2021-05-02, 10:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja nu är det en lång en
Vi borde få chans att kunna rösta bort censurknappen det hade varit något
2021-05-02, 10:57
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Var är Simon?

I bikten sedan länge, han gick in där direkt efter ett glas vatten hade gått ner, han verkade inte direkt vara på topp, men det är ju han aldrig på morgonen.

Kan vara snack med Nalle Puh.
2021-05-02, 10:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
bölar vet jag inte men sover snarare
Meh han bölade ju igår och bölar för minsta lilla, grabben behöver psykolog hjälp eller rehab för sitt alkoholmissbruk!
2021-05-02, 10:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av basis
I bikten sedan länge, han gick in där direkt efter ett glas vatten hade gått ner, han verkade inte direkt vara på topp, men det är ju han aldrig på morgonen.

nej! ligger i sängen i sovrum1 sedan länge
2021-05-02, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Meh han bölade ju igår och bölar för minsta lilla, grabben behöver psykolog hjälp eller rehab för sitt alkoholmissbruk!

ditt jävla bölande över simon börjar snart framstå som smått patetistk vi vet du hatar honom

däremot borde han sluta supa och röka det kan vi vara överens om
2021-05-02, 11:00
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
nej! ligger i sängen i sovrum1 sedan länge

Då kanske han inte blev insläppt till bikten, såg bara att han bad om det.
2021-05-02, 11:01
Medlem
lillaflippens avatar
Vad sa emelie i duschen till tanja? Att något har hänt på heltäckningsmatta i rosa sovrummet.

"när vi fick vara i turkosa har dom nog fixat det för dom har skurit bort den biten av mattan och satt dit en ny"

Hörde jag rätt? Har någon spytt på mattan? Var det under censuren idag bb fixade detta?
2021-05-02, 11:02
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Den (2)!!! Längre censuren på mindre än 3 min...

PENGARNA TILLBAKA!

Pengarna tillbaka på paradise hotel ÄR JU DET MAN SKA HA ! ! !

ALLA som betalat för att se det och utnyttjat ebjudandet om att få en månad gratis eller om det var 2.,..MÅSTE kontakta dom och kräva Pengar tillbaka eller förlängning eller gratis fram till PH e slut om det kommer tillbaka. Idioter som stoppat det. as hål.
2021-05-02, 11:02
Medlem
Citat:

han var väl därinne som varje morgon och hämtar sin medicin det tar ju max 20 sek så tror vi missade att han var inne men jag hörde dörren smälla 2 gånger snabbt utanför bild
2021-05-02, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwEaXe
Hahah. Det sjukaste jag sett var när Adrians syster la upp ett gammalt kärleksbrev på ig story som var till Adrians tidigare flickvän.. kärleksbrevet hade systern skrivit till tjejen då Adriana var för förkyld för att skriva själv😂 Det finns en gräns, det finns en GRÄNS. Tjejen dumpa han förmodligen efter detta....
Jesus... hur gammal var han när HON skrev HANS kärleksbrev? Vem skriver kärleksbrev över 7 års ålder? Om han var i vuxen ålder blir jag fan mörkrädd.
2021-05-02, 11:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Trevligt med lite Tanja-TV 😊
Mycket trevligt! Hon e faktiskt snygg ibland men ibland ser hon ut som en kines
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ditt jävla bölande över simon börjar snart framstå som smått patetistk vi vet du hatar honom

däremot borde han sluta supa och röka det kan vi vara överens om
Lägg av jag hatar enbart mössan och nardos!
Enda jag stör mig på är Simons bölande och alkoholproblem! Big brother får ge han alkoholförbud tycker jag!
Citat:
Precis såg det men, de verkar vara trötta på honom och kanske någon fler krävande individ
2021-05-02, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Första natten på länge som han får sova i en "normal säng" Då hade väl vem som helst legat lite längre. Sluta dra egna slutsatser.
Jaha så vems slutsatser ska jag dra? Dina?
Simon har utvecklats till en arg fyllegubbe så fort det inte vankas alkohol inte ens då är han kul längre, sveper öl på öl med ett ljudligt aaaahhh för att sedan ragla i säng.
Sorgligt men sant, jag hade tom han före Tanja men ingen miljon till honom som han kommer att supa upp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in