2021-05-02, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vad.i.helvete han puttar bort henne? Ser jag fel?

VARFÖR FORTSÄTTER HON SVANSA???

Han puttar bort henne i klippet för att textraden i sången just då var "pushing me away".
Sen fortsätter han att bjuda henne till dans, säger att hon ska få massera honom imorgon mm skedade lite med henne tidigare i veckan mm.
Så inte helkonstigt att hon som är helkär i honom fortsätter svansa då.
2021-05-02, 00:44
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coorling
Alltså Ad vilken jävla kärring kan inte dricka bärs elr svepa en cider för bubblorna kittlar i halsen, om Dompa åker ut mot honom är de fan slut tittat för mig denna säsong

+1

Om tittarna röstar kvar robotmössan före Dompa så vet man att allt hopp är förlorat.
2021-05-02, 00:45
Medlem
Citat:
Varför springer Madde efter Adrian??? Vad fan har jag missat ikväll? Har han hånglat upp henne? Bekräftat henne? Vad fan är det JAG SKÅDAR

Han kallade in henne i sovrummet för att förhöra henne om diamanten
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Kan inte alls hålla med dig tyvärr. Men smaken är ju som baken. Gillar du det inte så gör du inte det. Hon är ju lite före säkert bara 😉
Jo hon är mogen och klok. Är man kär så kan det ju bli lite tokigt ibland för att man vill så gärna. Men hon tänker enormt klokt annars. Hon och Tanja är nog de jag håller högst på den skalan.

Hon hade inte haft en chans utomlands med sin stil. Vad är hon klok? Har inte sett något klokt från henne under hennes tid i huset överhuvudtaget? Tjejen är blåst och en jävligt dålig stylist sorry men det är min ärliga uppfattning. Hon är inte ens före sin tid.
Medlem
lillaflippens avatar
Madde och ad ensamma i badrummet och ad springer till dörren och ropar ut att han vill bikta sig med Pedram. Han undviker alla tillfällen ensam med madde.
2021-05-02, 00:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag tror han menar Nardos. Hon är lika tjock som Victoria fast mycket kortare.

MVH/Gnomegirl.

Nej, nej, de är inte Nardos som är Lill Vickan.
2021-05-02, 00:47
Medlem
Citat:
Varför springer Madde efter Adrian??? Vad fan har jag missat ikväll? Har han hånglat upp henne? Bekräftat henne? Vad fan är det JAG SKÅDAR
Hon är så jävla full och fattar inte sitt eget bästa . När ska hon fatta att han inte vill nåt i huset. Hon dumförklarar sig själv med sitt fjortisbeteende
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Madde och ad ensamma i badrummet och ad springer till dörren och ropar ut att han vill bikta sig med Pedram. Han undviker alla tillfällen ensam med madde.

Inte så konstigt, hon tittar på honom som om hon ska äta upp honom levande. Jag skulle blir rädd.
Medlem
lillaflippens avatar
Aha avslöjade Madde för ad vad diamanten är, därför han vill skvallra för Pedram nu så dom kan få Dompa att käka Harakiri.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Hon är så jävla full och fattar inte sitt eget bästa . När ska hon fatta att han inte vill nåt i huset. Hon dumförklarar sig själv med sitt fjortisbeteende

Och vissa tycker att hon är mogen🤣🤣🤣
2021-05-02, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Han puttar bort henne i klippet för att textraden i sången just då var "pushing me away".
Sen fortsätter han att bjuda henne till dans, säger att hon ska få massera honom imorgon mm skedade lite med henne tidigare i veckan mm.
Så inte helkonstigt att hon som är helkär i honom fortsätter svansa då.

Kan någon som inte dyrkar Madde svara på om detta är sant tack. Jag har sett Adrians beteende mot Madde i VECKOR, inte en dag har han varit mot henne så här. Vadå SKEDAT tidigare i veckan???? Han har varit lillebror och hon storebror, de har inte fått röra varandra. Jag har sett hela jävla veckan förutom de senaste timmarna detta är lögn om skedningen.
2021-05-02, 00:48
Medlem
Citat:

Hon har verkligen varit SKITPÅ ikväll, nyss sä stod hon ju och log bakom honom medans han drack ur kranen från köket, sen kramade honom o kysste han på halsen och sprang efter honom både till sovrum och badrum för att borst tänderna med honom. Tror AD tycker det är lite tråkigt hon verkar så desperat? Enligt systern så har han ju haft lätt med tjejer. Kommer nog aldrig klicka på det planet AD vill för romans där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in