Citat:
Ursprungligen postat av
1337crew
Fast bara för att AD inte vill vara med henne så gör det inte honom till "skadad. Jag tycker att det AD är extremt dryg av många anledningar, bl.a. hans gamaktiga beteende. Att han är en skåning är anledning nog att ogilla snubben. Men att han dissar despo, patetiska Madde är inte en av de anledningarna.
Det är väl för fan ens personliga frihet att kunna bestämma vem fan man vill vara med och inte. Faktum är att jag respekterar AD av just denna anledningen! De flesta killar hade ju spelat med och utnyttjat situationen för att få ligga, tex som Dompa försöker göra.
Vad jag menar med skadad så är det av det han och hans syrra sagt att han varit med om innan. Att han nog känner sig bränd och inte vill kasta sig in i något nytt.
Han får absolut vilja va själv. Och jag vet ju själv hur det är att vara jagad, inte alls lika kul som att jaga. Men med det så fattar jag maddes intresse då ad ger henne lite feed ganska ofta.
Är väl fantastiskt att vara kär, även om det är olyckligt kär så vill man ju vara nära ..
Jag fattar henne. Och jag fattar han.