2021-05-02, 08:36
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Skumt då dom som sitter i censur gruppen från Sveriges sida från Facebook är kommunister.

Jag har blivit varnad och även avstängd när jag försvarat mig. Jag har blivit uthängd men inte lyckas stänga/få bort det inlägget som personen skrivit.

Facebook är en kommunistisk styre.
Facebook är under judiskt styre så de skiftar form dagligen likt kameleonter. Ena dagen totalitära kommunister och nästa dag skamlösa rovkapitalister. Den röda tråden är dock att de alltid är internationalister.
Senast redigerad av PK-befriad 2021-05-02 kl. 08:41.
Citera
2021-05-02, 08:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Den här tråden är ett utmärkt exempel på hur korkade många svärjisar är. Man kan inte hålla två tankar i huvudet samtidigt och man är inkonsekvent som fan. Cringe
Hur menar du nu? Ska vi skynda till Lindbergs försvar nu när han den hårda vägen tvingas förstå vad vi sade när han applåderade att hans motståndare tystades? Var var du när alt-högern föll som käglor under den första digitala utrensningen?
Citera
2021-05-02, 08:52
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Var är kukbilden som Sima spridit och som Lindberg vill dela med världen?

Vet inte om det är denna det handlar om
https://www.aftonbladet.se/ledare/a/Qm44nV/krympta-snoppar-och-noll-spermier

Facebooks censur är beklämmande, även om jag sympatiserar med att alla som länkar Sima borde varnas. Tanten är språngandes.

Fast om de ska censurera kunde de ju åtminstone gjort den baserat på dumheterna hon skriver snarare än att hon lägger upp cuckbilder.
Citera
2021-05-02, 08:56
Medlem
staticages avatar
Facebook tar ju bort fake news,vad är problemet?
Citera
2021-05-02, 09:00
Medlem
Förstår inte problemet men ja kanske är lite efter. Men om ett företag eller nät sida har regler som inte följs och blir avstängda eller varnade för man överträtt dom, då får man väl skylla sig själv. Passar det inte så finns inga tvång att skriva på dessa sidor och man kan söka andra eller varför inte starta egen med egna regler. Är som om jag skulle köra för fort och grina för jag inte får det och få böter eller bli avstängd från att köra. Vill jag köra fort får jag väl köra på bana eller åka till Tyskland eller köpa mark och bygga egen bana med mina regler. Tycker det är jävligt fjantigt.
Citera
2021-05-02, 09:04
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Varför är det "nice" när Facebook stänger ute debattinlägg?
Jag gillar inte Sima eller Lindberg, men ännu mindre Facebooks censurregler.

Jag gillar inte heller nassar eller islamister, men försvarar deras rätt att uttrycka sin åsikt.

Varför då? Tycker du den här vänsterliberala skiten funkar bra? Demokrati är bara en omständig väg mot vänsterdiktatur och åsiktsfriheten försvinner ändå. Bara det att rätt åsikter försvinner. Förbjud vänstern likt Pinochet istället och samhället skulle börja blomstra. I slutändan blir vi tvungna att välja bland åsikter. Den liberala tanken om en marknadsplats av åsikter är förljugen i vilket fall.
Citera
2021-05-02, 09:06
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KenanBarberaren
Hur menar du nu? Ska vi skynda till Lindbergs försvar nu när han den hårda vägen tvingas förstå vad vi sade när han applåderade att hans motståndare tystades? Var var du när alt-högern föll som käglor under den första digitala utrensningen?
Känsloargument zzz. Antingen är man konsekvent och har en konsekvent hållning eller så är man inkonsekvent.
Citera
2021-05-02, 09:06
Medlem
Facebook trampar på Tredje Statsmakten

Kan ju knappast bli allvarligare.
Lindberg är KRÄNKT och det kan aldrig accepteras.
Självklart kommer Löfven och Morgan att gripa in.

"Rör inte våra kompisar i MSM, vi kan stänga av er eller ge er böter".

Facebook-flödet är ju MSMs nya kanal för att nå ut till pöbeln.
Citera
2021-05-02, 09:10
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Varför då? Tycker du den här vänsterliberala skiten funkar bra? Demokrati är bara en omständig väg mot vänsterdiktatur och åsiktsfriheten försvinner ändå. Bara det att rätt åsikter försvinner. Förbjud vänstern likt Pinochet istället och samhället skulle börja blomstra. I slutändan blir vi tvungna att välja bland åsikter. Den liberala tanken om en marknadsplats av åsikter är förljugen i vilket fall.
Jag gillar inte dina totalitära idéer, men tycker ändå du ska få uttrycka dem.
Om du har ett problem med det föreslår jag att du söker dig till annat forum med mer ideologiskt färgad moderering.
Citera
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Känsloargument zzz. Antingen är man konsekvent och har en konsekvent hållning eller så är man inkonsekvent.
Du måste förstå att Lindberg har drabbats av ödets ironi:

"Man kan bland annat tala om "ödets ironi", när något på ett slående sätt går emot vad man planerat. Om en kommunalpolitiker drar ned på stadens renhållningsbudget och därefter halkar på ett bananskal, kan det ses som ironiskt."
https://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi
Citera
Avslutad
Citat:
Snackpåse. Du ringlar iväg som orm utan att besvara min frågeställning om hur konsekvent du var när högern drabbades. Är du okej med Lindbergs digitala problematik eller är du inte det?
Citera
2021-05-02, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Ha, ha. Karma. Lille Lindberg får smaka på vad många andra fått stå ut med 😁

Borde Facebook censurera Lindberg?

Annat?

https://www.friatider.se/aftonbladet-profil-nakencensureras-av-facebook-kraver-att-regeringen-ingriper

Hahaha yttrandefrihet är inget facebook syyslar med, det blir visst jättejobbigt när nån pk tomte blir drabbad, jag är verkligen nöjd över beslutet att gå ur facebook
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in