Tycker Juddan gör sig lustig över Tanjas matlagning på ett sätt som är nedlåtande.
”Tror du Judith hade bjudit en sån röra, jag väntar fortfarande på vad rätten heter” kläckte människan ur sig. Hon fortsätter prata om sig själv i tredje person.
Äsch tanja tar allt med en "klackspark" judith spelar en karaktär har jag märkt
De visade inte i avsnittet att Dennis och Emelie knullade. De brukar väl alltid visa det? Tror ni att de sparar det till måndagsfinalen och gör en stor grej av det?
De har också censurerat hela dagen när deltagarna pratar om gårdagens händelser.
Jag tror att man undviker att visa det för att det kan rendera till att Dompa och Emelie får fler röster. Produktionen vill se att Adrian stannar... bara en gissning..
På vad? Jag har inte sett någon knullklipp, men Tanjas kissförsök i kylskåpet som BB försökt mörka (?) och censurera allt prat om hela dagen finns ju ute.
Nu har faktiskt nardos tagit på sig offerkofta, hon känner sig svag och hennes mage är kaos efter surströmmingen.. varför skulle man få den reaktionen på surströmmingen haha
Va?? nu hänger jag inte med. Jag kollade rätt mkt inatt på Liven, Men såg inget med Emelie o Dompa?! Var , när?
Såg mest Madde o Adrian sitta i sitt samtal i gymmet
Ja om man bara kollade dc missade man deras kärleksstund under täcket. Har lärt mig att "zappa runt" mellan kamerorna eftersom produktionen styr dc till det dom vill att vi ska se. Precis som avsnitten.