2021-05-02, 17:55
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Jag säger ju det!!! Antingen har han fått klagomål av BB själva eller så smörar han för att han sitter löst.

De har väl antagligen uppdaterat hans drivrutiner för att han ska klara av röstningen imorgon. Han kommer diska, laga mat, bjuda på sig själv, spexa, hångla upp Madde och bara ta tre portioner.
Medlem
Anonym396s avatar
Förra året var Sami så otroligt populär överallt så TV4 fick ta den käftsmällen.

Men om det ej finns en sådan älskad vinnare så kommer TV4 i alla framtida BB säsonger mygla fram små blatteflickor till finalen.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Är du dum i huvudet?

Jag har tittat på hela säsongen. I alla omröstningar så är Simon och Tanja inte i närheten av att vinna fördelar/belöningar. Nardos och Emelie vinner varje gång. Madde har nu börjat utmana dem efter sitt stöd som har växt fram.

Hur fan ska Simon eller Tanja kunna sno miljonen i en omröstning i finalen? Även om det var möjligt så skulle produktionen aldrig tillåta det då de har gett all TV-tid i avsnitten till Nardos.

Nardos har vunnit. Det är förutbestämt av TV4.
Haha softa ner mannen, vänta tills det närmar sig ska du se nardos kommer inte vinna ett jack shit
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Är du dum i huvudet?

Jag har tittat på hela säsongen. I alla omröstningar så är Simon och Tanja inte i närheten av att vinna fördelar/belöningar. Nardos och Emelie vinner varje gång. Madde har nu börjat utmana dem efter sitt stöd som har växt fram.

Hur fan ska Simon eller Tanja kunna sno miljonen i en omröstning i finalen? Även om det var möjligt så skulle produktionen aldrig tillåta det då de har gett all TV-tid i avsnitten till Nardos.

Var det så förra året med? Fick sami mest tv tid?
2021-05-02, 17:56
Medlem
Har husmötet varit eller förbereder Smördrian sig för det genom att diska?
2021-05-02, 17:56
Medlem
wolfiess avatar
Är extremt chockad. Adrian diskar?
2021-05-02, 17:57
Medlem
Juddans skratt!? Är det tillgjort eller låter hon alltid på samma sätt?
Medlem
Citat:
Är du dum i huvudet?

Scenario 1: Minoritet vinner.

Scenario 2: LGBTQ+ vinner.

Det som främjar TV4 i samhällspolitiska syften är det som ledningen vill pusha för. När det kan skapa rubriker för att TV4 är så 'woke' och främlingsförsonande som möjligt så ändras spelreglerna för ett TV-program totalt. De vinner mycket mer på att styra programmet till ovan scenarion än om en vanlig vit Svensson hade vunnit. Hur vi som tittare röstar har ingen betydelse för utgången av ett redan riggat spel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ok, misstänker att du inte gillar henne.😀
Tanja är en positiv person och om hon legat 300 ggr, vad spelar det för roll?
Själv tycker jag att det är än värre när Lill Vickan och Dennis knullar i huset för att bli populära. Tror iofs inte han gör det för att bli poppis, men hans lilla hora tänker på det. Hon gör en Jassa!
Det tycker jag är tragiskt!
Ja det är tragiskt . Men tänker man inte längre än näsan räcker så kan hon skämmas idag. Dompa lär ju inte bry sig . Igår klängde hon och hånglade konstant . Idag var det lugnare på den fronten. Alkoholen som talade ? 😂
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Var det så förra året med? Fick sami mest tv tid?
Nej, TV4 vill ha en i det rosa sovrummet som vinnare.

Men de var sådana stora mobbare så alla hatade Anty och Amilia även på Instagram.

Men produktionen fick fram Mergim till final iallafall.

EDIT: Finalveckan*
2021-05-02, 17:58
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Alla BB:s inlägg på Instagram handlar bara om deras gullegris Nardos.

Fittproduktion

Hon har redan vunnit. Den enda som kan sno miljonen från Nardos i en omröstning kanske är Emelie/Madde. Men Nardos får all TV-tid i avsnitten så det blir svårt.

Nu när de censurerar hela dagen så tycker jag att de borde lägga ner hela programmet och ge miljonen till negerflickan.

Nu vet jag inte om Nardos tänker så, men hur kul kan det egentligen vara att vinna (om hon gör det) och sen komma ut och höra/läsa att en stor del av tittarna tycker det varit orättvist för att hon fått så mycket mer tv-tid och felvinklingar i avsnitten jämfört med dom andra? Jag menar alltså inte att hon blir sur på tittarna som reagerar utan sur på tv4 som gjort det så.

Hade jag vunnit och fått höra det hade jag fan blivit förbannad på tv4 för att dom gjort så att vinsten ses mot orättvis! Sen kanske hon hade vunnit oavsett, men just det att tv4 gjort så att man kan se det som att dom favoriserar henne och att det är därför hon vann.

Ungefär som att jag skulle delta i OS och vinna. Sedan skulle det publiceras att alla andra har fått ta dopingtest förutom jag och folk skulle skriva att det var medvetet att jag inte behövde testas för att jag skulle vinna. Då skulle jag bli asförbannad att jag inte fick testas innan som alla andra, för även fast jag vet att jag inte gjort nåt fel är det inte kul att vinna när alla andra tror att det inte var "ärligt".
2021-05-02, 17:59
Medlem
Citat:
Är du dum i huvudet?

Tror du att Nardos vinner är du helt efter! Nardos kommer hamna på en 4/3 plats men ALDRIG vinna! Tanja, Simon eller Emelie kommer kriga om vinsten tror jag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in