2021-05-02, 11:48
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
När är sista avsnittet? Hur mycket är det kvar?

Brukar vara ca 50 avsnitt/säsong. Avsnitt 31 nu, så rimligtvis 4 veckor kvar.
2021-05-02, 12:25
Medlem
ronaldo77s avatar
Robinson söndag
2021-05-02, 12:27
Medlem
Ttoclaws avatar
2021-05-02, 12:33
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Sophia har grava issues, helt klart. Rakt av missunnsam, bitter, hånande och konspiratorisk. Inbillar sig vad andra tänker. Alex har inga problem att förlora mot någon tjej, som hon tjatar om konstant. Både hon och Johanna är väldigt fokuserade på kön, feminister som de är.

Alex har ju inte förlorat mot någon tjej heller sedan han kom till Gränslandet om man bortser från Anna i hästskokastningen. Per är ju en man så därför är han ju självklart fysiskt starkare än riktiga tjejer.
2021-05-02, 12:40
Medlem
ronaldo77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
2021-05-02, 12:40
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Nu är jag lite lugnare i alla fall.

https://www.hant.se/noje/elias-akyol-om-romansryktet-mellan-honom-och-tova-sophia-i-robinson/7502046

Haha som om Elias verkligen skulle erkänna att han satt på transan. Klart han inte hade gjort. Han äcklas säkert av sig själv för att han knullat en transa.
2021-05-02, 12:54
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronaldo77

Just ja. Så var det
2021-05-02, 14:37
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Haha som om Elias verkligen skulle erkänna att han satt på transan. Klart han inte hade gjort. Han äcklas säkert av sig själv för att han knullat en transa.

Hon heter Tova-Sophia. 💗 Dessutom finns det inget att ångra. Vem har inte knullat katoy i Thailand liksom? Det är ögonblicket som räknas, mannen. Ögonblicket, stunden mellan dig och den som gjort dig styv.

Men jag tror faktiskt mer på fusk än på sex. Visst har både Elias & Tova-Sophia mumsat, men inte på varandra utan på mat.

Edit: Ser fram mot kvällens avsnitt av bpde Gränsland & Robinson, så för fuck sake spoila inget nu! Jag svär, jag lackar ur. Over & Out!
Senast redigerad av Adonis. 2021-05-02 kl. 14:41.
2021-05-02, 14:41
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
För jag stör mig, kan jag med hjälp av några inlägg få dom att förstå hur pinsamt deras beteende är så är det värt det.
Aldrig gillat "karens" såna människor som lägger sig i saker som dom inte har nått att göra med egentligen och ser sig själva som samhällets ordningsvakter. (ena jämförde sig till och med en ordningsvakt idag) Använder regler och lagar för att spy ut sin egen bitterhet. Du vet såna som vaktar gräsmattor så folk inte ska gå över, eller står vid vägkanten och skriker mot folk som dom tycker kör för snabbt.. nu har dom hittat hit och förstör flashback trådar också.. helt otroligt!

Och vad gör att du själv behövde skriva då?

Jag skulle nog säga att det är du som lägger dig i saker du inte har med att göra då du ifrågasätter forumets regler och ondgör dig över de personer som försöker se till att reglerna efterföljs - för allas trevnad.
Visst hade det varit enklast om det inte fanns krav på spoiler men nu gör det det och då får man gilla läget, ta upp saken med moderatorerna eller dra härifrån.

Sluta spamma tråden med OT är du snäll.
2021-05-02, 15:07
Medlem
farlings avatar
SÖNDAGENS AVSNITT

2021-05-02, 15:52
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Åkte inte han ut i senaste avsnittet? Blir inget kärleksmöte där inte.

2021-05-02, 15:58
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här