2021-05-02, 17:22
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
Vad snackar du om? Surströmming är ju rena helvetet, hur kan du ens jämföra det med typ pannkakor?
I Norrland är surströmming en delikatess Eritreansk mat?Nej Tack..Jag avstår helst
2021-05-02, 17:26
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Jag vill att BB ska bygga upp en bana enligt min ritning på utegården och Pedram måste gå genom den på tid. Annars får inte resten av huset varsin videohälsning och han sitter nominerad nästa möjliga gång för honom och startar med 40% mer röster på sig att få lämna än dom andra.

Enkel bana att bygga. Svarta stjärnorna indikerar sällen där det ska placeras ut Båt propellrar/Båtmotorer. När brevet har lästs upp och dom informerats om att uppdraget börjar på BBs kommando, öppnas dörren på utegården och en person kliver in och går fram till båtmotorerna och startar en efter en.....sen startar tiden räkna ner och uppdraget.... ! ! ! ! ! ! !!

http://www.imagebam.com/image/766af91376383542

JJJJAAAA ! ! ! ! ! !
😂
Hahaha! Fucking lysande!
2021-05-02, 17:27
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
fan vad horan fläktar sin fitta då!! stäng igen
Vem är horan?
2021-05-02, 17:29
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
I Norrland är surströmming en delikatess Eritreansk mat?Nej Tack..Jag avstår helst
Inte bara i Norrland.😀
Medlem
Varför har jag inte sett någon reagera på de nya oddsen? Nardos har klättrat som fan och ligger nu på 2 plats med 3.50. Simon och Tanja delar vinnarplats.

Tror ni Nardos kommer klättra till en 1 plats?

Stämde oddsen förra året??
Medlem
Trubbel Tanja tänkte pissat på helt fel ställe https://www.instagram.com/p/COX_4x6HPK8/
2021-05-02, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
De som inte fått brev hemifrån fick utföra utmaningar åt varandra för att få brev. Uppdragen skulle utföras på tid.

Det orättvisa var att Pedram av någon outgrundlig anledning kastades in som medhjälpare till Nardos. Han åt ca 90% av fisken så att uppdraget klarades. Pedram får alltså ingen belöning eftersom han redan fått sitt brev och inte borde ha varit med i utmaningarna öht.

Det problematiska är enligt mig är inte att han fick äta surströmming utan det ör att han inte vet varför han skulle straffas att göra det.

Jag är absolut inte Pedrams största fan, men precis som dig så hatar jag orättvisor och tycker att detta var ett riktigt skevt drag av Biggan.

Aha då förstår jag. Det finns många sidor hos Pedram som jag inte heller gillar men jag tycker som dig att det du beskriver är anmärkningsvärt. Kan inte tro annat än att produktionen genom att ge uppdraget till Nardos (som just fått sitt brev p.g.a Emelies insats) OCH Pedram vill skona Nardos , då dom kunde förutse att Pedram skulle ta hennes del av uppdraget... vilket han gjorde.
Om rättvisa ska skipas borde Nardos få ett straff och Pedram en belöning.
2021-05-02, 17:31
Avstängd
Hon berättade detta förut, hon råkade fota sin fiffi o lägga upp på nätet xD
2021-05-02, 17:34
Avstängd
typ 50:e censuren idag bruh
2021-05-02, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Aha då förstår jag. Det finns många sidor hos Pedram som jag inte heller gillar men jag tycker som dig att det du beskriver är anmärkningsvärt. Kan inte tro annat än att produktionen genom att ge uppdraget till Nardos (som just fått sitt brev p.g.a Emelies insats) OCH Pedram vill skona Nardos , då dom kunde förutse att Pedram skulle ta hennes del av uppdraget... vilket han gjorde.
Om rättvisa ska skipas borde Nardos få ett straff och Pedram en belöning.

Fick Pedram inget brev? Men Nardos fick?
Har inte kollat så är inte med riktigt.
2021-05-02, 17:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vem är horan?
Tanja, hon har väl legat över 300 ggr tror jag
2021-05-02, 17:36
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Varför har jag inte sett någon reagera på de nya oddsen? Nardos har klättrat som fan och ligger nu på 2 plats med 3.50. Simon och Tanja delar vinnarplats.

Tror ni Nardos kommer klättra till en 1 plats?

Stämde oddsen förra året??
Stämde bra förra året. Oddsen som är nu är nog ganska ok satta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in