Citat:
Ursprungligen postat av
Boobbo
Är du läkare? Simon känner nog sin kropp och sin sjukdom bättre än någon annan. IBS ser ju helt olika ut från person till person.
Han höll tre påsar Samarin i handen. Nardos hade bett bb skicka in Samarin till dom som åt surströmming.
Alkohol är ingen höjdare för IBS-mage heller men det är ju klart det är ju enorm skillnad på några öl och en korv så stark att den förstör hela dagen för en.
Påtal om korven, dom har väl
Harakirikorv och
Harakirikorv i huset, någon som vet? Ex skolveckan så fick deltagarna äta en halv harakirikorv och alla tog den med ro och utan någon som helst scen. Den Pedram bjussas på är ju dränkt i sås och elände, jag tänker det är väl frys-versionen och den Pedram får är den "äkta" men så behöver det inte vara. Någon annan som observerat detta?
Jag fö inte titta egentligen någonting alls på två veckor. Kollat fem minuter då och då, tröttnade till ordentligt när det var en dag som var fylld med negativ stämning i huset och så vankades det fest. Jag tänkte "nu jävlar brakar det ett helvete loss!' men hör o häpna.. det blev fest i poolrummet, samma gamla pissa i poolen och samma gamla musik och kumbaya.
Tittat lite i appen på klipp som har intressant titel och jag läste "Tanja får nog på Simons kommentar" Simon säger smuts, hon säger ifrån, han sitter tyst - klart slut. I ett avsnitt fick man sedan se hur Simon gick tillbaka strax efter och bad om ursäkt. Det var ingen händelse överhuvudtaget.
Det enda i huset som skett av värde:
Pedram & Therese tjafset. Det var riktigt bra TV.
Joel & Judith tjafsar pga Judiths svartsjuka och hon säger att Joel drar gay-kortet, varade i fem minuter men den var hetsig och bra TV.
Och så måste det sista märkvärdiga vara när Nardos la sin röst på Pedram och det blev ett drama mellan Emelie Nardos och Pedram.
Utöver det har det väl under vadå, 70-80 dagar inte skett någonting överhuvudtaget? Sämsta programmet någonsin, riktig skit, dålig casting, hoppas att ingen av dom lyckas med sina sociala medier och framtid som influenser efteråt. Ingen förtjänar det denna säsong, snarkfest.
Kul med måndagsfinal ikväll den ska jag då se. Hoppas på att Adrian eller Emelie åker, den enda förlust som kan ske är om Dompa åker. Bästa vore egentligen att Emelie försvinner då är det slut på att ligga i sängen hela dagen för Dompa. Och Emelie kan gå ut ur huset som är den andre som ligger i sängen hela dagen.