2021-05-02, 00:49
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Så Madde har störst hybris och Nardos har ingenting/pyttelite?
Mja, den ekvationen känns fel
Jaha! 😊
Nä alltså, tänkte bara att Emelies var stoooor!
Fast med Madde och Nardos sprack ju den tesen, som Lasse sa till Adrian innan han högg honom.

Ger upp!
Eller vänta, Diamant betyder Judiths trosstorlek?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-02 kl. 00:52.
Medlem
1337crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Jag tror Adrian kommer bli mer intresserad av Madde när han kommer ut och fattar vilket jäkla kap hon är. Han har förmodligen lite komplex och är rädd att han inte duger, eller är i samma liga som henne. Han verkar vara en kille med många komplex och har lite perfektionist tankar.. så kan tänka mig han har mycket som han inte vill blotta sig om offentligt. Madde skulle ju dock inte bry sig ett skvatt om det utan gillar ju hela han. Får väl se när han inser detta, för sent eller inte...

Eller så tänder han inte på henne helt enkelt? Hon må vara en kap i dina tankar, men inte värt ett skit i andras. Jag ser inte henne som kap, utan mer som en desperat kvinna vars biologiska klocka är på gränsen till detonation.
Medlem
Zingo2s avatar
Allvarligt, hur kan Madde som är 33 år vara så löjlig? Hon skämmer ut sig för de flesta som ser BB.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Kan inte alls hålla med dig tyvärr. Men smaken är ju som baken. Gillar du det inte så gör du inte det. Hon är ju lite före säkert bara 😉
Jo hon är mogen och klok. Är man kär så kan det ju bli lite tokigt ibland för att man vill så gärna. Men hon tänker enormt klokt annars. Hon och Tanja är nog de jag håller högst på den skalan.

Hon är inte ett dugg före... Hon blandar sin pappas garderob med emo stil...det ser för jävligt ut. Dessutom har hon köpta följare på Instagram och får 4 kommentarer på sina gamla bilder... Värsta loosern
2021-05-02, 00:50
Medlem
1754s avatar
Vad är Madde fyllesur för nu då?
2021-05-02, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Han puttar bort henne i klippet för att textraden i sången just då var "pushing me away".
Sen fortsätter han att bjuda henne till dans, säger att hon ska få massera honom imorgon mm skedade lite med henne tidigare i veckan mm.
Så inte helkonstigt att hon som är helkär i honom fortsätter svansa då.

Hon ändrar sig konstant, sa på utegården innan att om han inte vill något därinne tror hon inte han kommer vilja ute heller, och att hon INTE är kär. Vilket är så jävla bullshit 😂
2021-05-02, 00:51
Bannlyst
Kollade igenom Adrians instakonto, dom enda han har knullat är papegojan Lasse 🦜 och sin syrra.
Han har haft ett incestuöst förhållande med sin syster.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Kan någon som inte dyrkar Madde svara på om detta är sant tack. Jag har sett Adrians beteende mot Madde i VECKOR, inte en dag har han varit mot henne så här. Vadå SKEDAT tidigare i veckan???? Han har varit lillebror och hon storebror, de har inte fått röra varandra. Jag har sett hela jävla veckan förutom de senaste timmarna detta är lögn om skedningen.

Han har varit mer mottaglig mot hennes närhet , men inte bjudit in själv öht. Om ja ska försöka förklara det kortfattat.
Men det kan bero på att adrian är rätt tankad, han har svept mkt mer cider än han vanligtvis får i sig.. och 4 klunkar öl som han nästan dog av
Medlem
1754s avatar
Bråk mellan Madde och Emelie i sovrum 2.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Hon har verkligen varit SKITPÅ ikväll, nyss sä stod hon ju och log bakom honom medans han drack ur kranen från köket, sen kramade honom o kysste han på halsen och sprang efter honom både till sovrum och badrum för att borst tänderna med honom. Tror AD tycker det är lite tråkigt hon verkar så desperat? Enligt systern så har han ju haft lätt med tjejer. Kommer nog aldrig klicka på det planet AD vill för romans där.

Nu var det dock så Adrian kallade in henne i sovrummet
2021-05-02, 00:52
Medlem
SphincterAnis avatar
Fan jag som skulle sova för 1h sen.
Behöver veta vad den där jävla diamanten står för.

- Fler kvinnor än män har den. Något personligt.
- Enligt Simon något alla vill ha/leta efter. Simon har inte den.
- Dompas är finast.
- Maddes är störst/storslagen
- Emelies är ett streck
- Nardos reagerade först med holy water när hon hörde det, sen tyckte hon att hennes var fin/minst
2021-05-02, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
Eller så tänder han inte på henne helt enkelt? Hon må vara en kap i dina tankar, men inte värt ett skit i andras. Jag ser inte henne som kap, utan mer som en desperat kvinna vars biologiska klocka är på gränsen till detonation.

Exakt, tror han kommer se hur jäkla kär hon är och hur det faktiskt är hon som gjort en stor grej av allt och pratar om det 24/7 i huset, samt att hon sagt att hon kan ha sex i huset, annat sex snack osv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in