2021-04-02, 10:43
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Oj. Oväntad het potatis.

Varför skulle han inte kunnat börja med heroin?

Kanske började han redan i fängelset?
Citera
2021-04-02, 12:23
Medlem
gorillaglues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Stackars dig, vad har han gjort mot dig. Kände du något av hans offer, eller har han skickat dig på isol på kåken?
Jag har inte mycket för Tommy och det vidriga han gjorde. Men någon heroinist är han tyvärr inte
Att skjuta in i en krogkö kan mitt 6 åriga barnbarn klara vilken dag som helst. Jag känner honom tyvärr och hoppas att någon som lidit av hans fantastiska brott mot totalt oskyldiga människor faktiskt kunde tänka sig att han "åkte på semester ingen vet var". Är det sant att han börjat med junket så är det lätt ordnat.
Citera
2021-05-01, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDemuynck
Oj. Oväntad het potatis.

sett honom påtänd då? Vad är sannolikheten han blivit utsläppt om han börjat missbruka på kåken då? hört talas om testerna dom gör där?
Citera
2021-05-02, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
sett honom påtänd då? Vad är sannolikheten han blivit utsläppt om han börjat missbruka på kåken då? hört talas om testerna dom gör där?
Att du ens orkar argumentera mot folk som bara vill snacka ner han genom att hitta på saker. Det troligaste är att han inte använder narkotika (han har ju flera barn och försöker dra in pengar på några slags affärer som ligger i gråzonen. Eller lever på soc.
Citera
2021-05-02, 06:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Att du ens orkar argumentera mot folk som bara vill snacka ner han genom att hitta på saker. Det troligaste är att han inte använder narkotika (han har ju flera barn och försöker dra in pengar på några slags affärer som ligger i gråzonen. Eller lever på soc.

Han är herionst åker troligtvis in igen
Citera
2021-05-02, 07:48
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99

Det är ju många som håller på med heroin på kåken för att klara tiden.

Citat:

Tror du han är det enda som håller på med heroin och har barn, går på soc/hustlar med gårzon?

Tror att de flesta gubbar i hans ålder som håller på med heroin har just den profilen faktiskt.

Jag har inte sagt varken det ena eller det andra utan ställde bara några frågor.

Fattar inte att det skulle vara en sån big deal om han börjat med heroinet. Det är ju många med hans bakrund och profil som hamnar just där eller hos den ännu mer smutsiga drogen alkohol.
Citera
2021-05-02, 11:49
Medlem
Citat:
Tror du han är det enda som håller på med heroin och har barn, går på soc/hustlar med gårzon?
Tror att de flesta gubbar i hans ålder som håller på med heroin har just den profilen faktiskt.
Jag har inte sagt varken det ena eller det andra utan ställde bara några frågor.
Fattar inte att det skulle vara en sån big deal om han börjat med heroinet. Det är ju många med hans bakrund och profil som hamnar just där eller hos den ännu mer smutsiga drogen alkohol.
Du skriver som att var och varannan svensk använder heroin som att dricka alkohol från Systembolaget. Du vill driva med mig?? De som använder öht narkotika använder ju marijuana eller kola, tram.

Citat:
Ursprungligen postat av Etunaforever016
Han är herionst åker troligtvis in igen
Om du bor i Eskilstuna vet du ingenting så uttala dig inte öht. Jag kanske bor i Stockholm och vet mer än dig! Var du en av de som blev blåst av Max Åström och grät när Aydin K** fick 12 år i Svea HR ha ha ha
Citera
2021-05-02, 14:20
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Du skriver som att var och varannan svensk använder heroin som att dricka alkohol från Systembolaget. Du vill driva med mig?? De som använder öht narkotika använder ju marijuana eller kola, tram.

Nej, jag driver inte med dig. Du feltolkar mig och driver därmed med dig själv.

Jag menade att många med hans bakrund, Dvs kåkfarare, hamnar i missbruk.

Många var ju missbrukare till att börja med. Det var därför de hamnade på kåken.

Tommy tex var ju påverkad av alkohol och kokain när han begick sina fruktansvärda handlingar.

För många slutar det just med heroin. Eller alkohol. Den senare anser jag vara den smutsigaste drogen att missbruka.

Men visst kan det röra sig om vilken sinnesförändrande drog som helst för att försöka fly från sitt misslyckade liv.

Jag säger inte att detta är fallet är så för Tommy.

Jag spekulerar bara och tycker inte att det skulle vara jätteförvånande om det skulle vara sant.

Varför skulle Tommy vara immun mot det öde som följer många av hans kåkfararbröder?
Citera
2021-05-02, 15:40
Medlem
Citat:
Oj. Oväntad het potatis.

Du skriver som att du vet! Samtidigt är du slug genom att du hela tiden har en bakdörr redo genom att hävda att "det kanske är så".

Du tar inte ställning till något utan "äter kakan samtidigt som du har kvar den".

Kallas för att fegspela.
Citera
2021-05-02, 17:52
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Du skriver som att du vet! Samtidigt är du slug genom att du hela tiden har en bakdörr redo genom att hävda att "det kanske är så".

Du tar inte ställning till något utan "äter kakan samtidigt som du har kvar den".

Kallas för att fegspela.

Haha, ok.

I min värld kallas det för ödmjukhet.

Jag har ingen aning om Tommy går på heroin eller inte. Därför skulle jag inte påstå annat.

Sitter du eller någon annan trådskrivare på fakta?

Säg det i så fall och hur du/någon vet det så att det verkar trovärdigt.

Annars kommer jag fortsätta att spekulera om jag känner för det.

Men jag har inget emot att bli överbevisad.

Dock är det, som sagt, väldigt vanligt att gamla kåkfarare blir/är missbrukare. Det kan du väl i alla fall hålla med om??

(Haha, fegspela. För mig är inte detta ett spel. Jag tycker det är interesant vad som hänt/kommer hända med en av svensk modern historias värsta och mest ökända brottsling. Kommer han kunna bli "normal"? Eller kommer han återfalla i grov brottslighet och åka in igen eller dö? Statistiken talar tyvärr för det senare.)
Citera
2021-05-03, 07:14
Medlem
gorillaglues avatar
Citat:

Om du bor i Eskilstuna vet du ingenting så uttala dig inte öht. Jag kanske bor i Stockholm och vet mer än dig! Var du en av de som blev blåst av Max Åström och grät när Aydin K** fick 12 år i Svea HR ha ha ha
Vet du mer än andra för att du bor i stockholm? Baksidan av sverge, nästa öststaterna. Jag bor helt ut på landet i ett annat land. Tommy hoppas vi alla tar opiater, man dör lätt av det. Vad har aydin med detta att göra? Känner du honom eftersom du tar upp honom?
Citera
2021-05-03, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorillaglue
Vet du mer än andra för att du bor i stockholm? Vad har aydin med detta att göra? Känner du honom eftersom du tar upp honom?
Ja naturligtvis om jag bor i Stockholm kan jag ju vara runt "plattan" och snoka. Du skriver att du inte bor i Sverige så vad vet du då?? Ingenting antagligen eller har du satt upp webbkameror runt hela fucking plattan?

Därför att killen kallar sig för "Etuna". Aydin har inget med något att göra förutom svenssonliv ha ha ha eller skulle du själv fortsätta efter att ha fått 12 år och suttit häktad länge? Nej tror inte det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in