2021-05-02, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
När har Emelie inte en förskräcklig attityd? Pedros och Adrian står inomhus och glor. De är väl livrädda för vad de kommer att få.

Ska vi gissa att det är Mössan som måste utsättas för något hemskt för att Simon ska få sitt brev?
På ett svarar jag: aldrig.
På två svarar jag: gissningsvis inte eftersom han redan fått sitt brev men annars hade det legat i bra linje med produktionen även om det hade varit ännu större om de la en harakiri till AD för ett brev till Madde (syns som att de som ännu inte fått sina som får göra uppdrag åt varandra. Minns inte vilka som är kvar. Pedram och Dompa typ?)
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-05-02 kl. 15:42.
2021-05-02, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Hade fan slagit sönder dom andra, pratar om förruttnelse och gå in och spy efter detta och grejer. Det vill man ju höra när man håller på och äter. Vad får hon ens för pris?

Hon gjorde det för att Nardos skulle få sitt brev hemifrån.
2021-05-02, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Du är uppenbart retarderad att ha kvar emelie som sagt åtskilliga gånger att hon skiter i miljonen och vill åka hem och Dennis som skulle kasta sig från en bro om det skulle göra andra "glada"

Hoppas du bjuder ut din papegojnäbb till papegöjknullaren på måndag din tönt.
2021-05-02, 15:42
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Hade fan slagit sönder dom andra, pratar om förruttnelse och gå in och spy efter detta och grejer. Det vill man ju höra när man håller på och äter. Vad får hon ens för pris?

Dom får utföra "krav" från BB för att någon annan ska få hälsning hemifrån. Nu skulle nardos få om emelie fixade detta. Innan fick emelie brev när Simon hade suttit i en bur på utegården i en timme.
2021-05-02, 15:44
Medlem
lillaflippens avatar
Jag gissar att nardos ska göra något nu för att Simon ska få brev?
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
På ett svarar jag: aldrig.
På två svarar jag: gissningsvis inte eftersom han redan fått sitt brev men annars hade det legat i bra linje med produktionen även om det hade varit ännu större om de la en harakiri till AD för ett brev till Madde (syns som att de som ännu inte fått sina som får göra uppdrag åt varandra. Minns inte vilka som är kvar. Pedram och Dompa typ?)

Nardos fick väl förra gången? Fast det är ju Nardos, såklart att hon ska få!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Verkligen!

Juddan sa till henne "och du som inte trycker på rosa knappen?!"
Och hon svarade typ
"det är väl klart jag gör det (äter fisken) men jag tänker ju inte frivilligt trycka på knappen för att få det"

Det har varit genomgående för hela säsongen att tjejerna har varit mindre gnälliga och bara gjort straff och varit uthålligare tycker jag. Killarna detta år har varit riktiga sillmjölken. Dompa kanske vi inte ska räkna med eftersom han inte blivit utsatt för så mycket straffätning eller att göra grejer, dock är han en toffla till Emelie :P
2021-05-02, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Dom får utföra "krav" från BB för att någon annan ska få hälsning hemifrån. Nu skulle nardos få om emelie fixade detta. Innan fick emelie brev när Simon hade suttit i en bur på utegården i en timme.

Jaha ok. Ska alla få brev hemifrån eller är det bara vissa?
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det har varit genomgående för hela säsongen att tjejerna har varit mindre gnälliga och bara gjort straff och varit uthålligare tycker jag. Killarna detta år har varit riktiga sillmjölken. Dompa kanske vi inte ska räkna med eftersom han inte blivit utsatt för så mycket straffätning eller att göra grejer, dock är han en toffla till Emelie :P

Han fick ju dock käka Harakiri på skolveckan. Sedan var det ju sitta i en liten kartong över en timme med bajsspray på sig. Men han är undantaget från killarna för han bara gjorde allt utan minsta gnäll, han garvade mest
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Kom med något motargument då, jävla CP

Fakking uppenbart om du hängt med i tråden din lallare. Kom inte här på en söndag med en analys som om du legat i koma sedan säsongen startat.
Mössan är NOLL VÄRD att vara kvar, vad bidrar han med tycker du?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Nardos fick väl förra gången? Fast det är ju Nardos, såklart att hon ska få!
Minns bara att hon fått tittarhälsningar?
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja verkligen! Nardos får inte bli arg på honom när han beter sig som skit enligt honom, fast hon säger att det är inte kul när han är så. Men han ska kunna lacka på alla tjejer där inne

Ja, det är "kvinnohyllaren" Pedram i ett nötskal! Fyfan vilket vider!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in