
dom bokstavligen håller i censurknappen 24/7 haha PATETISKT

Tror dom har en magnetisk cencurknapp, och tvingas jobba med magnetiska handskar. Och med all sexuell aktivitet i kontrollrummet så halkas det lätt runt och ramlas och då dras handen till knappen per automatik.

IdiOt3eR
2021-05-03, 15:10
Medlem
lillaflippens avatar
Finns det alltså inga odds ute på vem som åker ikväll?
2021-05-03, 15:11
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tycker det finns gränser för vad som är ok... Även på Flashback. Därmed sagt är jag långt ifrån PK men att skämta om att någon ska ta livet av sig när det faktiskt hänt att BB-deltagare gjort det förr pga psykisk ohälsa är lågt.

Bbs mammagrupp eller facebook passar bättre. Eller så får du sluta att tolka det du läser som du gör, som jag noterade innan så är det du som ser det som ett skämt, så det säger mer om dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in