2021-05-02, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kuckelimuckmedicin
Jag blev faktiskt förvånad över hur hemtrevligt och mysigt det var när jag såg bilderna i fupen, kalla det fördomar
Håller du med om att R hade varit en riktigt sjuk människa om hon hade flera konton på flashback där hon skrev fina saker om sig själv och höll med sig själv från ett annat konto?

För övrigt var det en klockren pundarkvart de bodde i.
Citera
2021-05-02, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruk1313
Jag skulle säga att hon är en rättshaverist och extremt manipulativ. Du är ute och cyklar och har låtit dig manipuleras. Pratar bara om droger och vilka hon köpt nyligen. Tycker att E förtjänade att dö.

Jag gjorde en anmälan via familjehemsmamman. R är riktigt nerknarkad nu också.

Lägg ner med ditt trollande. Tänker inte ens bemöda mig med att svara på dina dumheter mer.
Citera
2021-05-02, 22:28
Medlem
Citat:
Lägg ner med ditt trollande. Tänker inte ens bemöda mig med att svara på dina dumheter mer.
Ok gör inte det då. R döms snart för mord i hovrätten så jag är nöjd.
Citera
2021-05-02, 22:30
Medlem
Citat:
Jag skulle säga att hon är en rättshaverist och extremt manipulativ. Du är ute och cyklar och har låtit dig manipuleras. Pratar bara om droger och vilka hon köpt nyligen. Tycker att E förtjänade att dö.

Jag gjorde en anmälan via familjehemsmamman. R är riktigt nerknarkad nu också.

Har du alltså träffat/sett henne efter allt detta så du vet att hon fortfarande knarkar??? Menar du att hon har sagt att E förtjänade att dö?? Det låter högt otroligt tbh..
Citera
2021-05-02, 22:31
Medlem
Citat:
Jag blev faktiskt förvånad över hur hemtrevligt och mysigt det var när jag såg bilderna i fupen, kalla det fördomar

Jag också! Trodde det skulle vara en sjaskig kal Svenssonlya eller nåt liknande...:/
Citera
2021-05-02, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubamara404
Har du alltså träffat/sett henne efter allt detta så du vet att hon fortfarande knarkar??? Menar du att hon har sagt att E förtjänade att dö?? Det låter högt otroligt tbh..
Det kan du tycka. Jag vet.
Citat:
Jag också! Trodde det skulle vara en sjaskig kal Svenssonlya eller nåt liknande...:/
Som sagt knarkarlya. Det känns som du och kuckelimuckmedicin båda har väldigt lika åsikter. Precis som ett par rättshaverister som försöker måla upp en fasad. Kul att se.
Citera
2021-05-02, 22:36
Medlem
Citat:

Ja, jag har sett många hem i olika förundersökningar så jag var beredd på det värsta.

(För övrigt tror jag att trollet Bruk har borderline med tanke på dessa svängningar)
Citera
2021-05-02, 22:37
Medlem
Citat:
Håller du med om att R hade varit en riktigt sjuk människa om hon hade flera konton på flashback där hon skrev fina saker om sig själv och höll med sig själv från ett annat konto?

För övrigt var det en klockren pundarkvart de bodde i.

Min första tanke är att det kanske snarare är polare isf än mamman själv? Annars är det hyfsat märkligt beteende ja, det får jag hålla med om, men konstigare saker har hänt.

Vet dock inte vilka konton eller poster som avses så det blir svårt att ha en åsikt.

Inte hängt med så länge som skrivande i denna tråd.
Citera
2021-05-02, 22:42
Medlem
Citat:
Min första tanke är att det kanske snarare är polare isf än mamman själv? Annars är det hyfsat märkligt beteende ja, det får jag hålla med om, men konstigare saker har hänt.

Vet dock inte vilka konton eller poster som avses så det blir svårt att ha en åsikt.

Inte hängt med så länge som skrivande i denna tråd.
Helt desperat beteende av R. Hon vet antagligen att hon kommer få ettlångt fängelsestraff för att ha dödat sin dotter och misslyckats som mamma. Nu gör hon allt för att komma undan.
Citera
2021-05-02, 22:43
Medlem
Citat:
Det kan du tycka. Jag vet.

Som sagt knarkarlya. Det känns som du och kuckelimuckmedicin båda har väldigt lika åsikter. Precis som ett par rättshaverister som försöker måla upp en fasad. Kul att se.

Det känns skönt att inte vara ensam i mina åsikter får jag erkänna, även att det bara verkar vara ca en till här med liknande tankar.

Hur känns det att själv vara en av massorna som endast konsumerar medias fasader och läser fup som fan läser bibeln?

Oroväckande att se.
Citera
2021-05-03, 11:19
Avslutad
Helene Gestrin är en riktigt bra och erfaren åklagare, jag tror inte det kommer bli enkelt för mammans advokat.
Citera
2021-05-03, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naaaatta
Helene Gestrin är en riktigt bra och erfaren åklagare, jag tror inte det kommer bli enkelt för mammans advokat.

Jag hoppas att hon är bra på det sättet att hon är mer objektiv än tidigare åklagare, särskilt Landers..

En positiv vink åt det hållet är ju att Gestrin återkallade de två helt irrelevanta utomstående läkarvittnena samt överväger att ändra brottsrubriceringen för att ist foka på påföljden. Det känns som att hon snarare försöker se saken för vad den är, dvs inte mord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in