2021-05-02, 18:59
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Plus hennes äckliga ringar som hon aldrig tar av och rengör. Hon tog upp SLEVEN, tog en stor tugga, OCH LADE SEDAN NER SLEVEN IGEN I MATEN. Sedan står hon och kliar sig innanför byxorna i röven och börjar sedan laga mat igen utan att tvätta händerna.

det är ingenting i jämförelse med äckliga eritrea som duschar aldrig

sen äter hon stark mat, så lukten måste vara vidrig!!!!!!!!!!!!!
2021-05-02, 19:04
Medlem
julita55s avatar
hoppas att dem väcker inte vidrige adrian!!!!!!!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
hhahah judith, hon kollar på amatörerna i köket

Tycker Juddan gör sig lustig över Tanjas matlagning på ett sätt som är nedlåtande.

”Tror du Judith hade bjudit en sån röra, jag väntar fortfarande på vad rätten heter” kläckte människan ur sig. Hon fortsätter prata om sig själv i tredje person.
Medlem
Vem tror ni åker imorgon?

Hoppas nog mest på Adrian ändå av de 3.
Kan oxå va befriande för honom och Madde att skiljas åt.

Men kommer blir jobbigt för Emelie om Dompa åker. Deras relation/grej känns oxå lite tvetydigt.
Hon lär får seperationsångest.

Men dompa blir det nog som åker, då han kom in sist. Känns som det.
2021-05-02, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Vem tror ni åker imorgon?

Hoppas nog mest på Adrian ändå av de 3.
Kan oxå va befriande för honom och Madde att skiljas åt.

Men kommer blir jobbigt för Emelie om Dompa åker. Deras relation/grej känns oxå lite tvetydigt.
Hon lär får seperationsångest.

Men dompa blir det nog som åker, då han kom in sist. Känns som det.
Hoppas Emelie, tror Dompa. Blir nöjd även om Adrian röstas ut, men pallar inte en vecka till med E+D så vete tusan ändå.
2021-05-02, 19:09
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Tycker Juddan gör sig lustig över Tanjas matlagning på ett sätt som är nedlåtande.

”Tror du Judith hade bjudit en sån röra, jag väntar fortfarande på vad rätten heter” kläckte människan ur sig. Hon fortsätter prata om sig själv i tredje person.

Åh stackars Tanja hon gömmer nog en tsunami av tårar bakom det där skrattet. Fy faderullan vilka elaka kommentarer av Judith.

Ser du inte hur Tanja driver själv om situationen? Herrejösses din lättkränkta PKsopa. Personligen hade jag inte tagit en tugga av skiten hon har kokat ihop, och Tanja hade garvat åt det. Som fan.
2021-05-02, 19:11
Medlem
Zingo2s avatar
Allvarligt, ser inte Lill Vickan ut som en häxa vid matbordet?
2021-05-02, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Åh stackars Tanja hon gömmer nog en tsunami av tårar bakom det där skrattet. Fy faderullan vilka elaka kommentarer av Judith.

Ser du inte hur Tanja driver själv om situationen? Herrejösses din lättkränkta PKsopa. Personligen hade jag inte tagit en tugga av skiten hon har kokat ihop, och Tanja hade garvat åt det. Som fan.

Jag må vara en lättkränkt PK-sopa men jag har i alla fall folkvett att bete mig och inte kalla folk det ena och det andra på ett forum (fast du kanske gör det även IRL, vem vet). Du får själv lista ut vad jag hade skrivit om jag hade tillåtit mig att sjunka till din nivå.
2021-05-02, 19:16
Medlem
Om Pedram lyckas slingra sig ur matveckan nu är det helt otroligt. Grabbarna grus borde köra både mat och disk. Adrian såg jag senast i köket under skolveckan då det fanns en färdig matsedel.
2021-05-02, 19:18
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag må vara en lättkränkt PK-sopa men jag har i alla fall folkvett att bete mig och inte kalla folk det ena och det andra på ett forum (fast du kanske gör det även IRL, vem vet). Du får själv lista ut vad jag hade skrivit om jag hade tillåtit mig att sjunka till din nivå.

Det låter som att du återigen blev kränkt.

2021-05-02, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
det är ingenting i jämförelse med äckliga eritrea som duschar aldrig

sen äter hon stark mat, så lukten måste vara vidrig!!!!!!!!!!!!!
I Afrika badar de i sin egen avföring så hon är van vid hennes egna stank sedan barnsben. Hon duschar en gång i veckan och det tar en minut sittandes på huk utan tvål. Fyyyy faaaan vad hennes röv och fitta måste lukta. De andra tjejerna klagar till och med.
2021-05-02, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
I brevet stod att Nardos och Pedram skulle äta resten av surströmmingen inom en viss tid för att Simon skulle få sitt brev hemifrån

Men det gjorde dom väl? Eller mest Pedram.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in