Citat:
Ursprungligen postat av
cinnamonbon
Ja! Det vore något! SNÄLLA RARA, samtliga borde bara hjälpas åt och samla ihop alla idéer du kommit med i den här tråden och ersätta hela produktionen med dig så det blir lite ordning. Och underhållning.
Haha man tackar. Jag skickar in mitt CV om någon annan kanal än tv4 tar över
Det som skulle vara bra med att röster kostar, alternativt att alla som betalar för cmore har mer värde i sin röst, tex 1 röst = 20 röster, eftersom man får se en mer av deltagarna och har en bättre bild än vad avsnitten visar. Dessutom kanske fler skulle skaffa cmore och kolla live om man visste att rösterna väger mer än för dom som bara kollar avsnitten som ofta vinklas ändå. Det gör att man sållar bort lite av alla barn/unga som inte ens kollar på programmet men bara röstar för att nån stor influenser lägger upp det på sociala medier och uppmanar att rösta. Kostar det så kanske det tar emot mer att rösta om man inte ens kollar programmet.
Lägger till: det var inte jag som kom på idén att alla som betalar för cmore ska ha fler röster, den briljanta idéen läste jag här i tråden, kommer inte ihåg vem som skrev det dock.