2021-05-01, 22:59
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag tittar också mindre och mindre. Dagtid är det långdraget och trams tävlingar som dom i huset själva ska styra upp. Kvällstid är det fest som aldrig blir fest. Dom skickat in en hink med alkohol sen händer inget mer. Dom blir ju bara trötta och lägger sig innan bb ens hinner fundera på att skicka in mer alkohol eller göra något för dom så att deras fester blir roligare.

Som idag tex. Dom fick in tjuv och poliskläder. That's it. Dom hade kunnat göra mer på denna temakväll för dom samtidigt som festen är, men nej.

Har börjat kolla på andra dokusåpor på andra kanaler istället, tur att utbudet ändå är relativt stort 😅
Ge mig tips på andra såpor som går just nu! Är så in i bomben trött på den här skiten. Kollar bara 5-10 minuter åt gången, ett par gånger om dygnet.
2021-05-01, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Sa Madde precis att hon var trött på att Adrian är med Nardos varje fest?

Deras deep talks tror jag hon menade, typ som igår 3 Tim samtal
2021-05-01, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Bullshit, gjorde hon inte alls

Gjorde hon ju visst? Tittade ut ledsamt på Adrian och Judith frågade henne vad det var, och hon sa "Alltså Adrian och Nardos... *suck* varje kväll.. *skakar på huvudet*"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Vad jag hört från en i produktionen så blir det inte BB nästa år.

Trist.. men är väl iofs svårt att hålla intresset över en hel säsong.

De borde plocka in Emelie för att rodda upp ett intressant upplägg, förbjuda halvkändisar och influensor, blanda åldrarna på deltagare och byta ut castingansvariga (som vad jag förstår ingår i den där inavlade influensavärlden).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Dompa har troligen nån verkligt sjukt pervers Shrek-fetisch?
Ja, något märkligt är det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Hahahaha när Dompa ska gissa hur Madde vill bli knullad...

Båda bor i Stockholm🤣🤣
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej, men det är inget speciellt att HA gjort det – men hon målar upp det som att hon är CräÄÄäJZyY som hånglar med sina tjejkompisar, när det är en väldigt vanligt grej att göra. Det var min poäng.

Då är jag med,

Klipp tillbaka till kvällarna när Pedram ätit harakirikorv och låg och kved, här har tre tjejer delat på två korvar och är med på festen.
2021-05-01, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag cringear hårdare och hårdare för varje dag när jag ser henne. Jag hade hellre rånat den lokala Ica affären i Lund på en årsförbrukning hushållsost till Adrian än att hångla med sjöodjuret.
2021-05-01, 23:02
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Hon har tjatat halva kvällen flera gånger "vill du bada med mig snälla!!!" Men hittills är det 0% progress så nu har hon väl förflyttat sig till landnivå

De konstaterade att poolen var skitig och slängde i Sigge eller vad mackapären kallas.
2021-05-01, 23:03
Medlem
"Det finns en grej som får alla tjejer att komma"

okej, Dompa sexgud
Medlem
upptagetvardets avatar
Det värsta som finns är när MÄN berättar hur kvinnor kommer varje gång han gör en viss grej. Håll käften för i helvete
Medlem
SphincterAnis avatar
Hahahaha Madde till Dompa: "Jag har en fråga. Har du någon gång spottat på en fitta?"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in