2021-05-01, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
kan nån ge en snabb rapport om dagen, kvällen..

Hände nåt mer framsteg mella Adrian och Madde ,? eller är det lika döfött?

vad har det snackats om??

Såg en skymt av samtal mellan Adrian och Emelie på utegården innan ikväll. men kunde ej kolla.
vad snackade de om? tillrättavisa Emelie honom att va ärlig mot madde..

Inga framsteg mellan AD och Madde... Allt är som vanligt. Madde är besatt och Adrian är livrädd, vilket vem som helst skulle bli om man var instängd i ett hus med en kärlekspsykopat som tolkar alla moves som kärleksaktioner... Såå läbbigt
Medlem
Blaisens avatar
Jag cringar sönder varje gång Dompa säger "Jag tar det jag vill ha, så enkelt är det!" och glor pilskt på Emelie 🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Madde snälla move on🙏
Att hon orkar, hon får ju inget tillbaka….
Hade velat se henne blomma utan AD, säker på att hon hade levererat! Hon borde hänga mer med Tanja och flumma loss
2021-05-01, 22:34
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Asså snälla Jesus kan någon bara avlägsna fylle-juddan från platsen

Edit: Tack Tanja. Du är fan Jesus
2021-05-01, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Han ville väl inte tvingas vara nära Madde i tio minuter. Vet inte varifrån hjälmarna kom men det var Ojudith som tjatade som fan på alla att ha på sig dem.

Nej, han har absolut inget intresse. Enda gången han gör minsta närmande är när det framgår att tittarna gillar deras lilla kärlekshistoria.

Ok,

exakt, han spelar spelet o nyttjar läget för o kunna va kvar, endast. Genom att fjäska o visa ngt för Madde, men sjukt äckligt falsk. O han som vill framstår som godhjärtad o snäll..

nej, fy. Är man inne i TV, så ska man ändå handla efter hur man varit på utsidan med en tjej. Det är ingen skillnad om de att ute.. Bara att man sätter mer gränser för Vad man gör därinne o Vad man pratar om såklart. Annars ska man va som man är annars oxå när man är intresserad o gillar nån (som han påstår ha gör) Men just att "ta det sakta o dag för dag.."blablbla o allt skit han säger, BS.

Han ska tänka., att utanför är det corona-läge, o de båda bor i olika städer blir inte slätt att ses o ta en öl/fika på 1h liksom, pucko!!, Så han skulle passa på att nyttja läget o lär känna henne därinne medans de är i huset.. Sen kommer det rinna ut i sanden bara.

Så han är falsk adrian, en snackare. . finns ingen normalt funtad människa som agera som Adrian i det läget. Han väljer att sova ihop med NARDSO ÄN MADDE?! bara det är knas..
Man måste tänka bort TV, men ändå va vaksam på vad du gör säger etc. men inte liksom bli skrämd av det. Så mkt bullshit på den pojken. Han ska va som dompa är med emelie .. det känns mer neutralt o normalt om man faktiskt gillar nån.
De är som man ska va emelie o dompa. de är söta ihop. Hoppas bara han inte använder henne endast för därinne...lite rädd för det, att han sagt de är för olika om utsidan o han verkar lite ta det som nån han ha därinne??
2021-05-01, 22:35
Medlem
Madde eeeeyy eeeyyy
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Alltså, helt sjukt att Emelie och Nardos lyckades prata upp en sak gällande Madde och Adrian som inte ens personerna i fråga märkte i det läget till att bli så stor så att hela kvällen kretsar kring det
Det var Emelie. Nardos bad henne att inte lägga sig i.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Se på fan Simon och Adrian bondar😉 Dom två som stått längst i från varandra🤣🤣

Fel, Simon tror att de bondar. Adrian däremot kommer fortsätta hacka på och nominera Simon.
2021-05-01, 22:38
Medlem
Nu är jag av äldre modell men jag har aldrig varit på en fest där inte Thunderstruck får fart på folket. Det är väl bara att dra på, full volym! Kör!
2021-05-01, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Att hon orkar, hon får ju inget tillbaka….
Hade velat se henne blomma utan AD, säker på att hon hade levererat! Hon borde hänga mer med Tanja och flumma loss

Jag är tudelad här, har svårt för människor som inte har en självkänsla nog att fatta man jagar inte .😘Dessutom när man får signaler på signaler att det är noll intresse men ändå inte fattar?? Kommer aldrig kunna lägga skulden på någon som är noll intresserad. Madde borde ha fattat för länge sen.

Sen visst hon hade kanske kunnat blomstra utan sitt föremål.😘
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jo men det är verkligen så. Desstu mer jag har tänkt på detta kan jag verkligen börja se varför jag gillar en del personer mer än att bara tänka "den är snäll".

Tex så vet jag efter fundering (och när jag kom på det var det helt solklart) tex vem AD påminner mig om och vem Simon påminner mig om. Även Nardos. Och det ger mig också lite av ett annat perspektiv till varför jag tycker som jag gör om tex dessa tre. Det betyder inte att jag ändrar min åsikt om dom för det, för jag känner det jag gör och ser det jag ser, men dom påminner på gott och ont om personer jag haft/har i min närhet.

Nåja, Nardos är den enda som är på partyhumör nu. Synd hon inte kunde sänka sin volym lite och att andra inte hakar på. Men dom verkar ha slut på alkohol.

En sak jag tänkt på, är att det ofta blir "bråk" om vilken alkohol dom vill ha. Ibland kommer det in mycket öl men några få cider och då vill alla ha cider och några dricker inte öl. Kunde dom inte ha varje måndag att dom får fylla i på en enkel lista vad för typ av alkohol som vill ha den veckan. Tex bara kryssa i för öl, vitt vin, rött vin, bubbel, cider. Sedan när hinken kommer in så sitter det en lapp i med listan för vad folk önskat sig. Sen kanske det inte alltid blir exakt, men ändå.

Jaa jag vet, det var därför ditt inlägg träffade mig. Jag har en son som har ADHD, en syster som farit illa i en relation o.s..v. Klart man påverkas av erfarenheter i livet och så klart att man blir mer förstående och förlåtande till kanske mindre bra till beteenden när man ser individer som påminner om någon man älskar eller har närhet till.

Det finns många situationer jag tycker att produktionen kunde planerat annorlunda och ditt förslag om alkoholfördelningen är ju utomordentligt för det skulle skapa mindre bråk. Förstår dock att vi tittar på ett kommersiellt program som har ekonomisk vinst som mål. Konflikter och kaos verkar tilltala många och såklart planerar produktionen för situationer som tilfredställer majoriteten av tittare...
Nu är jag verkligen off topic men jag tror vi förstår varandra.
Medlem
Blaisens avatar
Blir ingen röstning den här veckan heller! Vill inte ha någon av dem kvar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in