2021-05-02, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tanja, hon har väl legat över 300 ggr tror jag
Tror du ??? Jag trodde du visste med dina inlägg . Eller sitter du bara o gissar
2021-05-02, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Fick Pedram inget brev? Men Nardos fick?
Har inte kollat så är inte med riktigt.

I brevet stod att Nardos och Pedram skulle äta resten av surströmmingen inom en viss tid för att Simon skulle få sitt brev hemifrån
2021-05-02, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Tja, sammanfattning sprang hon efter som vanligt, crashade Nardos och Adrians frågestund där det då var Nardos tur att intervjua AD så som han gjort kvällen innan. Madde satte sig, Nardos gick. Hon satte AD mot väggen och han svarade att han backar och inte vill såra henne. Hon frågar saker som "Men.. Hur känner du i kroppen när du ser mig?" "Men om du bara skiter i mina känslor och bara ga go" "Vad har du för känslor mot mig" osv och han svarar, som alltid, att han inte vill något, backar för att inte göra henne ledsen osv och det verkar som Madde börjar fatta. Med gråt i hals börjar hon älta "Jag har inte känt såhär på 4 år..." osv och börjar fråga om det inte är okej att de kramas eller skedar längre osv och Adrian säger ju att sånt är lugnt men mer vill han ju inte. Så verkar det Äntligen som att polletten trillar ner, hon säger att han får ta ensamtid där han kommer ut och hitta sig själv, han svarar att han typ redan gjort det osv och hon önskar han lycka till i framtiden och att han kommer göra en tjej lycklig någon dag och bli en bra förälder osv, han önskar henne detsamma. (Yesss äntligen har hon fattat tänker man!) De går och lägger sig, och Madde med sitt flin "Du ska inte lägga dig här hos mig?"........ Adrian låtsats inte höra och då pekar hon på sängen brevid, han lägger sig där och försöker sova. Madde ligger vänd mot honom och flinar och ställer frågor som "Hur hade du känt om jag skedade dig nu?" "Ligger du hellre själv än med någon och mysa?" "Hade du kunnat tänka dig att lägga dig här och skeda mig?" fleeeera gånger medans AD låg med handen över huvudet och försökte sova. Var HELT. SJUKT. Hade det varit en man som gjort såhär mot en tjej hade hela sverige smutskastat och fått tillsägelser osv, men Madde är ju" snäll och gullig" )))

Och detta är sammanfattningen, allt detta pågick under 2 timmar typ. Madde ställde samma frågor 100 gånger, men var typ "satte AD mot väggen med frågor om hans känslor - fick svar/rejection hon inte ville ha - ville få adrians sympati att han skulle gå med på att kela med henne osv, fiskade efter något som gav henne hopp att jaga vidare på - hon verkar fatta vad han vill, ska släppa - tjatar om skedning och låtsats som snacket aldrig hänt" och tillbaka på ruta noll. Tydligare snack än igår går inte att ha, Madde är ett hopplöst fall. Var seriöst det sjukaste jag sett, skämdes så att gång på gång gjorde Adrian tydligt att han inte känner något eller vill göra för mycket så hon får hopp om något, men så kom en dum fråga som gav sinnessjukt mycket secondhand embarrassment typ "Ja men om du ser mig.. Hur känner du då, i kroppen?" 🤦🏼‍♀️
Snälla människa lär dig vad paragrafer och meningsstruktur betyder. Bra skrivet annars, men jösses vilken gröt till text. Madde har stannat av i utvecklingen känslomässigt sedan hon var 13 år gammal. Om hon inte förstår nu så behöver hon psykhjälp på riktigt. Som du skriver, att om det hade varit en kille som betedde sig såhär så hade han blivit utkastad ur huset för längesedan, utfryst i verkliga livet, polisanmäld för stalking och ofredande. Men just för att det är en tjej så är det gulligt och helt okej utan problem. DUBBELMORAL. Mössidioten kommer antagligen behöva skaffa hemlig identitet när han kommer ut för att hindra Madde ifrån att skicka en blodig trosa i brevlådan eller smeta mensblod på hans ytterdörr.
2021-05-02, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Aha då förstår jag. Det finns många sidor hos Pedram som jag inte heller gillar men jag tycker som dig att det du beskriver är anmärkningsvärt. Kan inte tro annat än att produktionen genom att ge uppdraget till Nardos (som just fått sitt brev p.g.a Emelies insats) OCH Pedram vill skona Nardos , då dom kunde förutse att Pedram skulle ta hennes del av uppdraget... vilket han gjorde.
Om rättvisa ska skipas borde Nardos få ett straff och Pedram en belöning.
Japp. Men det kommer såklart inte ske. Vore också lite konstigt eftersom inte Nardos bad att få hjälp utan priduktionen bestämde det och det stod ingenting om att de skulle dela lika.

Nej enda sättet för produktionen att trassla sig ur denna miss är att ge ett uppdrag till Adrian eller Dennis, att de ska utföra en utmaning för att Pedram ska få sina tittarhälsningar osv. Frågan är bara vem som ska utföra sista straffet eftersom de är en person kort nu iom att Pedram och Nardos körde en utmaning ihop.

Ogillar detta på samma vis som när Dickman ska snacka ner deltagarna på olika vis. Produktionen borde inte få gå in och köra sådana här drag.
2021-05-02, 17:39
Medlem
Hydraulslangens avatar
Hehe, när man röstat på Dompa:
"Du, du har förtjänat dig en bärs.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duckyyy
Trubbel Tanja tänkte pissat på helt fel ställe https://www.instagram.com/p/COX_4x6HPK8/
Hahhahahahah vad fan skedde i huvudet 😂
Medlem
Anonym396s avatar
Alla BB:s inlägg på Instagram handlar bara om deras gullegris Nardos.

Fittproduktion

Hon har redan vunnit. Den enda som kan sno miljonen från Nardos i en omröstning kanske är Emelie/Madde. Men Nardos får all TV-tid i avsnitten så det blir svårt.

Nu när de censurerar hela dagen så tycker jag att de borde lägga ner hela programmet och ge miljonen till negerflickan.
2021-05-02, 17:40
Avstängd
Hahah Censur Hela Tiden
2021-05-02, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
Vad snackar du om? Surströmming är ju rena helvetet, hur kan du ens jämföra det med typ pannkakor?
Haha... tror inte människan har varit i närheten av en öppnad surströmmingsburk. Det är döden ,även för mig som norrlänning 🤮😁
2021-05-02, 17:41
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tanja, hon har väl legat över 300 ggr tror jag
Ok, misstänker att du inte gillar henne.😀
Tanja är en positiv person och om hon legat 300 ggr, vad spelar det för roll?
Själv tycker jag att det är än värre när Lill Vickan och Dennis knullar i huset för att bli populära. Tror iofs inte han gör det för att bli poppis, men hans lilla hora tänker på det. Hon gör en Jassa!
Det tycker jag är tragiskt!
2021-05-02, 17:41
Medlem
htsolna08s avatar
typ censur för 20 gången idag...

jävla luffare som jobbar med liven..
2021-05-02, 17:42
Medlem
Hur många timmar censur har det varit idag? Måste vara rekord för säsongen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in