2021-05-03, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Har försökt förmedla samma info några gånger men blivit rejält nersablad av idioter i tråden. Har inte ADHD själv men flera i min närhet med ADHD i varierande grad.
Julia var ju inte jättesmidig förra året heller och jag tror verkligen inte miljön är bra för honom under så här lång tid.

Ja, ofta är det våra erfarenheter som ligger till grund för våra värderingar. Min son har ADHD och jag ser honom i Simon hela tiden. Julia var underbar men for väldigt illa och det finns anledning att ifrågasätta produktionen vad gäller stöd till deltagarna.
(Dom där trollen - vi borde skapa en enad front och gå till attack, skrämma dom lite, tillbaka till dom hål dom kommer från😨 )
2021-05-03, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Glöm inte att Simon har hår, mycket också och fluffigt

Har inte Adrian hår?
2021-05-03, 14:00
Medlem
Där kom det fram att det var Madde som ropade på Adrian inatt om att lägga sig bredvid henne för att bli kliad.
2021-05-03, 14:00
Medlem
Oj där kom det fram att Nardos blev sotis igår när Adrian sprang iväg från henne till Madde istället för att få kli!
2021-05-03, 14:01
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Glöm inte att Simon har hår, mycket också och fluffigt
ORGINAL-hår dessutom! 😉
2021-05-03, 14:02
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Där kom det fram att det var Madde som ropade på Adrian inatt om att lägga sig bredvid henne för att bli kliad.

hmm...var det det nardos sa att hon kallade på honom om att han skulle få bli kliad o han kom snabbare än blixten???
2021-05-03, 14:02
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Vad är det som hänt?

Inget. Det var en framtids löpsedel. Om simon.
2021-05-03, 14:05
Medlem
Zingo2s avatar
Lill Vickan pratar skit om Madde nu med Nardos.
Inte länge sen hon pratade skit om Nardos med Madde.
2021-05-03, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
hmm...var det det nardos sa att hon kallade på honom om att han skulle få bli kliad o han kom snabbare än blixten???

Nej Adrian hade frågat om kli och då hade Nardos börjar och sen sa Madde att han kan komma till henne för kli och då hade han bara dragit bort sin arm från Nardos och hoppat över till Madde direkt, Nardos blev sur över det och sa att han aldrig mer ska få kli
2021-05-03, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
ORGINAL-hår dessutom! 😉

Lol, det är väl inget fel med att bry sig om sitt utseende? Eller är det bögigt och "omanligt"?
2021-05-03, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Lill Vickan pratar skit om Madde nu med Nardos.
Inte länge sen hon pratade skit om Nardos med Madde.

Hon pratade ju fan inte skit. Hon berättade om en händelse och sa att hon trodde Madde blev sur på henne då.
2021-05-03, 14:10
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Ja, ofta är det våra erfarenheter som ligger till grund för våra värderingar. Min son har ADHD och jag ser honom i Simon hela tiden. Julia var underbar men for väldigt illa och det finns anledning att ifrågasätta produktionen vad gäller stöd till deltagarna.
(Dom där trollen - vi borde skapa en enad front och gå till attack, skrämma dom lite, tillbaka till dom hål dom kommer från😨 )

Ja, de far illa och det är inte roligt att se.

Adrian fortsätter att ducka allt vad jobb heter! Han provocerar sönder mig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in