2021-05-03, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
Jag uppfattade det som att det var Madde som frågade honom hur han såg på henne, och då sade han att hon var fin o så men kanske lite ytlig, att kläder och smink verkar betyda väldigt mycket för henne.
Då blev Madde lite stött och sa att hennes yrke inte definierar henne.
Han sade något om att det var ändå så han uppfattade Henne och då sade hon att det var hennes jobb men inte den hon var som person.

Så summa summarom blev ju att hon frågade honom om nåt och fick ett svar som hon inte gillade och per automatik så tycker hon att han svarar fel Istället för att lyssna på vad han säger.
Nej han sa typ att hennes ytliga jobb inte definiera hur hon var. Alltså han såg inte henne som ytlig. Det kom dem fram till direkt efter att hon först kände sig stött, han uttryckte sig fel där.
2021-05-03, 08:30
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tragiskt att Madde FORTSÄTTER fjanta efter Mössan trots så otroligt många dissar som hon fått..
Kommer ihåg när Flashback garvade åt Tess när hon raggade på honom, men Madde har ju sjunkit till nya nivåer av desperat. Jag tyckte hon var på väg uppåt och började gilla henne men nu verkar hon ha fallit in i någon sorts galen stalkerpsykos.

Tänk att de lyckades få natten från igårs psykbryt till något halvt romantiskt i kvällens avsnitt.
I morgondagens avsnitt klipper de väl ihop hennes frenetiska kliande på honom ikväll som en "kärleksfull stund" eller nåt

Hoppas vid BB-Guden att Mössfan åker imorgon så huset och damerna därinne får något annat att tänka på än en robot i mössa.
Helt otroligt ja. Ännu mera konstigt att det verkar som att en stor del av Maddes fans vill rösta kvar Adrian. Hon är ju så otroligt mycket bättre utan honom och skulle utan honom med en bra spurt kunna komma topp 3 eller liknande. Med honom kvar i huset är hon bara en desperat fjortis som man sedan länge sedan tröttnat på att se.

Jag tycker det hade varit stor humor om Big Brother hade sagt ”Detta är Big Brother, Adrian kan vi få en tumme upp” när hon kliade honom på ryggen och han låg där stel som en pinne och bara ville komma därifrån.
2021-05-03, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Komiskt att Simon gick in i bikten o försökte lura tittarna att han inte kan äta harakiri korv o att hans läkare hade sagt nej till det. pga sjukdom.
Det går hur bra som helst att äta korv. Man mår bra. han åt korv innan. Så alla inser han ljuger.
Så dessutom ut som han satt med en bipacksedel eller nåt o handen för det skulle se extra seriöst ut

Skicka in ett brev från hans läkare där han säger att Simon kan äta harakiri korv och en tallrik med 1 STOR TJOCK VÄLFYLLD harakiri korv som han ska äta upp på 10 minuter. Annars ska han lämna huset direkt.

Är du läkare? Simon känner nog sin kropp och sin sjukdom bättre än någon annan. IBS ser ju helt olika ut från person till person.

Han höll tre påsar Samarin i handen. Nardos hade bett bb skicka in Samarin till dom som åt surströmming.
2021-05-03, 08:33
Medlem
Så Madde avlägsnade från Adrian under en censur. Såklart så man inte ska få veta varför. Man får ju ändå ge henne att hon låg helt manisk i minst 1,5 timme och kliade på han medans hon fick noll tillbaka, inte ens en blick kunde fanskapet bemöda sig med att ge henne. När fan ska hon ge upp?!

Tyvärr får han väl stanna idag, men hoppet är det sista som överger en!
2021-05-03, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Så Madde avlägsnade från Adrian under en censur. Såklart så man inte ska få veta varför. Man får ju ändå ge henne att hon låg helt manisk i minst 1,5 timme och kliade på han medans hon fick noll tillbaka, inte ens en blick kunde fanskapet bemöda sig med att ge henne. När fan ska hon ge upp?!

Tyvärr får han väl stanna idag, men hoppet är det sista som överger en!

Ser inte jätte ljust ut att han ryker ikväll men vi kan bara göra vårat jobb och lägga våra röster på Dennis, mer kan vi inte göra.
2021-05-03, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
SÅ kan nån bekräfta att madde o adrian sover i samma säng i rosa nu?

Nä, han ligger väl i mitten sängen
2021-05-03, 08:47
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tragiskt att Madde FORTSÄTTER fjanta efter Mössan trots så otroligt många dissar som hon fått..
Kommer ihåg när Flashback garvade åt Tess när hon raggade på honom, men Madde har ju sjunkit till nya nivåer av desperat. Jag tyckte hon var på väg uppåt och började gilla henne men nu verkar hon ha fallit in i någon sorts galen stalkerpsykos.

