Det är inte speciellt svårt att undvika tattuerade män som gymmar hela dagen. Det är lite som att köpa kamphund och bli förvånad när den biter handen av dig.
Vilken orkan SD, M, L och KD skulle kunna bli.
Man nästan ser hur steffe skakar av skräck bara 10 min i debatten.
Ett ganska tydligt kvitto på hur S än en gång fört folket bakom ljuset om invandringens konsekvenser, gällande pisa-undersökningen.
Skakningarna är nog snarare abstinens...Det har ju gått 15 minuter sedan sista groggen
Tio minuter in i debatten och jag måste ge en shoutout/applåd till partiledarnas stylister, sminköser, och frisörer! De ser extra fixade ut idag, riktigt fräscha allihopa faktiskt måste jag säga! (Även programledarna också såklart). Vilket lyft och vilken insats!
Det är inte speciellt svårt att undvika tattuerade män som gymmar hela dagen. Det är lite som att köpa kamphund och bli förvånad när den biter handen av dig.
ja många tjejer dras ju till badboys men det pratar ingen om
Ja, vem är det som sitter i grupper på McDonalds och trakasserar tjejerna när dom kommer in...
Sluta inte vid att definiera dom som män/killar. Gå ett steg längre efter det och kolla vad för slags män/killar det är. Men vågar ni få fram den sanningen...