Tänk att de lyckades få natten från igårs psykbryt till något halvt romantiskt i kvällens avsnitt.
I morgondagens avsnitt klipper de väl ihop hennes frenetiska kliande på honom ikväll som en "kärleksfull stund" eller nåt

Hoppas vid BB-Guden att Mössfan åker imorgon så huset och damerna därinne får något annat att tänka på än en robot i mössa.
Nä, har av nån anledning alltid gillat Madde med sin så behagligt låga ljudnivå, men insåg i redan i lördags natt att hon tyvärr måste vara allvarligt psykiskt sjuk? 🙂
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Inte en chans att han åker tyvärr.
Fyran har bestämt att han skall vara kvar, hur folk än röstar. Imorgon skall jag kolla kvällsavsnittet av masochistiska skäl sedan är det nog sluttittat för den här säsongen för mig. Något förnyande av censurmore lär det iallafall inte bli.
Må fyran gå i konkurs och produktionen hamna som fångar hos IS.

MVH/Gnomegirl.
Ja, ju längre detta fiasko pågår, desto mer tappar man tålamodet med det.
Fyrans riggande och enorma favorisering av Nardos (och Adrian) är bland det sjukaste jag då varit med om!

När produktionen till och med skickade in den där Dickman, för att ge deltagarna stränga förhållningsregler att dom inte på något sätt fick kritisera, eller överhuvudtaget säga emot Nardos borde man ju redan då i ren protest slutat titta på eländet.

Det här kan ju inte klassificeras som en tävling på lika villkor längre! (har ju egentligen aldrig varit det på hela säsongen)
Måste ju kännas förjävligt för dom övriga?

Nä FyFan!
Kanal 5 (eller Tv3), försök få tillbaks rättigheterna för BB!! Rädda detta totalförstörda koncept från PK-dårarna på Tv4!
2021-05-03, 09:08
Avstängd
Bastardmössan skrämmer folk snart får någon hjärtattack!!
2021-05-03, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Är du läkare? Simon känner nog sin kropp och sin sjukdom bättre än någon annan. IBS ser ju helt olika ut från person till person.

Han höll tre påsar Samarin i handen. Nardos hade bett bb skicka in Samarin till dom som åt surströmming.
Alkohol är ingen höjdare för IBS-mage heller men det är ju klart det är ju enorm skillnad på några öl och en korv så stark att den förstör hela dagen för en.

Påtal om korven, dom har väl Harakirikorv och Harakirikorv i huset, någon som vet? Ex skolveckan så fick deltagarna äta en halv harakirikorv och alla tog den med ro och utan någon som helst scen. Den Pedram bjussas på är ju dränkt i sås och elände, jag tänker det är väl frys-versionen och den Pedram får är den "äkta" men så behöver det inte vara. Någon annan som observerat detta?

Jag fö inte titta egentligen någonting alls på två veckor. Kollat fem minuter då och då, tröttnade till ordentligt när det var en dag som var fylld med negativ stämning i huset och så vankades det fest. Jag tänkte "nu jävlar brakar det ett helvete loss!' men hör o häpna.. det blev fest i poolrummet, samma gamla pissa i poolen och samma gamla musik och kumbaya.

Tittat lite i appen på klipp som har intressant titel och jag läste "Tanja får nog på Simons kommentar" Simon säger smuts, hon säger ifrån, han sitter tyst - klart slut. I ett avsnitt fick man sedan se hur Simon gick tillbaka strax efter och bad om ursäkt. Det var ingen händelse överhuvudtaget.

Det enda i huset som skett av värde:

Pedram & Therese tjafset. Det var riktigt bra TV.

Joel & Judith tjafsar pga Judiths svartsjuka och hon säger att Joel drar gay-kortet, varade i fem minuter men den var hetsig och bra TV.

Och så måste det sista märkvärdiga vara när Nardos la sin röst på Pedram och det blev ett drama mellan Emelie Nardos och Pedram.

Utöver det har det väl under vadå, 70-80 dagar inte skett någonting överhuvudtaget? Sämsta programmet någonsin, riktig skit, dålig casting, hoppas att ingen av dom lyckas med sina sociala medier och framtid som influenser efteråt. Ingen förtjänar det denna säsong, snarkfest.

Kul med måndagsfinal ikväll den ska jag då se. Hoppas på att Adrian eller Emelie åker, den enda förlust som kan ske är om Dompa åker. Bästa vore egentligen att Emelie försvinner då är det slut på att ligga i sängen hela dagen för Dompa. Och Emelie kan gå ut ur huset som är den andre som ligger i sängen hela dagen.
2021-05-03, 09:09
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo

Man behöver inte vara läkare för att som jag konstaterade sett att han lyckades äta en harakiri krv och att han nu mår hur bra som helst igen. Inga problem som inte någon annan haft som ätit en korv råkat ut för.
Och att ljuga och göra påstående om sin läkare är inte bara dåligt utan kanske till och med olagligt att lägga ord och diagnoser i läkarens mun.
2021-05-03, 09:12
Medlem
Helt ärligt, hur fan kan man sjunka så lågt som människa och ligga och klia och smeka en annan helt maniskt med tanke på hela historiken? Sorry men Madde har ingen värdighet hon må vara kär or whatever men någon jävla måtta får det väl ändå vara på idiotin.

Det är inte kul att se någon göra bort sig så kopiöst på tv. Tänk när hon kliver ut ur huset och vaknar upp ur bubblan och ser hur hon jagat efter AD. Jösses😱

I kväll blir det nog jämt men troligast är att Dompa får lämna.
2021-05-03, 09:12
Avstängd
simon 4 varningar irad

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in